Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat echt snel een jaar hè. Meestal ben ik wel sentimenteel met oud&nieuw. Dit jaar doe ik daar niet aan.
Ik ook niet, blik niet terug en niet vooruit, we zien wel. Gaat zo snel allemaal.
Ben je pffn moos?
Oh daar ben je. Er valt niks te blikken hè. Afwachten maar
quote:zegmaarAns schreef op 31 december 2013 @ 01:04:

Gaat echt snel een jaar hè. Meestal ben ik wel sentimenteel met oud&nieuw. Dit jaar doe ik daar niet aan.Nee idd, je ziet de jaren vanzelf wel in je gezicht , liever niet teveel in de spiegel kijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben jij nog steeds gestopt ans?
Ja moos, ik damp alleen nog. Echt aan te raden, qua geld, gezondheid, stank. Alleen maar voordelen. Met de kerst een sigaret geprobeerd van zoon. Smaakte niet. Ongelooflijk he
Nu de tinto nog. Ben de voorraad aan het innemen nu

Vanaf donderdag wil ik daar mee stoppen. Lijk wel een alcoholiste
Ik ga er ook maar aan 2 januari. Heb dat ding tenslotte niet voor niets gekocht. Weet ook niet waarom ik er zo moeilijk over doe.

En ook wat goede voornemens. Kijken hoe lang we alles weer gaan volhouden.
Maar goed, denk maar zo alles is meegenomen, ook de kleine beetjes.
Gewoon proberen Moos, wie weet valt het mee. Makkelijk gezegd hoor, dat begrijp ik ook wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gewoon proberen moos en niet erbij roken, dan kom je er nooit vanaf. Ik ben er blij mee
De eerste dag is het wennen maar het werkt echt!
Ah, goede voornemens! Stoppen met roken, stoppen met drinken, gezonder eten, sporten... Ik mag echt heel veel niet, van mezelf. Ik begin dus ook met sporten en gezonder eten.

Dan hoop ik eigenlijk dat de rest vanzelf komt.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 31 december 2013 @ 01:53:

Ah, goede voornemens! Stoppen met roken, stoppen met drinken, gezonder eten, sporten... Ik mag echt heel veel niet, van mezelf. Ik begin dus ook met sporten en gezonder eten.

Dan hoop ik eigenlijk dat de rest vanzelf komt.Wat veel tegelijk, ga je het dan wel volhouden? Ook een beetje lief zijn voor jezelf.
Goed zo kook

Ik ga ook weer spinnen na een maandje pauze.
Precies, Myleen. Daarom begin ik met sporten en minder snoepen. Als ik me dan iets prettiger in mijn lijf voel, hou ik de rest makkelijker vol, is mijn theorie. Het is slechts theorie, dat wel.
Wel een goeie theorie hoor. Het motiveert wel
Wat zijn jullie goed bezig... Mijn goede voornemens zijn altijd lange termijn projecten. Zo van "over vijf jaar, dan..."
quote:kookwekkertje01 schreef op 31 december 2013 @ 01:55:

Precies, Myleen. Daarom begin ik met sporten en minder snoepen. Als ik me dan iets prettiger in mijn lijf voel, hou ik de rest makkelijker vol, is mijn theorie. Het is slechts theorie, dat wel.Wat ga je voor sport doen?
quote:lemoos2 schreef op 31 december 2013 @ 01:58:

Wat zijn jullie goed bezig... Mijn goede voornemens zijn altijd lange termijn projecten. Zo van "over vijf jaar, dan..." Ik heb nooit goede voornemens, dan heb ik eind van het jaar ook geen teleurstellingen in mijzelf als ik het niet heb kunnen volhouden
Ja, Ans? Spinnen en roken lijken me geen combi. Vandaar dat ik eerst sporten wil oppakken.

Morgen ga ik trouwens nergens naar kijken. Ik prop me vol en laat me vollopen, als ik daar zin in heb.
Ik heb het hele jaar door goede voornemens-ideeen en meestal lukt het een tijdje en dan verzandt het weer tot ik het weer herhaal. Vasthouden is het probleem. Ben gewoon een zwakkeling wat dat betreft. Vind het ook allemaal (te) lekker.
Voorheen deed ik ook niet aan voornemens, maar ik wil het hardlopen weer oppakken en dat stel ik steeds uit. Nu "moet" ik wel.

Het ging een hele tijd goed, maar ik hou nooit echt iets vol. Heb nooit geprobeerd te stoppen met roken. Wil ik ook kunnen!
"Hard''lopen wil ik ook weer gaan doen en dan weer buiten. Doe het alleen nog maar op de loopband en vond het altijd zo lekker door het bos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven