Gefeliciteerd mam!
zaterdag 21 december 2013 om 09:20
Dit topic is voor mijn moeder die vandaag 56 jaar is geworden! Ze leest hier mee en weet mijn nick (die ik na vandaag misschien toch maar echt ga veranderen
).
Ze zou met mijn vader een leuk dagje uit gaan, maar helaas heeft mijn vader gister bankrust opgelegd gekregen van de huisarts, dus nu kunnen ze niet weg en dat vind ik niet leuk!
Dus mam, hierbij je eigenste topic, gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een relaxt dagje kunnen hebben. Als ik niet hoefde te werken was ik vandaag naar jullie afgereisd om dat uitje met je te doen, maarja..
Dikke smok!
Ze zou met mijn vader een leuk dagje uit gaan, maar helaas heeft mijn vader gister bankrust opgelegd gekregen van de huisarts, dus nu kunnen ze niet weg en dat vind ik niet leuk!
Dus mam, hierbij je eigenste topic, gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een relaxt dagje kunnen hebben. Als ik niet hoefde te werken was ik vandaag naar jullie afgereisd om dat uitje met je te doen, maarja..
Dikke smok!
zondag 22 december 2013 om 08:52
zondag 22 december 2013 om 12:10
quote:aspoes schreef op 22 december 2013 @ 12:08:
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ze vond het echt wel leuk, haar eigen topic
(Nouschi: volgens mij is ze een meelezer en heeft ze geen nick.)
Nah wat een onzin zeg.
Hup moeder aspoes! Noem jezelf anders aspoes-se-moeder en daarna tikken maar!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ze vond het echt wel leuk, haar eigen topic
(Nouschi: volgens mij is ze een meelezer en heeft ze geen nick.)
Nah wat een onzin zeg.
Hup moeder aspoes! Noem jezelf anders aspoes-se-moeder en daarna tikken maar!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.