Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 29 december 2013 @ 03:58:

Goedennacht,

Gezien deoliebollendiacussie: welke hapjes maken jullie met oud en nieuw?

Ik ga naar forumster Rosanna en we hebben in gedachten om te maken;

- sousjes met tonijnmousse en sousjes met kaasmengsel

- uiteraard de echte appelflappen met gat

- tapas gemarineerde champignons

- denk dat ik nog wat olijven mee neem

- bladerdeeghapjes met geitenkaas, dadels en vijgen

- gevulde tomaatjes met garnalen en tomaatjes met feta

- gevulde eitjes

- gerookte zalmrolletjes met roomkaas

- komkommerrolletjes met tonijnsalade

Zoiets hebben we in gedachten. Ik heb er zelf nog niet verder over nagedacht dus misschien kom ik nog op dingen maar dat zien we wel. Ben nu toch wakker, misschien nog even meedenken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Flutter-By schreef op 29 december 2013 @ 04:16:

Hey Jippie Ik ga me eerst druk maken over mijn verjaardag maandag. In plaats van taart doe ik een high tea met allemaal zoete hapjes. Qua hartig word het heel simpel, nootjes, wat chippies en gevulde eieren + zalmrolletjes. Wat ik over heb word gerecycled.

Had je al ideeën?

Klinkt lekker.

Alvast gefeliciteerd!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:jippie55 schreef op 29 december 2013 @ 04:44:

[...]

Oh that's very far away. Sorry maar nee, in april is het er niet meer. Zelf bakken em optie?

Het zelf maken is zo`n @#$%^&IIOP werk. Mijn hemel.

Heb een keer voor oud en nieuw appelflappen, banaanbollen, ananasbollen, loemiaatjes gevuld met mango en boerenjongens en rode peper, en hoe heten die krengen ...................... kom even niet op de naam. Oja pangsit met gekruid gehakt en zoetzure saus. Wat een werk zeg.

Ik hoor net dat er met oud en nieuw voor 65 miljoen euro aan vuurwerk wordt afgestoken. Daar word je toch triest van! Wat zonde van het geld.

Oh ik heb nog steeds geen kerstkaarten gestuurd. En elk jaar neem ik mij voor om het volgend jaar al in juni te beginnen zodat ik een keer op tijd ben. Wat een oliebol appelflap ben ik ook af en toe.

dit zijn appelflappen

en dit zijn appelbeignets
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2013 @ 07:12:

[afbeelding]

dit zijn appelflappen

[afbeelding]

en dit zijn appelbeignets

Elk jaar dezelfde discussie

Maandag zal ik je aanwijzen bij de oliebollenkraam dat er een bordje staat bij ronde appelbeignets;

En APPELFLAPPEN bij;

Wat ben je vroeg wakker btw.
ik was om 6 uur al wakker
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2013 @ 07:26:

ik was om 6 uur al wakker

Ik om 2 uur en lig nog steeds in bed

ik ga even douchen, moet over een uur ongeveer al weer weg
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2013 @ 07:49:

ik ga even douchen, moet over een uur ongeveer al weer weg Ja fijne dag. Spreek je vanaaf wel. Kom je nog bij die ene markt daar?
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2013 @ 07:51:

[...]

Ja fijne dag. Spreek je vanaaf wel. Kom je nog bij die ene markt daar? denk het niet, maar wie weet

Tot vanaaf
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2013 @ 08:15:

[...]

denk het niet, maar wie weet

Tot vanaaf Voor morgen heb ik ook nog bij de gansragout met aardappels of aardpeer lekkere spruitjes. Ik heb een paar kilo denk ik. Kan ik als je mij ophaalt met de auto ze alvast schoonmaken.
Goedemorgen!

Leuk Roosje dat je her af en toe langs komt!

Ik wil een heleboel doen deze laatste dagen van het jaar..
Goedemorgen,

Zo hé Roos en Myv, dat klinkt lekker allemaal.

Haha dat gepraat over eten altijd hier, krijg ik er normaal (lees in de late uurtjes) trek van, nu moet ik er niet aan denken.

Wat een heerlijk weer weer! Jammer van die knallen, zat zowat net tegen het plafond. Was wel gelijk goed wakker.

Crisis, maar wel zoveel geld aan vuurwerk. Weer meer dan vorig jaar. Ik begrijp er niks van. Het leven wordt in 2014 ook weer een stuk duurder, lees ik in de krant. Pfff.

Maar goed, niet zo somber, de zon schijnt!
Ha Mocy!

Ja lekker lijstje met hapjes Mv en Roos!

Ik schiet niet erg op met hh-en vandaag..
Goedemiddag!

MV, als je nou de wasmachine had aangezet voor je mij belde, was de was ongeveer klaar geweest toen we ophingen

Mijn 'sneetjes uit de oven' waren lekker en smaakten me goed.

De bubbels van Lidl hebben de voorproef goed doorstaan, nu maar hopen dat het morgen nog verkrijgbaar is.

Ik heb geslapen van 21.30 tot 11.30, rond middernacht nog even een blikje mandarijntjes op sap naar binnen gelepeld maar was te moe om hier even te kijken dus maar weer verder gaan slapen.

Helaas hier ook veel vuurwerk. Met O&N kijk ik altijd even vanaf de galerij en vaak veel mooi siervuurwerk maar wel zonder 1 cent van mij, echt zonde geld en zou bijna zeggen zoals in die reclame 'waar doen ze het toch van?'

Heb wel zin in witlof of zo voor vanavond maar om daar nu voor naar AH te lopen... Kan ik het beter morgen halen i.c.m. bakker en apotheek.

Roos en MV, haha nodigen jullie de hele straat uit bij Roos, wat veel hapjes, al klinken ze wel lekker.

Misschien haal ik 2 oliebollen of zo, vind het af en toe wel lekker met niet speciaal op die datum en ik eet ze alleen heel warm/knapperig met veel poedersuiker, dus moet dan toch eerst in de oven.

Misschien bak ik wel 2 of 3 appelflappen, zoals die foto van Roos, al vouw ik ze altijd rechthoekig dicht zoals een saucijzenbroodje.

Al ruim een week geen tv en dat voor een tv-junk, jammer want veel leuke films etc. gemist.Hopelijk krijg ik eea nog aan de praat tenzij tv is overleden (wat mijn moeder denkt).

Vandaag proberen nog wat kleine klusjes te doen.

Tot later!
Ondanks dat AH vanaf 12.00 ipv vanaf 16.00 open was ga ik toch vandaag de deur maar niet uit. Ga weer lekker even slapen.
Je slaapt steeds bijna een klokje rond, probeer te eten hoor Thee, weet uit ervaring dat als je niet eet je op een gegeven moment ook geen honger meer hebt en zelfs misselijk wordt bij het idee.
MV, weet dat je het uit ervaring weet, ruim een jaar geleden vertelden we jou hetzelfde

Maar net lekker gegeten, kalkoenschnitsel, minifriet, doperwten, pinda- en frietsaus.

Nog net geen toekanmenu want appelmoes met kersje zat er niet bij!
Bizar, zie het journaal nu en Shumacher die zo een gevaarlijk beroep/hobby heeft, heeft met het skieen zo een ernstig ongeval meegemaakt dat hij nog steeds kritiek ligt.

Met bizar bedoel ik dat je niet had opgekeken als hij in de racesport een ernstig ongeluk zou hebben gehad.
Ben bloedjechagrijnig en ga proberen te slapen,bovendien alweer genoeg uren achter elkaar wakker geweest.

Truste en wellicht tot later als ik niet kan slapen.
Waarom chagrijnig?
Hoi meisjes

Inderdaad wbt Schumacher, iemand beoefend al jaren een mega gevaarlijk beroep en dan tijdens een potje skieen met zijn zoon gebeurt er zoiets.

Hij schijnt in kritieke toestand te verkeren.Heftig!

Chagrijnig Thee?

Heb je je koffer al gepakt Myleen?
He Marjo,

Ja bizar he, jaren loop je op een randje en dan een ongeluk met skieen wat misschien fataal afloopt.

Nee morgen pak ik mijn tas pas in want anders kreukt het maar en dan gaan de katten erin liggen op mijn schone kleding.
Ik kom hier ook nog even een tinto drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven