Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden! Ik ben 23.

Leuk zomerfreak! Volgens mij heb je heel mooi haar.
Dankje Azizah. Veel krullen ja, hahaha. Maar op deze foto zaten ze een beetje slecht.
quote:zomerfreak schreef op 02 januari 2014 @ 11:20:

Ok dan, heel eventjes. *weg is ie*ahhh ik heb je gemist!!
*poef*
Wat een leuke meid ben jij!!
Wat een lief gezichtje zomerfreak! En ook mooi hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dankje Geitje én Nouschi!
Barbiee waar blijf je! Je hebt al heel wat fotootjes gemist!
Mooie meiden hier zeg!

Azizah jij doet me denken aan een GTST actrice.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:zomerfreak schreef op 02 januari 2014 @ 11:35:

Dankje Geitje én Nouschi!

Maar ik snap je niet helemaal als ik dit in een ander topic lees van je

"En hier is dus weer duidelijk geworden dat het een enorm slecht idee is om foto's van jezelf te laten zien. Er zullen altijd mafklappers zijn die er een mapje van gaan aanleggen. Eng hoor.."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Al huilende forummers omdat ze genegeerd zijn of zijn we nog in de fase dat we iedereen mooi vinden?
Star

Iedereen is nog mooi, leuk en/of een knappe meid.
quote:Star schreef op 02 januari 2014 @ 11:45:

Al huilende forummers omdat ze genegeerd zijn of zijn we nog in de fase dat we iedereen mooi vinden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 11:47:

Star

Iedereen is nog mooi, leuk en/of een knappe meid.En zo hoort het ook!

Al huilende forummers omdat ze genegeerd zijn of zijn we nog in de fase dat we iedereen mooi vinden?Tot nu toe ís iedereen ook mooi , tenminste die ik gezien heb en dat zijn er 2.
quote:Star, 60 seconden geleden

Al huilende forummers omdat ze genegeerd zijn of zijn we nog in de fase dat we iedereen mooi vinden?Iedereen schijnt nog mooi te zijn. Al moet ik eerlijk zeggen dat er geen een zo knap is als ik natuurlijk. Not even close.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Iedereen is vooralsnog prachtig maar ik Máxima ben natuurlijk de mooiste..

Klopt Nouschi, maar ik ga dan toch liever weer uit van het goede en hoop dat er niemand zo gek is om daar misbruik van te maken. Er waren hier ook zoveel anderen die het ook durfde.. Maar misschien is het hartstikke dom en heb ik er later spijt van.
He wat grappig dat zei laatst iemand ook al tegen me Enn, ik heb alleen geen idee wie want ik kijk nooit GTST
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 januari 2014 @ 11:48:

[...]

Iedereen schijnt nog mooi te zijn. Al moet ik eerlijk zeggen dat er geen een zo knap is als ik natuurlijk. Not even close.Pics or it didn't happen
Nee nou mis ik weer alle fotos!!!
Voor Star:

http://static.tumblr.com/zp1nsrw/0hIm4jqfh/sb7.gif

Ik haal hem zo weg hoor!
Deze:

quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 januari 2014 @ 11:51:

Voor Star:

http://static.tumblr.com/zp1nsrw/0hIm4jqfh/sb7.gif

Ik haal hem zo weg hoor!
quote:zomerfreak, 3 minuten geleden

Klopt Nouschi, maar ik ga dan toch liever weer uit van het goede en hoop dat er niemand zo gek is om daar misbruik van te maken. Er waren hier ook zoveel anderen die het ook durfde.. Maar misschien is het hartstikke dom en heb ik er later spijt van.

Matth0 leest mee, ben ik van overtuigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven