Mode & Beauty alle pijlers

Jas gezocht

21-12-2013 17:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben (alweer) op zoek naar een jasje. Ik vond deze jas van bon prix en hij is helemaal uitverkocht in de kleur die ik mooi vind. Zouden jullie mij kunnen helpen met het vinden van een soortgelijke jas? Ik heb al jassen gevonden van hetzelfde materiaal, maar ik wil er specifiek 1 met een capuchon.

Dit is de jas:

http://www.bonprix.nl/product/jas-ecru-954968/

Alvast bedankt voor de hulp en moeite!
Denk dat je hem niet snel gaat vinden. Was aantal jaar geleden helemaal hot echter heb hem al lange tijd nergens meer gezien.
Welke maat heb je?

Maat 36 op mp

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@troelalaaaatje: Ik had inderdaad een paar jaar geleden ook al zo'n jas, maar jammer genoeg is die gestolen tijdens het uitgaan :(

@Nouschi: Ik heb liever een nieuwe jas, maar als deze een redelijke prijs heeft wil ik hem wel overnemen! Ik heb zelf ook maat 36, zou je de link van de advertentie kunnen plaatsen? En misschien ook de link van het 2e plaatje?
http://link.marktplaats.nl/757902325
http://www.hobbykadoos.nl/c-1404109/dames-winterjassen/
@nouschi: Dankjewel! Jammer genoeg ziet de jas op marktplaats er te oud/gedragen uit en is de jas op de 2e link te duur :( Maar toch bedankt!:D
Heel anders maar wel met capuchon

De 2e van Nouschi is vast te vinden op aliexpress myohmyohmy...
90 euro
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 21 december 2013 @ 21:05:

90 euroDat is een goeie!
quote:Nouschi schreef op 21 december 2013 @ 21:12:

[...]

Dat is een goeie!Die krengen zijn nog lastig te vinden hoor
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 21 december 2013 @ 21:22:

[...]

Die krengen zijn nog lastig te vinden hoor Nou zeg dat wel. Allemaal van een paar jaar terug.
@Chayenne: Ik vertrouw geen websites als aliexpress :P

@Tickel: Dankje! Die jas is supermooi, dus ik denk dat ik die maar ga bestellen :D Tenzij er natuurlijk een goedkopere wordt gevonden, maar dat denk ik niet :P

En die jassen zijn inderdaad erg lastig te vinden! ik heb zelf ook erg lang gezocht en verschillende zoektermen gebruikt. En uiteindelijk besloten om toch maar dit topic te openen
Waar heb je deze vandaan Nouschi? Vind hem erg leuk!
Ik bedoel de jas 'heel anders maar met capuchon'...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven