boodschappen doen.

24-12-2013 08:54 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh neeeeeeee ik moet zo boodschappen doen voor vanavond en de komende de kerstdagen...... IK WIL NIET!!!! Het is vast heul druk en sardientjes in een blik en geen parkeerruimte enzo. Bah haha. Gelukkig heb ik alle echt noodzakelijke dingen al gehaald en hoef ik alleen maar nog verse dingen maar toch!

Moeten jullie nog richting de Ap vandaag of hebben jullie alles al binnen?
Ik heb alles, ik ben zondag gegaan en gister heel snel nog 1 dingetje gehaald in de stad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat is de Ap?

Alles al binnen, vrijdag en zondagmiddag geweest en mega rustig ook.
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 december 2013 @ 10:00:

[...]

Sowieso, is er morgen ergens een supermarkt open dan? Ik mag toch hopen van niet!

Hier in de buurt zijn 2 AH's open. Beide dagen van 10:00-18:00.

Zelf moet ik zo nog even toetjesbenodigdheden halen, maar ik denk dat ik via mijn ouders ga, dan kan ik nog even kijken of het te doen is bij de kapper.
Ik ga zometeen en heb er echt zin in! Ik heb alleen maar een fles cola light, wat brood en kleine dingen nodig. Even genieten van alle stressende mensen, heerlijk. Zo leuk die Kerstdagen
Ik stond vanmorgen voor 8.30 uur al bij de winkels, toen was het nog niet zo druk. Kwam er net alleen achter dat ik nog vlees voor vanavond vergeten ben te kopen en dat de lenzenvloeistof op is, dus ik mag straks nog een keer. Gelukkig heb ik alle belangrijke dingen in huis (en in de koelkast weten te proppen. Dat is ook altijd weer een uitdaging)!
Belachelijk dat er supermarkten open zijn op 1e en 2e kerstdag! Fijn voor je personeel ook! Er is tegenwoordig steeds meer open op nationale feestdagen. Als het niet echt noodzakelijk is (zoals een ziekenhuis, hap enz) mag het van mij allemaal dicht. Wel zo fijn ook voor het personeel lijkt me.
Ja, net zo naar als in andere branches werken welke gewoon open zijn met de feestdagen.

Ondertussen weet je als supermarkt personeel en bouwmarktpersoneel dat je op die dagen kan moeten werken.

En ik hoorde gister een meisje die zichzelf had opgegeven voor 2e kerstdag bouwwinkel, lekker verdienen zei ze.
Ik was al zo verbaasd dat de cafetaria hier in de wijk 2e kerstdag open is maar supermarkten 1e kerstdag heb ik nog niet gezien.
Ik was er al om half 8. Heerlijk rustig en nog niets uitverkocht!
Net bij de Aldi geweest. Heerlijk rustig en nu alles in huis
Werken met kerst was vroeger altijd geweldig. Het was rustig, iedereen was in een goede bui, we kregen wat lekkers en ik verdiende zo 350 euro in 2 dagen als 18 jarige.
Ik hoop van harte dat er een cafetaria oid open is tweede kerstdag want mijn schoonzus maakt een deel van het hoofdgerecht
Ik zou het in een winkel echt niet erg vinden om te werken. Dubbel verdienen, lekker stressende mensen kijken en daarna gewoon rustig aanschuiven bij het kerstdiner.

M'n pa moet voor het eerst op eerste kerstdag werken, dat is wel even vreemd. Vooral omdat m'n ma (die nooit, maar dan ook nooit kookt) ineens het kerstdiner gaat verzorgen. Ik blijf wel in de buurt om te helpen.
Ik doe altijd maar 1 keer per week boodschappen, op vrijdag, dus dat heb ik ook afgelopen vrijdag gedaan. Wel gisteren nog wat boerenkool gekocht, omdat de zakken die er vrijdag lagen maar tot de 22e houdbaar waren. Verder heb ik alles wel in huis, hoop ik. En anders doen we het zonder, er wordt toch al genoeg gevreten deze dagen.
Nou alles is binnen!!! het is gelukt!

Ben nu al kapot haha en ik moet nog beginnen
Ik ben net geweest, zowel bij AH als bij Aldi en geen overdreven drukte of gekte. De gemiddelde zaterdag is drukker!
Het was gisterochtend al enorm druk hier. Gelukkig eet ik 1e, 2e en 3e kerstdag niet thuis dus hoef ik ook niks in huis te halen.
quote:cappu schreef op dinsdag 24 december 2013 11:51 Ik ben net geweest, zowel bij AH als bij Aldi en geen overdreven drukte of gekte. De gemiddelde zaterdag is drukker!Bij ons kun je op zaterdag niet eens fatsoenlijk lopen in de winkel, erger als dat kan al niet. Ik heb vrijwel alles al in huis dus ik kijk vanmiddag nog wel even. Gisteren werd er ook telkens bijgevuld en ik hoorde dat ze dit vandaag ook gingen doen. Ik ga echt niet stressen om wat extra boodschappen, zal heus we loslopen.
Ik dacht slim te zijn. Om 8 uur boodschappen doen, winkel net open, drukte voor. Helaas voor mij had het halve dorp dezelfde gedachte
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 december 2013 @ 10:00:

Sowieso, is er morgen ergens een supermarkt open dan? Ik mag toch hopen van niet!Ik weet van vrienden in Almere dat daar twee of drie supermarkten 365 dagen per jaar open zijn. Ik vind het zwaar overdreven.
quote:Trotter schreef op 24 december 2013 @ 12:03:

[...]

Ik weet van vrienden in Almere dat daar twee of drie supermarkten 365 dagen per jaar open zijn. Ik vind het zwaar overdreven.Ik dus ook. Dat er bepaalde beroepsgroepen zijn waarbij je moet werken op dit soort dagen is logisch, maar een supermarkt. Kom op! Vind het belachelijk dat er steeds meer open is en we zouden het gewoon moeten boycotten. Sowieso gaat er iets mis in je planning als je op 1e kerstdag naar de supermarkt moet. Die winkels zijn al het hele jaar open, moet je er dan perce op een nationale feestdag ook nog heen. Ik kan daar gewoon niet bij met mijn pet. Helaas doen we er hier in nederland nog aan mee ook. Waar ik ze echte nationale feestdag gebleven zoals ze bv in duitsland kennen. Gewoon alles dicht, pech gehad. Je komt na de kerst maar weer terug!
Wij hebben het laten bezorgen, geen gesleep en drukte
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
lekker boeiend dat de winkels gewoon open zijn. Er zijn genoeg mensen die geen kerst vieren en er geen problemen hebben met werken op die dagen.
quote:shiningshadows schreef op 24 december 2013 @ 13:52:

lekker boeiend dat de winkels gewoon open zijn. Er zijn genoeg mensen die geen kerst vieren en er geen problemen hebben met werken op die dagen.Maar wat is dan het nut van een nationale feestdag? Dat zijn juist dagen waarop zowat iedereen vrij is. En dat er genoeg mensen zijn die het geen probleem vinden oke, maar dan zou je wel de keus moeten hebben om niet te komen en dat word ook steeds minder. Als de supermarkt aan de andere kant van de stad wel open is, gaat de rest vanzelfsprekend wel mee om geen omzet mis te lopen. En zo heb je straks dat dus alles open is op deze dagen en dat er dus ook personeel moet werken dat dat liever niet heeft.
In het AD stond dat er bijna 100 winkels open zijn met kerst. Hier ook, zeer gewaagd want het is net Staphorst als mensen snappen wat ik bedoel. Ik vind het ook onzin, ik ben vandaag nog even geweest en mijn vriend is nu even naar de winkel.

Bij ons stond zelfs de manager vakken te vullen en ik vond het geweldig om te zien hoeveel plezier die man had. Ze blijven gewoon bijvullen en vanavond zeven uur en met kerst zijn ze gesloten. Prima zo, veel mensen maken d'r een heus vreet festijn van. Mijn buurvrouw had voor meer dan 200 euro aangetikt, stond voor me in de rij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven