Wakker
zondag 29 december 2013 om 01:30
zondag 29 december 2013 om 01:36
Geitenkaas! Kijk, dát vind ik wel echt lekker! Ik wil ook graag afvallen. Maar hoe meer ik er mee bezig ben, des te meer ik eet en snoep. Ik begin nu buikvet te krijgen en dat had ik nooit. Dus ook ik ga lijnen. Hoop echt dat ik een manier vind om dat vol te houden.
Ga je er bij sporten via een sportschool? Of ben je net als ik, geen sportschooltype? Hardlopen doe ik dan weer wel. Maar nu al een maand niet. En dat pak ik wel weer op. Maar overweeg wel een sportschool. Ik ga kijken of er een is, waarbij je niet direct een jaar aan ze vast zit. Volgens mij is het een kwestie van doen. Maar dat begin...
Ga je er bij sporten via een sportschool? Of ben je net als ik, geen sportschooltype? Hardlopen doe ik dan weer wel. Maar nu al een maand niet. En dat pak ik wel weer op. Maar overweeg wel een sportschool. Ik ga kijken of er een is, waarbij je niet direct een jaar aan ze vast zit. Volgens mij is het een kwestie van doen. Maar dat begin...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zondag 29 december 2013 om 02:09
Avond.
Net Kookwekkertje misgelopen zie ik.
Nora hoe is het met de kleine?
Roos en ik gaan ook échte appelflappen halen, die met een gat erin. Ooit een keer zelf gemaakt maar mén, alsof er een bom in mijn keuken was ontploft.
Net Kookwekkertje misgelopen zie ik.
Nora hoe is het met de kleine?
Roos en ik gaan ook échte appelflappen halen, die met een gat erin. Ooit een keer zelf gemaakt maar mén, alsof er een bom in mijn keuken was ontploft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 29 december 2013 om 04:16
zondag 29 december 2013 om 04:44