Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
donderdag 19 december 2013 om 22:03
Rosings Het is miss idd een goed idee om in Januari met een frisse blik even alles opnieuw te bekijken.. Komt vast goed!
Zoeter, succes met de echo..
Zelf was ik al enkele jaren happy single en besloot ook doelbewust om alleenstaand een poging te wagen voor het moederschap, werd ik vorig jaar ineens verliefd
en zijn we nog steeds samen.. Toch ga ik door met mijn kinderwens volgend jaar en zie ik wel hoe het tussen ons blijft gaan..
Ik denk ook daten met het idee dat je een donor/vader zoekt gedoemd is te mislukken..
Zojo83, ik heb eigenlijk alles al qua baby uitzet, alles 2e hands alleen kleertjes heb ik klein beetje nog maar, dat kocht ik afentoe zelf.
Sommige vinden dat niet verstandig, maar mocht het nooit lukken is er altijd wel iemand die ik er een plezier mee kan doen tegen die tijd. Het staat nu op zolder bij mij, dus kijk er ook niet dagelijks tegenaan, dat scheelt ook wel..
Tammy, Houston, Hoe gaat het?
Zoeter, succes met de echo..
Zelf was ik al enkele jaren happy single en besloot ook doelbewust om alleenstaand een poging te wagen voor het moederschap, werd ik vorig jaar ineens verliefd

Ik denk ook daten met het idee dat je een donor/vader zoekt gedoemd is te mislukken..
Zojo83, ik heb eigenlijk alles al qua baby uitzet, alles 2e hands alleen kleertjes heb ik klein beetje nog maar, dat kocht ik afentoe zelf.
Sommige vinden dat niet verstandig, maar mocht het nooit lukken is er altijd wel iemand die ik er een plezier mee kan doen tegen die tijd. Het staat nu op zolder bij mij, dus kijk er ook niet dagelijks tegenaan, dat scheelt ook wel..

Tammy, Houston, Hoe gaat het?
vrijdag 20 december 2013 om 22:28
@MevrouwR: welkom terug!!!! Jammer dat het niet zo goed met je ging, gaat het nu weer een stukje beter? Sterkte en succes en een dikke knuffel!!!
@knappe donor vinden: vergeet niet dat het niet gezegd is dat knappe ouders, knappe kinderen kunnen maken en andersom trouwens ook niet.
Nu ken ik mijn donor niet maar ik mag toch wel zeggen dat ik een uiterst knap lief schattig (etc etc) kindje heb gekregen.
Het zelfde geldt voor CF en Fearless... dusss.... ik zou mij daar maar niet zo druk om maken. Komt vast goed!
@Zoeter: oh wauwie!!!!!! Spannend die echo!!! Ik ben benieuwd hoe je deze zwangerschap zal ervaren. Je hebt het nu allemaal al een keer meegemaakt en weet nu dus ook "te veel" om het alleen maar over je heen te laten komen. Ik hoop dat je er heel bewust van kunt genieten! Ik vind het super leuk voor je!!! En ik hoop dat het rond april ook voor mij weer raak is
@knappe donor vinden: vergeet niet dat het niet gezegd is dat knappe ouders, knappe kinderen kunnen maken en andersom trouwens ook niet.
Nu ken ik mijn donor niet maar ik mag toch wel zeggen dat ik een uiterst knap lief schattig (etc etc) kindje heb gekregen.
Het zelfde geldt voor CF en Fearless... dusss.... ik zou mij daar maar niet zo druk om maken. Komt vast goed!
@Zoeter: oh wauwie!!!!!! Spannend die echo!!! Ik ben benieuwd hoe je deze zwangerschap zal ervaren. Je hebt het nu allemaal al een keer meegemaakt en weet nu dus ook "te veel" om het alleen maar over je heen te laten komen. Ik hoop dat je er heel bewust van kunt genieten! Ik vind het super leuk voor je!!! En ik hoop dat het rond april ook voor mij weer raak is

zaterdag 21 december 2013 om 10:29
Tammy, wat ben jij toch sterk dat je zo door blijft gaan! Respect hoor!
Zoeter spannend!! Hopelijk een mooie echo foto zo vlak voor de kerst. Weet iedereen in je omgeving het al?
Liz, echt zo leuk dat jij ook voor een tweede wil gaan! Ik vind het nu alvast spannend voor je! Hahaha.
@ Iedereen in fase 1, wat gezellig dat jullie bij ons aangesloten zijn. Zeker nu er gelukkig ook wat mensen uit fase 3 en 4 blijven schrijven is het hier een fijn groepje om alles te bespreken!
Vandaag komt hier het matrasje voor het babybed binnen. Weer een stapje verder.
Heb nu lekker vakantie en in de vakantie wil ik lekker de babykamer opruimen en schoonmaken. Een deel kan nog niet, omdat ik daar een aannemer voor nodig heb, maar er staan nu wel afspraken in de steiger, dus dat is alleen een kwestie van tijd.
Kraamzorg is langsgeweest voor de intake. Het wordt steeds echter.
Zoeter spannend!! Hopelijk een mooie echo foto zo vlak voor de kerst. Weet iedereen in je omgeving het al?
Liz, echt zo leuk dat jij ook voor een tweede wil gaan! Ik vind het nu alvast spannend voor je! Hahaha.
@ Iedereen in fase 1, wat gezellig dat jullie bij ons aangesloten zijn. Zeker nu er gelukkig ook wat mensen uit fase 3 en 4 blijven schrijven is het hier een fijn groepje om alles te bespreken!
Vandaag komt hier het matrasje voor het babybed binnen. Weer een stapje verder.
Heb nu lekker vakantie en in de vakantie wil ik lekker de babykamer opruimen en schoonmaken. Een deel kan nog niet, omdat ik daar een aannemer voor nodig heb, maar er staan nu wel afspraken in de steiger, dus dat is alleen een kwestie van tijd.
Kraamzorg is langsgeweest voor de intake. Het wordt steeds echter.
zaterdag 21 december 2013 om 12:49
Tammy, sterkte!
Zoeter, succes maandag! Spannend!!
Krijg jij ook extra uren, Gavia? Ik krijg 10 uur extra (59 uur) omdat ik alleen ben.
Ik ben ondertussen 34 weken zwanger en gisteren ben ik begonnen met insuline spuiten, omdat de suikers toch te hoog bleven. Ik word sowieso 1 week eerder ingeleid, maar misschien nog wel eerder, omdat de baby door mijn suikers te snel groeit. Ze wordt geschat op een 8-ponder.
Gistermiddag is mijn verlof ingegaan. Fijn!!
Zoeter, succes maandag! Spannend!!
Krijg jij ook extra uren, Gavia? Ik krijg 10 uur extra (59 uur) omdat ik alleen ben.
Ik ben ondertussen 34 weken zwanger en gisteren ben ik begonnen met insuline spuiten, omdat de suikers toch te hoog bleven. Ik word sowieso 1 week eerder ingeleid, maar misschien nog wel eerder, omdat de baby door mijn suikers te snel groeit. Ze wordt geschat op een 8-ponder.
Gistermiddag is mijn verlof ingegaan. Fijn!!
zaterdag 21 december 2013 om 12:58
Lizzy, uiteraard vind je zelf dat je een mooi kindje hebt, dat vinden we allemaal.. haha.. Leuk dat je ook al snel met een 2e wil beginnen..
Gavia, Fijne vakantie en idd lekker beetje opruimen, leuk dat het allemaal steeds dichterbij komt!
Emma, Geniet van je verlof! 34 weken, jee wat gaat het snel.. jammer van de suikers, maar goed dat ze in je gaten houden. Succes!!
Gavia, Fijne vakantie en idd lekker beetje opruimen, leuk dat het allemaal steeds dichterbij komt!
Emma, Geniet van je verlof! 34 weken, jee wat gaat het snel.. jammer van de suikers, maar goed dat ze in je gaten houden. Succes!!
zaterdag 21 december 2013 om 18:27
Hallo meiden,
Een tijd lang lees ik al mee met jullie.
Nu alle vooronderzoeken zijn afgerond en ik gisteren te horen heb gekregen dat ik het nieuwe jaar mag beginnen, wil ik mij graag toevoegen aan de lijst.
Muppet, 33jr, IUI jan 2014
Lang verwacht en nu bijna zover. Deze maand gaat jammer genoeg net niet door, maar voor mijn rust is het misschien ook wel lekker om echt vanaf januari voor het pogen te gaan.
Spannend!
Fijne feestdagen en een liefdevol 2014 toegewenst.
Een tijd lang lees ik al mee met jullie.
Nu alle vooronderzoeken zijn afgerond en ik gisteren te horen heb gekregen dat ik het nieuwe jaar mag beginnen, wil ik mij graag toevoegen aan de lijst.
Muppet, 33jr, IUI jan 2014
Lang verwacht en nu bijna zover. Deze maand gaat jammer genoeg net niet door, maar voor mijn rust is het misschien ook wel lekker om echt vanaf januari voor het pogen te gaan.
Spannend!
Fijne feestdagen en een liefdevol 2014 toegewenst.
zondag 22 december 2013 om 14:34
zondag 22 december 2013 om 15:22
quote:Frizz schreef op 22 december 2013 @ 14:34:
Betreft een aantrekkelijke donor: het gaat me niet (bewust) om een knap kind te krijgen. Maar ergens maak ik de link met: 'Zou ik het ook op die kerel kunnen?'. Is dat raar?
Zag dat er een reportage in Psychologie Magazine staat deze maand over bewust alleenstaand moederschap.
Hoewel ik deze specifieke gedachte niet direct zou hebben, vind ik het niet raar. Als je de mogelijkheid hebt dan kijk je daar toch naar? Gewoon, omdat het kan.
Ik had de mogelijkheid niet, dus ik heb wel uiterlijke kenmerken doorgegeven, maar hoe hij eruit ziet zullen we pas over een heel lange tijd weten! (Tenzij mijn dochter niet op mij blijkt te lijken, maar als twee druppels water op haar donor, tja dan kan je misschien een inschatting maken )
Is het voor jou nu een optie om voor een Deense donor te gaan Frizz, of ben je meer een beetje aan het dollen?
Welkom Muppet!
Het lijstje met starters in januari is aan het groeien. Dat kan zomaar eens een heel mooi jaar gaan worden, in 2014.
Mag ik vragen waarom je nog niet wil vertellen hoe en wat?
Betreft een aantrekkelijke donor: het gaat me niet (bewust) om een knap kind te krijgen. Maar ergens maak ik de link met: 'Zou ik het ook op die kerel kunnen?'. Is dat raar?
Zag dat er een reportage in Psychologie Magazine staat deze maand over bewust alleenstaand moederschap.
Hoewel ik deze specifieke gedachte niet direct zou hebben, vind ik het niet raar. Als je de mogelijkheid hebt dan kijk je daar toch naar? Gewoon, omdat het kan.
Ik had de mogelijkheid niet, dus ik heb wel uiterlijke kenmerken doorgegeven, maar hoe hij eruit ziet zullen we pas over een heel lange tijd weten! (Tenzij mijn dochter niet op mij blijkt te lijken, maar als twee druppels water op haar donor, tja dan kan je misschien een inschatting maken )
Is het voor jou nu een optie om voor een Deense donor te gaan Frizz, of ben je meer een beetje aan het dollen?
Welkom Muppet!
Het lijstje met starters in januari is aan het groeien. Dat kan zomaar eens een heel mooi jaar gaan worden, in 2014.
Mag ik vragen waarom je nog niet wil vertellen hoe en wat?
zondag 22 december 2013 om 15:28
Ik ben niet aan het dollen hoor, het zijn dingen die door me heen gaan. Waar ik me (denk ik) uiteindelijk bij ga neerleggen.
De Denen, dat ziet er allemaal zo ingewikkeld en duur uit. Misschien is het handiger als ik gewoon de professionals een passende donor voor me laat zoeken, hier in Nederland. Helaas zonder foto of brief.
De Denen, dat ziet er allemaal zo ingewikkeld en duur uit. Misschien is het handiger als ik gewoon de professionals een passende donor voor me laat zoeken, hier in Nederland. Helaas zonder foto of brief.
•

zondag 22 december 2013 om 15:59
Laten rusten tot na de feestdagen lukt toch niet helemaal
Ik overweeg zweden nu serieus. Bij geergten kan ik alleen snel aan de beurt zijn met wederkerigheid en ik zie de hormoonbehandelingen voor het afstaan van eicellen niet zitten. (en wat als een ander wel van mijn eicel zwanger raakt en ik niet? lijkt me moeilijke gedachte).
Bij Arnhem sta ik nu een maand of 5 op de wachtlijst, dan moet ik nog op eerste gesprek komen, en dan weer minimaal 6 maanden wachten.
Ik wil in het nieuwe jaar geertgen bellen om te vragen hoe het werkt als je via hun met zweeds sperma werkt. In principe kan je dan meer bestellen en misschien daar laten opslaan? Dat scheelt al in vervoerskosten, en ik heb geen iui geprepareerd zaad nodig denk ik. (ik weet al dat ik zwanger kan worden).
Ook in januari nadat ik weet hoe het zit met de kosten bij Geertgen even rekenen en kijken hoe ik het ga doen.
Tegelijkertijd blijf ik ook nog lijntjes uit zetten voor een homo-pappa, maar wel met de aangepaste eis dat hij in mijn woonplaats of aangrenzende dorpen moet wonen. De verder weg opties vind ik toch te ver. (zo'n hummel zo vaak lang in de auto)
Ik voel me een stuk rustiger wetende dat er een optie is waar het niet zo lang gaat duren, 36,5 ben ik al!
Ik overweeg zweden nu serieus. Bij geergten kan ik alleen snel aan de beurt zijn met wederkerigheid en ik zie de hormoonbehandelingen voor het afstaan van eicellen niet zitten. (en wat als een ander wel van mijn eicel zwanger raakt en ik niet? lijkt me moeilijke gedachte).
Bij Arnhem sta ik nu een maand of 5 op de wachtlijst, dan moet ik nog op eerste gesprek komen, en dan weer minimaal 6 maanden wachten.
Ik wil in het nieuwe jaar geertgen bellen om te vragen hoe het werkt als je via hun met zweeds sperma werkt. In principe kan je dan meer bestellen en misschien daar laten opslaan? Dat scheelt al in vervoerskosten, en ik heb geen iui geprepareerd zaad nodig denk ik. (ik weet al dat ik zwanger kan worden).
Ook in januari nadat ik weet hoe het zit met de kosten bij Geertgen even rekenen en kijken hoe ik het ga doen.
Tegelijkertijd blijf ik ook nog lijntjes uit zetten voor een homo-pappa, maar wel met de aangepaste eis dat hij in mijn woonplaats of aangrenzende dorpen moet wonen. De verder weg opties vind ik toch te ver. (zo'n hummel zo vaak lang in de auto)
Ik voel me een stuk rustiger wetende dat er een optie is waar het niet zo lang gaat duren, 36,5 ben ik al!

zondag 22 december 2013 om 16:02
quote:Frizz schreef op 22 december 2013 @ 15:28:
Ik ben niet aan het dollen hoor, het zijn dingen die door me heen gaan. Waar ik me (denk ik) uiteindelijk bij ga neerleggen.
Ik bedoelde met die verliefdheid
Over de Denen kan ik je niets vertellen, maar er zitten hier volgens mij meerder mensen die een Deense donor hebben (iig Tammy, die had al van zich laten horen, de anderen zijn misschien inmiddels van dit topic verdwenen)
Overigens weet ik niet of er in Nederland een "passendere donor" voor je gevonden wordt. Het enige dat je zeker weet, via een ziekenhuis, is dat hij uitgebreid getest is.
Dat het je bezig houdt is logisch hoor! Laat het over je heenkomen.
Ik bedoelde met die verliefdheid
Over de Denen kan ik je niets vertellen, maar er zitten hier volgens mij meerder mensen die een Deense donor hebben (iig Tammy, die had al van zich laten horen, de anderen zijn misschien inmiddels van dit topic verdwenen)
Overigens weet ik niet of er in Nederland een "passendere donor" voor je gevonden wordt. Het enige dat je zeker weet, via een ziekenhuis, is dat hij uitgebreid getest is.
Dat het je bezig houdt is logisch hoor! Laat het over je heenkomen.

zondag 22 december 2013 om 16:03
Frizz, in Arnhem krijg je geloof ik ook een uitgebreid(er) donorprofiel, niet met foto volgens mij, maar wel een profiel waarin behalve de oog-/haarkleur/lengte/opleidingsniveau ook wel wat wordt vrijgegeven over de hobby's en interesses van de donor. Heb je misschien gevoelsmatig toch wat meer informatie over hoe hij in het leven staat en of dat een beetje bij jou past.