Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2013 @ 02:45:

[...]

Ah wat lief. Denk je dat het ook gezellig gaat worden?

Jawel. Ik heb een lieve, gezellige vader.

Is na de scheiding van mijn ouders wel heel erg van zijn voetstuk gevallen. Mijn vader kon namelijk alles en was de beste, de sterkste, etc. Maar na de scheiding bleek hoe kwetsbaar en onzeker hij is. Sindsdien ben ik de ouder en is hij het kind. Dit is de zeer beknopte, ietwat aangedikte versie.

Ik vond het heel wat dat hij positief op de uitnodiging reageerde. Ben heel blij dat hij komt!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Nou, ik las haar topic ook, thee. Ik weet gewoonweg niet wat ik moet zeggen. Zo hartverscheurend.
quote:kookwekkertje01 schreef op 28 december 2013 @ 02:50:

[...]

Jawel. Ik heb een lieve, gezellige vader.

Is na de scheiding van mijn ouders wel heel erg van zijn voetstuk gevallen. Mijn vader kon namelijk alles en was de beste, de sterkste, etc. Maar na de scheiding bleek hoe kwetsbaar en onzeker hij is. Sindsdien ben ik de ouder en is hij het kind. Dit is de zeer beknopte, ietwat aangedikte versie.

Ik vond het heel wat dat hij positief op de uitnodiging reageerde. Ben heel blij dat hij komt!Zo zie je maar. Wel fijn dat je oud en nieuw samen kan vieren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:50:

dank je kookwekkertje! Kom jou zo hier en daar wel tegen maar waarschijnlijk ben ik dan meer lezer.

Pff, las net de OP van Elmervrouw dat topic ga ik zeker op dit tijdstip maar even niet lezen...Ik heb er alleen een hug gegeven. Haar eerste boek heb ik hier liggen (gekregen van een andere forumster) maar nog niet gelezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb ook even bewust niet verder gelezen in de op van Elmervrouw, ik ken haar verhaal naar ze kan zo schrijven dat je echt in haar emotie word getrokken..

Wat lijkt me dat een verschrikkelijke ervaring. En wat is ze een sterke vrouw.. Vreselijk
Internagelaktisch
Zijn jonari,mocy en marjo spontaan in slaap gevallen van ons??
Ik heb haar boek niet gelezen. Ergens voelt het als gluren. Terwijl ze heel open is, dus raar dat ik dat zo voel. Aan de andere kant voelt het alsof ik het haar verplicht ben, ofzo. Kan het niet echt uitleggen, merk ik.
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:55:

Ik ga even naar het toilet als jullie mij missen.

Heb ondertussen Il Divo opstaan van youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=5hGKWUQON7k
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:55:

Klopt maaique, en eerst was er dus geen contact / geen idee hoe en wat maar op deze manier is het ook lijdzaam moeilijk als je niet weet wat elkaar te vertellen. Hun ontwikkeling is in die 11 jaar daar natuurlijk ook niet te bevatten.
Nee inderdaad Thee,

Ik weet ook eigenlijk niet wat moeilijker is.. Geen contact, of wel maar zo ontzettend vervreemd zijn dat je niet eens weet wat je moet zeggen :(
Internagelaktisch
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2013 @ 02:57:

[...]

Ik ga even naar het toilet als jullie mij missen.

Heb ondertussen Il Divo opstaan van youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=5hGKWUQON7kOh wat zou ik graag de nieuwe il divo cd willen met musicalnummers. Ben blij dat ik ze in hun begintijd live heb gezien, nu niet meer te betalen.
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:59:

Klopt maaique, en eerst was er dus geen contact / geen idee hoe en wat maar op deze manier is het ook lijdzaam moeilijk als je niet weet wat elkaar te vertellen. Hun ontwikkeling is in die 11 jaar daar natuurlijk ook niet te bevatten.En wie weet wat hun verteld is over hun moeder. Ik vind het zo erg.
Il divo. Oh, wat vond ik dat stom. Maar dat was vanwege het werken op een afdeling met dementerenden. Zij vonden het prachtig, ook na 231 keer op een dag. Mij kwam het mijn neus uit. Inmiddels vind ik het best mooi.
ook dat kookwekkertje, 1e woord dat bij de OP in me op kwam nu er blijkbaar een beetje contact is, is geindoctrineerd. Heb het boek ook (nog?) niet gelezen.
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 03:01:

[...]

Oh wat zou ik graag de nieuwe il divo cd willen met musicalnummers. Ben blij dat ik ze in hun begintijd live heb gezien, nu niet meer te betalen.Dat genoegen heb ik nog niet gehad.
Kookwekkertje, daar ben ik ook altijd wel benieuwd naar.. Nouja benieuwd is niet het juiste woord maar wat zegt zo'n vent dan tegen die kinderen?

'Je mama wilde je niet?' .. Hoe kun je anders voorkomen dat ze contact willen?

Hoe kun je dat als vader zijnde uberhaupt doen, je wil toch dat je kinderen gelukkig zijn.. En dan neem je hun moeder van ze af..
Internagelaktisch
haha, 231 x op een dag is mij ook wat teveel hoor maar vanaf hun 1e cd weet ik wel wat mijn uitvaartnummer zal zijn, a mi manera
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 03:05:

haha, 231 x op een dag is mij ook wat teveel hoor maar vanaf hun 1e cd weet ik wel wat mijn uitvaartnummer zal zijn, a mi maneraDat zoeken we op.... Moment.
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 03:05:

haha, 231 x op een dag is mij ook wat teveel hoor maar vanaf hun 1e cd weet ik wel wat mijn uitvaartnummer zal zijn, a mi manera

Ik heb vorig jaar van Roos voor de kerst een dvd van hun gekregen. Zo lief.

Wil morgen wel even kijken welke nummers erop staan. Kan ik het altijd voor je kopieeren als je het zou willen.
Van kriebelkeel naar Elmervrouw naar Il divo, ik ga proberen te slapen.

Welterusten alvast ladies wens jullie een fijn weekend toe! Xx
Internagelaktisch
Ben er weer. Was even iets aan het kijken met man. Top pop 2000 a gogo.
My way! Maar dan anders. Ik ben een sucker voor "my way".
Ik zal mijn cd ook weer eens opzoeken (en luisteren), het is de 1e cd en volgens mij begint volgens mij met spaanse versie van unbreak my heart van.... naam ff kwijt
Trustuh Maaique, het was kort maar het waren 2 geweldige minuten.... (a la die reclame haha).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven