Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 31 december 2013 @ 02:02:

Ik heb het hele jaar door goede voornemens-ideeen en meestal lukt het een tijdje en dan verzandt het weer tot ik het weer herhaal. Vasthouden is het probleem. Ben gewoon een zwakkeling wat dat betreft. Vind het ook allemaal (te) lekker.Dit dus. Ik hoop dat het helpt om mezelf een deadline te geven.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Haha, da's ook een optie MV.

@mocymoos: maar is het gezondheidstechnisch dan ook nodig om jezelf dingen te ontzeggen?
We willen gewoon meer kunnen!!!

Dus onze voornemens zijn in één zin te vatten
Hardlopen doe (nou... deed) ik buiten. Ik zou juist eens iets in een sportschool willen doen. Maar ben aan het kijken voor groepslessen. Een keer, misschien twee, per week iets in een groep. Ik weet nu al dat individueel trainen niet gaat werken.
quote:MocyMoos schreef op 31 december 2013 @ 02:05:

We willen gewoon meer kunnen!!!

Dus onze voornemens zijn in één zin te vatten Bam! Dat is mijn voornemen, in één zin.
quote:lemoos2 schreef op 31 december 2013 @ 02:04:

Haha, da's ook een optie MV.

@mocymoos: maar is het gezondheidstechnisch dan ook nodig om jezelf dingen te ontzeggen?Voorzover ik weet niet. Maar roken is natuurlijk erg ongezond. En verder alles waar te voor staat/
Wil je meer conditie of juist wat strakker in je vel zitten kookwekkertje?
quote:MocyMoos schreef op 31 december 2013 @ 02:08:

[...]

Voorzover ik weet niet. Maar roken is natuurlijk erg ongezond. En verder alles waar te voor staat/Ja, da's waar. Ik doe het zelf ook... (Paffen, snaaien en pinot gris)
Over het algemeen sport ik redelijk gemiddeld twee maal per week, maar ik merk steeds meer te gaan smokkelen. Wat korter en langzamer lopen bijvoorbeeld. Ik ga te laat naar bed, drink daardoor dus meer. Rook weer binnen (dus meer).
Lemoos wat is pinot gris?
Spinnen gaat prima hoor. Als ik nog gerookt had zou dat niet goed gaan. Ik was echt trots dat ik heel de les volhield
quote:MocyMoos schreef op 31 december 2013 @ 02:15:

Lemoos wat is pinot gris?http://www.winepros.org/w ... e_profiles/pinot_gris.htm
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hele lekkere Elzasserwijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 december 2013 @ 02:16:

[...]

http://www.winepros.org/w ... e_profiles/pinot_gris.htmNog nooit gezien en gedronken. Klinkt wel goed.
quote:lemoos2 schreef op 31 december 2013 @ 02:08:

Wil je meer conditie of juist wat strakker in je vel zitten kookwekkertje?Beiden. Ik heb geen conditie en ben "the blob". Ik begin buikvet te krijgen. En dat is nieuw. Sowieso moet ik het snoepen laten. Dat gaat beter wanneer ik me goed voel. Van hardlopen ga ik me beter voelen. Stom dat ik gestopt ben.
Ik wil voor 5 januari onze nieuwe single af hebben. Du ik zit hier nu in de studio met een doord e band ingespeelde discogroove en de meest onzinnige tekst ever te klooien! Maar zo gaat de vakantie prima om!
quote:zegmaarAns schreef op 31 december 2013 @ 02:15:

Spinnen gaat prima hoor. Als ik nog gerookt had zou dat niet goed gaan. Ik was echt trots dat ik heel de les volhield En terecht! Vond je het ook leuk?
quote:zegmaarAns schreef op 31 december 2013 @ 02:15:

Spinnen gaat prima hoor. Als ik nog gerookt had zou dat niet goed gaan. Ik was echt trots dat ik heel de les volhield Dat mag je ook zijn. Ik vind het knap. Welke damper gebruik je? Zit er nicotine in de vulling?
Zelf heb ik een bloedhekel aan sport. Maar om een beetje in shape te blijven (en vooral geen zin om weer een nieuwe garderobe aan te moeten schaffen) ben ik nu al een maand of twee bezig met krachttraining. Na eerst dat 30 day shred te hebben gedaan.

Moet zeggen dat het makkelijker vol te houden is dan fitness of dat kickboksen van Billy Blanks.
Dedeurkruk, plaats een linkje dan doen wij hier jury a la TVOH

Krachttraining is lekker en het individuele eraan werkt goed voor mij. Net als hardlopen trouwens.
Wacht nog even met jureren, ik moet nodig naar het toilet en moet even kijken hoe ik dat ga doen met het krakende luchtbed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zelf vind ik het fijne aan krachttraining dat het niet zo'n kippenhok is waar men elkaar de merkjes uit de broek staat te loeren of te speculeren over al dan niet siliconen.

En het is afwisselend, dat was altijd mijn grootste probleem: sleur.
Welk genre deurkruk?
Spinnen vind ik heerlijk moos. Zeker toen ik een fietsbroek aangeschaft had. Au, wat een ellende was dat
Krachttraining lijkt me wel wat, hoor. Ik heb er te weinig verstand van. En ik ben dus bang dat ik opgeef. Ik ga me er wel in verdiepen. Heb van die dumbells gekocht, ooit. En dat was het dan. Ze zijn gekocht, dus overwinning en dus bier en taart om het te vieren. Zoiets.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven