eerste keer
dinsdag 24 december 2013 om 15:01
quote:Fame schreef op 24 december 2013 @ 14:33:
Heb je geen enkel contact met de vrouwelijke helft van de bevolking? Je moet toch eens beginnen met een praatje.
Verder is maagd zijn op je 21e geen schande.
Dit vind ik goed advies. Ga iets doen waarbij je anderen mensen tegenkomt.
Als je dat niet kunt, ben je niet de enige, maar dan lijkt een gesprek met de huisarts mij een goed idee.
De huisarts is er namelijk ook voor psychische problemen.
Heb je geen enkel contact met de vrouwelijke helft van de bevolking? Je moet toch eens beginnen met een praatje.
Verder is maagd zijn op je 21e geen schande.
Dit vind ik goed advies. Ga iets doen waarbij je anderen mensen tegenkomt.
Als je dat niet kunt, ben je niet de enige, maar dan lijkt een gesprek met de huisarts mij een goed idee.
De huisarts is er namelijk ook voor psychische problemen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?