TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Ja hcg is uit m'n lijf. Dus mocht de test positief zijn dan weet ik zeker dat ik opnieuw zwanger ben. Morgen maar ff halen
Aahhh spannend! Ik hoop t voor jllie!
Chocoladeletter en groenegeitensok, GEFELICITEERD, wat super leuk

Tijgerprintje, wat spannend! Ik duim voor je! Zou een geweldige afsluiter zijn van het jaar

Liesje, fijn dat alles weer goed was! En wat een goed gevoel moet dat zijn, om de 12 weken al voorbij te zijn Hopelijk is de combinatietest ook goed

Suikerklontje, dat klinkt inderdaad als een drukke tijd die je achter de rug hebt! Fijn dat de echo goed was Doe rustig aan en geniet maar extra van je vakantie!

Hier gaat het redelijk, voel me niet helemaal fit maar het is te doen allemaal. Morgen laatste dagje stage ooit Ik wacht alleen nog op de beoordeling van mijn onderzoeksstage, mijn begeleider en 2e beoordelaar moeten nog een cijfer geven. Dat gaat nog wel even duren, want begeleider werkt niet mee, maar daarna kan ik echt afstuderen En dus een extreem lange vakantie voor de boeg, heerlijk, heb er helemaal zin in! (en plannen genoeg om de tijd mee te vullen )
Jemida, bij ons ging de uitslag ook via de huisarts.

Bij het brengen hebben ze tegen mijn man gezegd dat hij ’s middags al kon bellen voor de uitslag.

De assistente zei dat we er eigenlijk ’s ochtends voor moesten bellen, maar wilde ons voor deze keer de uitslag wel geven.

Weet je al meer?

Suikerklontje, het is inderdaad geland bij ons en alles is weer rustig hier thuis .

We hebben begin februari de intake bij het fertiliteitscentrum en wij gaan ondertussen gewoon door met oefenen haha.

Ik weet dat die kans op dit moment nihil is dat het een keer raak is, maar je weet natuurlijk maar nooit en deze ronde wanneer ik mijn eisprong heb is manlief 10 weken gestopt met roken.

Dus als ik heel optimistisch ben kan dat al invloed hebben op het zaad.

Wat gaaf zo’n goede echo!! En wat bijzonder dat ze al bewegen he terwijl ze nog zo klein zijn.

T is al een mini mensje.

En heb je het mensen al verteld? Fijn dat je het nu kan delen met anderen, gedeelde fun is dubbele fun hihi.

Tijgerprintje, gefeliciteerd nog met je verjaardag.

Heb je al weer getest? Wat spannend bij jou.

Lady, wat fijn dat je klaar bent met de stage! Wat een fijn gevoel he haha.

Nu nog afstuderen en dan genieten van een welverdiende vakantie.
Helaas, vanmorgen kwam de klusjesman hier de laatste dingetjes doen in huis en vond manlief het niet zo prettig om dan in de badkamer dat te regelen haha. Wat ik wel echt balen vind want nu kan het pas over anderhalve week. As maandag is mij. Eisprong dus ik wil de zaadjes nu goed benutten en niet in een potje doen en wegbrengen. Haha klinkt erg raar zo!
Mijn eerste kwaaltje duikt op: ik zou een moord plegen voor een kroket en heb een afkeer voor gehakt!!

Jemida, snap je man helemaal dat hij niet t potje wil vullen met een vreemde in huis! Wel balen dat je 1,5 wk moet wachten.
Ja ik snap hem ook hoor. Maar had het graag nu alvast willen weten. Maar dat is niet anders. Nu kunnen we vol goede moed aan ronde 7 beginnen. Forest, ik hoop voor jullie dat een spontane zwangerschap gewoon gaat lukken. En anders is het prettig dat jullie in februari terecht kunnen!
@forest en @jemida: wat vervelend zo'n situatie! Maar gelukkig worden jullie serieus genomen, zo komt die baby wel steeds wat dichterbij zonder dat je maar door moddert. Veel sterkte en succes!!

@lady: alvast gefeliciteerd joh met je studie!! knap hoor, tis toch altijd weer een heel ei wat dan gelegd is:)

Jeetje tijgerprintje, ik wacht in spanning!! zou het al weer zo zijn? heb je getest vandaag?? hou ons op de hoogte!
Zo meiden, daar ben ik eindelijk weer. Donderdag en gisteren erg moe en misselijk geweest, dus nu ga ik er eens even goed voor zitten alsnog uitgebreid op jullie te reageren!

@Elsy: Ik hoop zooo voor je dat jullie het nieuwe jaar met z’n drietjes ingaan! Zou een superbegin zijn!! Ik duim voor je!!

@Forestfruit: Fijn dat je van de eerste schrik bekomen bent en goed dat jullie vertrouwen hebben in de toekomst! Dat is ook heel belangrijk. Ik kan me voorstellen dat zo’n nieuws er flink inhakt. Die frustratie moet je ergens kwijt, logisch dat jullie het dan op elkaar afreageren. Al wil je dat niet absoluut niet natuurlijk! Fijn dat je een paar vriendinnen hebt bij wie je je verhaal goed kwijt kunt. Natuurlijk heb je ook het forum maar dat kan het in het echt met iemand praten en een echte knuffel niet vervangen. Goed dat je je ook hebt aangemeld bij een ander topic! Contact met “lotgenoten” is echt wel prettig. Leuk dat je hier gezellig mee blijft schrijven!! Ik hoop zooo dat die intake in februari niet nodig is en je toch spontaan zwanger raakt!! Ik duim voor je! Dat je man gestopt is met roken zou inderdaad al invloed kunnen hebben op de kwaliteit van zijn zaad. Ik hoop het zo voor jullie!! Mijn duimen draaien overuren!

@Brianne: Jeeeej, welkom hier!! Ik zal je naam weer in de tabel zetten. Die heeft er lange tijd in gestaan, maar zie dat ie verdwenen is. En je hoort er zeker bij! Dank je wel! Ja, morgen alweer dertien weken! Gaat ineens snel als je vijf dagen vooruit gezet wordt. Toevallig dat dat bij jou ook zo was!! Dinsdag was mijn tweede echo, maar ik vind het nog steeds heel onwerkelijk! Ik denk dat het pas meer door begint te dringen op het moment dat ik hem/haar ga voelen. Jij alweer twintig weken, wat gaat het snel!! Jeetje, dat is niet niks allemaal! En vervelend dat je zo slecht slaapt! Is bekend waar die buikpijn vandaan komt? Heel fijn in elk geval dat jullie ukkie er geen last van lijkt te hebben!! Super dat de twintig weken echo er zo goed uitzag!! En wat gaaf, een jongetje!! Leuk!!

@Jemida: Vervelend dat je woorden hebt gehad met je man! Als vrouw zijnde ben je er ook meer mee bezig. Het moet allemaal in jouw lijf gaan gebeuren! Dan is het extra moeilijk als je het gevoel hebt dat je man er weinig interesse in heeft. Ik zou het ook slecht trekken als mijn man niet zou vragen naar een menstruatie of zo. Ook al had hij het aan je gemerkt, het is toch een kleine moeite ernaar te vragen? Een beetje interesse mag wel vind ik… Jullie gaan het toch samen aan! Ik begrijp je helemaal maar ik begrijp je man ook wel een beetje. Misschien een idee om samen iets leuks te gaan ondernemen zonder het over zwanger worden te hebben? Het zijn drukke maanden geweest bij jullie met de verhuizing en zo. Het samen weer leuk hebben is ook heel belangrijk! Fijn dat de huisarts zo goed geluisterd heeft naar je verhaal en je man zijn sperma onderzocht wordt! Dan weet je toch alvast wat meer. Goed dat je meteen begonnen bent met temperaturen. Jeetje, wat een kloteverhaal zeg! Ik hoop zooo dat je ex je niet besmet heeft met chlamydia! Vreselijk, die onzekerheid. Wanneer krijg je de uitslag van het urineonderzoek? Ik duim heel hard voor je meid!! Ik hoop dat die ex van je niet meer schade heeft aangericht dan hij al heeft gedaan door zijn vreemdgaan Snap dat je ervan baalt dat je nog langer moet wachten voor je meer duidelijkheid hebt over de kwaliteit van je man zijn zaad! Enne…ronde zeven heeft hier ook geluk gebracht, ik hoop dat dat ook voor jullie geldt!!

@Lady: Fijn dat je je minder moe en misselijk voelt!! Hier zijn allebei nog volop aanwezig maar inderdaad: voor een goed doel! Jammer dat je schoonmoeder vervelende opmerkingen heeft gemaakt. Lekker laten praten: jullie doen het op jullie manier, toch? Ze mag natuurlijk wel tips geven maar het is jullie leven. Jammer dat dat voor spanningen zorgt tussen jou en je vriend. Spannend, op oudjaarsdag de echo!! Leuk hoor! Fijn dat je stage erop zit!! Geniet maar lekker van die lange vakantie die voor je ligt! Je hoeft je zeker niet te gaan vervelen…

@Cupcakegirl: Tjee, nog maar zes dagen verschil tussen ons! Grappig zeg. Dan ben jij maandag 14 weken? Gaat snel he… Leuk om naar het hartje te kunnen luisteren! Ik heb het hartje van onze kleine nog niet gehoord, ik hoop dat daarnaar de volgende keer geluisterd wordt. Op 3 januari heb ik weer een controle.

@Suikerklontje: Fijn dat het goed gaat met je! Pff, inderdaad erg druk geweest bij jullie. Fijn dat de vermoeidheid af begint te nemen!! Super dat de echo zo goed was!! Ook al vooruit gezet, wanneer ben je nu dan ongeveer uitgerekend? Spannend, op 3 januari! Wij hebben er toch voor gekozen de nekplooimeting te laten doen. Mijn man vond dat toch een prettig idee. Leuk om het nu tegen iedereen te gaan vertellen!! Geniet ervan!!

@Tijgerprintje: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jeetje, wat spannend meid! Ik hoop zooo voor je dat het nu weer raak is! Ik duim voor je! Wanneer wil je gaan testen?

@Chocoladeletter: Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe voel je je? Haha, zin in kroketten!! Ik heb dat gelukkig niet, dat ik ergens juist veel zin in heb of iets juist niet wil eten. Hoe gaat het verder met je? Last van kwaaltjes?

@Groenegeitensok: Hoe gaat het met jou? Heb jij ergens last van?

Donderdag de nekplooimeting gehad. Het zag er goed uit maar de uitslag van het bloedonderzoek was nog niet bekend. Ze bellen me de komende week met de uitslag. Ik denk dat dit vrijdag wordt, in verband met de Kerstdagen. Nu lekker een weekje vrij! Lekker in huis rommelen en bijslapen
Even kort, moet zo weer aan de slag, gister getest en die was negatief. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat het raak is. Hou jullie op de hoogte!
Oeh, spannend Tijgerprintje! Misschien te vroeg om al te testen. Ik duim voor je!
Ik heb de tabel weer aangepast! @Brianne: Ik heb jouw gegevens niet compleet, zou je die door willen geven? Je mag ze ook zelf aanpassen in de tabel, het wachtwoord staat in het wit onder de tabel...
Liesje, heb nergens last van (behalve zin in kroketten) maar dat had ik bij de andere ook niet. Maakt soms wel onzeker maar probeer vertrouwen te hebben in mijn lijf!

Tijgerprintje: blijf voor je duimen!

Knuffel voor iedereen die t nodig heeft!
Fijn dat je nergens last van hebt!! Ik kan me voorstellen dat dat je soms onzeker maakt. Maar als je er bij je vorige zwangerschappen ook geen last van had, zou ik me geen zorgen maken hoor. Lekker van genieten dat je niet al te moe en misselijk bent! Oh ja, ik heb je leeftijd nog niet aangepast in de tabel. Je bent dus 34 geworden? @Tijgerprintje: En jij bent 28 nu? Dan zal ik de tabel nog aanpassen...
Mijn DDO is 8 januari en ik ben ook alweer effe 34. Zou je dat nog aan willen passen liesje.

Lieve post van je trouwens. Ik hoop ook dat ex niet nog meer schade zal aanrichten. Het is echt de grootse loser die ik ken, als ik onvruchtbaar zou zijn door hem dan trek ik dat heel slecht.

Maar heb gelezen dat op de 35 vrouwen er onvruchtbaar van wordt en ik heb besloten dat ik die ene niet ben!!

Choco, lekker zeg, weinig klachten. Heb je al kroketten gehaald? Haha
Ik heb de tabel aangepast! @Chocoladeletter en @Tijgerprintje: laat me maar weten of dit zo klopt. Als jullie het zelf al gewijzigd hadden zet ik het gewoon weer terug

@Jemida: Snap ik dat je dat heel, heel, heel slecht zou trekken! Pff, heftig hoor. Goed dat je er vertrouwen in hebt dat je er niet onvruchtbaar door geworden bent!! Ik duim voor je!
Leeftijd mag naar 27.

Vanmiddag ongesteld geworden. Balen. Nou ja dan alle feestdagen lekker wijntjes drinken.
He tijgerprintje vervelend!

En jemida, inderdaad gewoon positief blijven meid!
@Tijgerprintje: He, wat ontzettend balen!! Ik kan me voorstellen dat dit weer even een teleurstelling is. Met de feestdagen maar lekker genieten van die wijntjes en hopelijk is het de volgende ronde wel raak!! Ik heb de tabel aangepast.
@tijgerprintje: ah balen zeg! maar wel een teken dat je lichaam weer klaar is voor een zwangerschap na de miskraam! hopelijk in het nieuwe jaar meer geluk voor jullie

@forestfruit: je klinkt nog steeds positief, super! en wie weet is het deze ronde gewoon raak zonder hulp

@jemida: heel begrijpelijk dat je ongeduldig wordt nu je nog wat langer moet wachten! hopelijk is de uitslag van het urineonderzoek goed en heeft het vreemdgaan van je ex geen invloed gehad op jouw vruchtbaarheid

@liesje: oeh heerlijk vakantie, geniet ervan!

fijn dat de nekplooimeting goed was, hopelijk de combinatietest ook!

wij hebben besloten de combinatietest niet te laten doen, ivm de toch al zeer lage kans, de onrust die het kan geven en mijn sterke twijfel of ik dan uberhaupt wel de zwangerschap af zou kunnen/willen breken... we zien het wel als de kleine geboren wordt. en de 20 weken echo geeft straks natuurlijk een heel goede inschatting of ons kindje gezond is

@chocoladeletter: fijn dat je geen klachten hebt! toen ik zei dat ik wel wat wilde gaan voelen werd ik daarna ontzettend beroerd en dat is nog niet helemaal over, doe dat dus maar niet

haha zin in kroketten! ik eet me ziek aan mandarijnen en heb elke dag wel zin in pizza (maar dat laatste daar geef ik maar niet aan toe)

Hier dus vrijdag laatste dag stage gehad Verder is alles ingeleverd, dus ik kan alleen nog maar wachten op de beoordeling van mijn onderzoek en dan officieel afstuderen.

Gisteren een dag goed ziek geweest, misselijk en heel moe, zal wel de vermoeidheid zijn geweest waar ik niet aan toegegeven heb. Vandaag gaat het goed, merk dat ik me veel beter voel nu ik alles op mijn eigen tempo kan doen en geen stress meer heb. Ik heb ook het gevoel dat ik eindelijk een beetje kan gaan genieten van de zwangerschap

De onzekerheid is wel toegeslagen. Zal ook wel met hormonen te maken hebben Sowieso wel soms onzeker over de zwangerschap, gaat alles goed, blijft alles goed gaan, is de baby helemaal gezond etc. Maar ook over de toekomst: ga ik werken, waar ga ik werken, hoeveel, wel of geen diensten etc. Van vriend moet ik maar genieten dat ik niet hoef te werken financieel gezien en alle tijd heb om te genieten van mijn zwangerschap. Heeft hij ook gelijk in, maar vooral het afhankelijk zijn van zijn inkomen maakt me erg onzeker... Scheelt waarschijnlijk al als zijn bedrijf straks weer gaat draaien (nu 3 maanden vakantie ivm seizoen) en ik daar wat in kan gaan doen, heb ik het gevoel dat ik me nuttig kan maken Ik ben geloof ik echt heel slecht in rust nemen, dat wordt nog wat na de bevalling...
Balen van die klusjesman jemida.

Ik zou deze ronde ook eerst benutten en dan opnieuw een poging wagen voor t onderzoek, een eisprong heb je maar 1 keer per maand en voor het onderzoek is het niet erg om een week uit te stellen.

Hopen dat je de uitslag dan ook zo snel krijgt!

Ik hoop ook dat er een wonder gebeurd met zwanger worden, maar als de zaadjes nog zo slecht zijn als tijdens het onderzoek is alleen icsi mogelijk.

Vreselijk zo’n ex.. Heb je al een onderzoek gehad naar je vruchtbaarheid?

Chocoladeletter, wat grappig dat je echt voorkeur en afkeur voor bepaalde dingen krijgt he. Ondanks dat ik niet lang zwanger ben geweest had ik ook al voor en afkeuren.

Ik vond het schoonmaakmiddel ineens zo lekker ruiken, dat ik er een kwartier boven kon hangen haha.

Brianne, ik vind het inderdaad wel prettig dat we nu een oorzaak weten en we weten dat er in ieder geval mogelijkheden zijn.

Het nieuws sloeg wel in als een bom, maar nu zijn we er heel rustig over en weten we dat we wel een stap dichterbij zijn.

Hoe is het met jou?

Dank je lieve Liesje, ik hoop natuurlijk ook dat we het ziekenhuis hier helemaal niet bij nodig gaan hebben, maar die kans is aardig klein.

Ondanks dat blijven we grootste gedeelte van de tijd positief met af en toe een dipje.

We komen steeds dichterbij onze wens en dat is het voornaamste.

Ben wel erg nieuwsgierig naar het volgende semenonderzoek bij mijn man.

Wat een goed nieuws dat de nekplooimeting goed was! De aanloop naar zo;n onderzoek lijkt me ook zenuwslopend brr.

Nou duimen op een goede uitslag, maar daar ga ik wel van uit als ze met de nekplooitmeting niks geks hebben gezien.

Slaap en rust ze, een zwangerschap kost veel energie, heel wat werk aan de winkel in je lichaam, een mini mensje in wording!

Oei dat valt dan rauw op je dak tijgerprintje, vooral omdat je het gevoel had dat het raak was, flink balen.

Lady, we doen ons best om positief te blijven en meestal lukt dat erg goed.

Oh heerlijk dat je nu de rust en tijd hebt om alles op je eigen tempo te doen.

Ik denk dat het heel normaal is dat je naar de toekomst kijkt en je af en toe zorgen maakt nu er zo’n kleintje in je buik groeit.

Bij mij werkt de spreek: komt tijd komt raad vaak goed. Als ik dan weer eens pieker dan bedenk ik bij mezelf dat door te piekeren ik geen invloed zal hebben op de toekomst en dat er met de tijd voor alles een oplossing is.

Ik klink nu wel erg optimistisch, maar bij mij lukt dat natuurlijk ook niet altijd.
@Lady: Heerlijk dat je nu helemaal klaar bent met je stage! Dan kun je nu ook toegeven aan die rust, lekker van genieten!! Wanneer is de beoordeling te verwachten? Spannend hoor. Fijn dat je merkt dat de rust je goed doet! Ik kan me wel voorstellen dat je onzeker wordt als je nadenkt over de toekomst. Het is ook allemaal erg onzeker, je weet nooit hoe het zal gaan lopen. Wat Forestfruit al zegt: Komt tijd, komt raad! Ik denk inderdaad dat het wel prettig is als je dadelijk weer iets kunt betekenen voor het bedrijf van je vriend. Al hoef je je niet te gaan vervelen, een beetje structuur en dagbesteding zijn wel nodig!

@Forestfruit: Echt super dat jullie zo positief zijn! Dat je af en toe een dip hebt is echt niet gek, toen jullie begonnen had je niet verwacht (noch gehoopt!) op dit punt te zullen belanden Jullie zijn in elk geval weer een stap verder inderdaad, dat idee geeft vast ook wat meer rust. Ik ben ook benieuwd naar het volgende onderzoek bij je man! Ik hoop dat het stoppen met roken meteen al invloed heeft. Wanneer vindt het volgende onderzoek plaats? Spannend… Ik duim voor jullie!! Hoe gaat het met je man, kan hij het niet roken nog goed volhouden? Hij heeft natuurlijk nu wel een extra stok achter de deur maar juist bij tegenslagen ben je geneigd naar die sigaretten te grijpen. Knap als hij dat tot nu toe nog niet heeft gedaan! Het is makkelijk om dan weer toe te geven aan die verslaving, ook al weet je dat het slecht is voor je gezondheid. Destijds is mijn gezondheid ook aanleiding geweest om te stoppen met roken maar pas na een poliklinische ingreep en een operatie was ik zover dat ik er echt achter stond en besloot te stoppen… Die ingreep en operatie hadden te maken met slechte uitstrijkjes. De eerste keer dat ik bij de gynaecoloog kwam met deze klachten vroeg ze al of ik rookte. Dat was dus het geval en ze zei: “vrouwen die roken hebben meer kans op deze uitslag”. Toen volgde die poliklinische ingreep waarbij een stukje van mijn baarmoederhals werd verwijderd. Toch ben ik stug doorgegaan met roken tot na de operatie (waarbij wederom een gedeelte van mijn baarmoederhals werd verwijderd) die ruim een jaar later was. Toen ik een paar maanden daarna last kreeg van bloedingen vond ik dat ik of: moest stoppen met roken en dan had ik het recht me zorgen te maken, of: ik zou doorroken maar dan mocht ik me ook geen zorgen maken om mijn gezondheid. Gelukkig ben ik toen gestopt en vanaf dat moment waren de uitstrijkjes helemaal goed!
Liesje: echt goed dat je ben gestopt met roken! Ik heb gelukkig nooit gerookt maar heb bij familie gezien hoe moeilijk het is om te stoppen.
Even snel egopost, net gebeld voor de uitslag van mijn urine. Geen soa gevonden. Dus dat is 1 zorg minder. Tenminste? Als ik het 12 jaar geleden heb gehad en niet behandeld ben dan zou er toch nu wel een spoor ofzo geweest moeten zijn? De assistente zei eigenlijk alleen dat de urine helemaal goed was. En toen was ik al opgelucht...
hoihoi ik sta in de tabel:) Jeej. Dankjewel liesje:) Ik heb het even aangevuld!

@tijgerprintje: ah balen joh!! was misschien ook wel heel snel geweest na je miskraam, maar het was je gegund! Inderdaad, lekker genieten van de feestdagen en alvast heel veel geluk gewenst in het nieuwe jaar!

@lady: hoera! wat fijn dat alles achter de rug is! Lekker van genieten hoor! stil zitten is lastig, maar geniet iig van de vrijheid en het niks-moeten:)

@forest: wat goed dat jullie er over het algemeen rustig onder zijn. En inderdaad, je komt dichterbij je wens, dat is belangrijk. Wanneer is dat volgende semenonderzoek van je man? Spannend inderdaad.. hou ons op de hoogte!

@jemida: fijn dat je urine schoon was! ik weet eigenlijk niet zo goed hoe dat zit met (mogelijk) chlamydia in het verleden en of je urine nu dan schoon zou zijn of niet... Misschien toch eens aan je huisarts of gynaecoloog vragen, dan kunnen ze er iig alert op zijn of er nog een andere test tegenaan gooien. Voor nu is het iig een goed bericht!

Hier nog steeds veel buikpijn, dus ik hang een beetje op de bank enzo. Maar ach, nu kan het, want ik heb soort van vakantie:) Helaas heeft m'n vriend gister z'n enkelbanden gescheurd, dus de huishoudelijke taken zijn nu wel een beetje een probleem geworden... appie bezorgservice misschien een idee;) nou goed, we overleven het wel weer;)!

fijne kerst iedereen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven