Haar probleem
zondag 22 december 2013 om 14:36
Hoi,
Ik had even een vraagje ik zit heb zelf donkerblond haar en ik verf het lichter blond.
Nu deed ik dit altijd zelf maar na een grote mislukking (dat het groen werd) ben ik toch overgegaan naar de kapper.
Alleen mijn probleem is, mijn kapster luistert niet! hoe vaak ik ook aangeef wat ik wil, ze doet iedere keer maar wat, en dan zeg ik dat het niet is wat ik wou, dan zegt ze maar ja maar dit is beter.
Nu zit ik hard te denken om naar een goede salon te gaan die weten wat ze doen, ik wil graag een keer naar Salon B, heeft iemand hier ervaring met een van deze salons?
Want ik heb het idee dat mijn kapster echt totaal geen kennis heeft van wat ze doet. eigenlijk wel jammer, maar ik kan niet langer steeds mijn haar laten verprutsen!.
Ik had even een vraagje ik zit heb zelf donkerblond haar en ik verf het lichter blond.
Nu deed ik dit altijd zelf maar na een grote mislukking (dat het groen werd) ben ik toch overgegaan naar de kapper.
Alleen mijn probleem is, mijn kapster luistert niet! hoe vaak ik ook aangeef wat ik wil, ze doet iedere keer maar wat, en dan zeg ik dat het niet is wat ik wou, dan zegt ze maar ja maar dit is beter.
Nu zit ik hard te denken om naar een goede salon te gaan die weten wat ze doen, ik wil graag een keer naar Salon B, heeft iemand hier ervaring met een van deze salons?
Want ik heb het idee dat mijn kapster echt totaal geen kennis heeft van wat ze doet. eigenlijk wel jammer, maar ik kan niet langer steeds mijn haar laten verprutsen!.
Baby.It's.My.World.
zondag 22 december 2013 om 15:01
Ze begrijpt mij niet, ze verft het wel blond maar dan steeds goud kleur.
Terwijl ik meer "wit" blond wil, wordt er gek van, maar idd iedereen heb wel gelijk dat ik geen contract heb met deze kapsalon ik ben ook gek dat ik het steeds laat gebeuren, ik ga ook zeker mijn afspraak afzeggen en mooi naar een andere
Terwijl ik meer "wit" blond wil, wordt er gek van, maar idd iedereen heb wel gelijk dat ik geen contract heb met deze kapsalon ik ben ook gek dat ik het steeds laat gebeuren, ik ga ook zeker mijn afspraak afzeggen en mooi naar een andere
Baby.It's.My.World.
zondag 22 december 2013 om 15:02
zondag 22 december 2013 om 15:10
Ik heb het ook blond en bij mij staan koelere kleuren ook mooier dan warme. Ik ga naar een kapper bij mij in het dorp en die verven het precies zoals ik wil. Denk niet eens dat je perse naar een dure salon hoeft,als je maar duidelijk aangeeft een koelere tint te willen. Bij mij doen ze dat door er een spoeling over te zetten waardoor de geel/goudtinten verdwijnen.
zondag 22 december 2013 om 17:10
Voor jouw probleem hoef je echt niet naar een salon met naam hoor. Zoek wel een andere kapper als deze niet bevalt, en neem een plaatje mee van hoe je de kleur wilt hebben. Ik heb zelf liever wel een kapper die met schwarzkopf of loreal verf werkt. Goldwell ben ik geen liefhebber van vond de blondtinten niet mooi uitpakken . Zit wel degelijk verschil in de haarverf.