Wakker
zaterdag 28 december 2013 om 02:35
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:34:
Ik had vanmiddag een fles bubbels gekocht bij Lidl, om even voor te proeven maar had er vanavond geen zin in. Ik en geen zin in bubbels is een vreemde combi Dat is zonde, morgen zijn de bubbels eraf of heb je hem dichtgelaten?
Ik had vanmiddag een fles bubbels gekocht bij Lidl, om even voor te proeven maar had er vanavond geen zin in. Ik en geen zin in bubbels is een vreemde combi Dat is zonde, morgen zijn de bubbels eraf of heb je hem dichtgelaten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 december 2013 om 02:37
zaterdag 28 december 2013 om 02:37
Opknappen ging redelijk goed Marjo, was zelfs 3 kg aangekomen maar gaat nu weer even wat minder, vooral qua eten, dus de geplande 50 kg rond de jaarwisseling halen gaat niet lukken maar komt goed.
Vanavond lekker geimproviseerde zuurkool op en dat smaakte goed.
MV, de Lidl zo dichtbij is idd mijn 'redding', zeker toen het lopen nog een stuk slechter was. Wil morgen,als het weer het toelaat, weer even naar de gewone winkels.
Vanavond lekker geimproviseerde zuurkool op en dat smaakte goed.
MV, de Lidl zo dichtbij is idd mijn 'redding', zeker toen het lopen nog een stuk slechter was. Wil morgen,als het weer het toelaat, weer even naar de gewone winkels.
zaterdag 28 december 2013 om 02:40
zaterdag 28 december 2013 om 02:40
zaterdag 28 december 2013 om 02:42
zaterdag 28 december 2013 om 02:44
quote:Maaique schreef op 28 december 2013 @ 02:38:
Haha mylene, lekker flauw antwoord is dat altijd
Heb net een hoestdrank genomen met codeïne er in dus t zal zo wel zakken.
En heb een dropje!Ja duh ik ben toch geen huisarts
Haha mylene, lekker flauw antwoord is dat altijd
Heb net een hoestdrank genomen met codeïne er in dus t zal zo wel zakken.
En heb een dropje!Ja duh ik ben toch geen huisarts
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 december 2013 om 02:44
zaterdag 28 december 2013 om 02:45
quote:kookwekkertje01 schreef op 28 december 2013 @ 02:38:
Bubbels! Die moet ik nog in huis halen. Ik heb mijn vader uitgenodigd voor oud en nieuw. Anders zit hij alleen. Maar helemaal niet aan de champagne gedacht. Is wel zo leuk....Ah wat lief. Denk je dat het ook gezellig gaat worden?
Bubbels! Die moet ik nog in huis halen. Ik heb mijn vader uitgenodigd voor oud en nieuw. Anders zit hij alleen. Maar helemaal niet aan de champagne gedacht. Is wel zo leuk....Ah wat lief. Denk je dat het ook gezellig gaat worden?