Werken met Kerst :(
dinsdag 24 december 2013 om 10:30
Sinds wanneer zijn sarcastische grapjes steken onderwater? Zo zou ik het echt niet interpreteren hoor, hooguit een gevat antwoord op een (zeker als je al langer bij de overheid werkt als begeleider) domme vraag: Werken op eerste kerstdag
En verder zou ik ook best willen werken hoor met kerst. Geen verplichtingen, heerlijk! Maar "helaas" ( @ linally ) werk ik ook bij de overheid.
En verder zou ik ook best willen werken hoor met kerst. Geen verplichtingen, heerlijk! Maar "helaas" ( @ linally ) werk ik ook bij de overheid.
dinsdag 24 december 2013 om 10:59
Mijn man moet ook werken. Dit jaar vroeg op eerste kerstdag en laat op oudjaarsdag. Mooie diensten in principe, maar om 5 uur naast je bed staan vermoeid ook.
Ach...ik vind het niet erg hoor. Het hoort erbij.
Maar als je even goed na had gedacht dan had je geweten dat gemeenten echt niet open zijn met de feestdagen. Overigens is je begeleider ook niet professioneel door zo te reageren.
Ach...ik vind het niet erg hoor. Het hoort erbij.
Maar als je even goed na had gedacht dan had je geweten dat gemeenten echt niet open zijn met de feestdagen. Overigens is je begeleider ook niet professioneel door zo te reageren.
dinsdag 24 december 2013 om 11:01
quote:asje10 schreef op 24 december 2013 @ 10:47:
Ik werk morgen een vroege dienst, 2e kerstdag een avonddienst, dan 1 januari weer een tussen dienst. En tussendoor werk ik ook nog 2 nachten.
Vind het niet erg om te werken, ik kan 1e kerstdag gewoon aanschuiven na het werk aan het diner
Dat is ook de ideale dienst met kerst!
Ik moet ook altijd de feestdagen werken, want werk in de zorg. Dit jaar heb ik een mooie deal gekregen, want ik kon mijn aanvraag niet krijgen. Nu alleen een avonddienst 1e kerstdag.
Ik werk morgen een vroege dienst, 2e kerstdag een avonddienst, dan 1 januari weer een tussen dienst. En tussendoor werk ik ook nog 2 nachten.
Vind het niet erg om te werken, ik kan 1e kerstdag gewoon aanschuiven na het werk aan het diner
Dat is ook de ideale dienst met kerst!
Ik moet ook altijd de feestdagen werken, want werk in de zorg. Dit jaar heb ik een mooie deal gekregen, want ik kon mijn aanvraag niet krijgen. Nu alleen een avonddienst 1e kerstdag.
dinsdag 24 december 2013 om 11:07
Ik heb ook jaren lang op eerste kerstdag en op 1 januari moeten werken. Hoorde bij het vakgebied, vond ik ook nooit erg. Op de dagen dat anderen wel moesten werken, had ik vrij en dus alle ruimte en tijd om lekker rustig dingen te doen. Feestdagen vind ik gezellig, maar zijn voor mij geen emotionele 'must'.
woensdag 25 december 2013 om 15:59
woensdag 25 december 2013 om 17:04
Offcieel moet ik tijdens kerst en oud &nieuw ook stagelopen. (Onderzoek in zorgsector). Ik heb vrijgevraagd.
Antwoord begeleidster: Tuurlijk, er is toch niemand.
(Kennelijk sturen ze alle patienten naar huis voor kerst en wordt er niemand ziek
)
Antwoord begeleidster: Tuurlijk, er is toch niemand.
(Kennelijk sturen ze alle patienten naar huis voor kerst en wordt er niemand ziek
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 25 december 2013 om 17:17
Mijn man is al vanaf vanaochtend aan het werk, en ik begin straks als zoonlief op bed ligt.
Morgen hetzelfde liedje. En ik vind het totaal niet erg want wij zitten 2 dagen bommetjevol!! Dus ons hoor je niet klagen.
Ik werk al jaren met kerst en heb het nooit erg gevonden, juist gezellig, iedereen in kerststemming!
Morgen hetzelfde liedje. En ik vind het totaal niet erg want wij zitten 2 dagen bommetjevol!! Dus ons hoor je niet klagen.
Ik werk al jaren met kerst en heb het nooit erg gevonden, juist gezellig, iedereen in kerststemming!