Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
.
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 02 januari 2014 @ 16:00:

offtopic:
[quote]boerderijgeit028 schreef op 02 januari 2014 @ 15:59:

Ik heb ook flinke tandvlees ontsteking, maar die domme doos wil mij geen antibiotica uitschrijven "omdat ze daar niet in gelooft". :'-([/quote]

Eerst een kweek laten doen, dan bepalen welke bacteriën er een rol spel en dus gericht AB voorschrijven. Dat is protocol..

Ik kreeg van die raggertjes en daar moest ik het maar mee doen, maar met dit weer kan ik buiten mijn mond niet open doen zonder dat ik pijn heb. Maar genoeg offtopic hahaha jij zit hier ook niet om over je werk te praten
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 januari 2014 @ 16:02:

Wie heeft jou geleerd dat zwangeren geen verdoving en antibiotica mogen? Er zijn echt wel mogelijkheden. Ik vind het zielig voor die mevrouw dat ze zo gemarteld (jouw woorden) is, terwijl dat misschien niet nodig was.

Zoek even op anesthesie in het eerste trimester en op metronidazol en zwangerschap.

quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 januari 2014 @ 16:06:

Overigens vind ik het niet ethisch: foto's van patiënten posten hier. Ik ga hier ook geen foto's posten van mijn werk (ook met patiënten, in een ZH).Eens! Daarom zijn het plaatjes van google.
Nee maar Boerderijgeit, dan moet ze ook geen foto's van haar werk posten vind ik.
Ik vind het zielig dat die mevrouw haar probleem middels een foto op een openbaar forum wordt geplempt. Als je mijn behandelaar was was je nog niet jarig.
quote:sole-mare schreef op 02 januari 2014 @ 16:06:

Nou vooruit dit is mijn uitzicht,maar hier laat ik het bij.

[afbeelding]He, I Carly
quote:Frizz schreef op 02 januari 2014 @ 16:07:

Ik vind het zielig dat die mevrouw haar probleem middels een foto op een openbaar forum wordt geplempt. Als je mijn behandelaar was was je nog niet jarig.Helemaal mee eens. En nee mijn oh nee ons huis is niet stoffig. Ik doe juist het hele huishouden!
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 januari 2014 @ 16:08:

[...]

He, I Carly Haha ja dat was mijn dochter op dat moment aan het kijken..
quote:badmeester schreef op 02 januari 2014 @ 16:08:

[...]

Helemaal mee eens. En nee mijn oh nee ons huis is niet stoffig. Ik doe juist het hele huishouden!Ben je huisman ipv badmeester?
Leuke foto's!!
.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 januari 2014 @ 16:14:

[...]

Zo komt het niet over, als ik je bericht lees over de zwangere dame.

En over je eerste punt: nee, ik ga het niet opzoeken. Ik heb gewoon andere ervaringen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, gelukkig.Haha dankjewel voor je waardevolle feedback

@hieronder: thanks dit is patiënt info. Als behandelaar weeg je de risico's af. Bij voorkeur in het eerste trimester geen verdoving, kan wel in 2e en 3e trimester. Er zijn dus uitzonderingen.

Maar goed, ik 'vervuil' hiermee dit topic. We kunnen hierover een eigen topic openen, dan vraag ik de modjes om de post's even af te splitsen
Zwangerschap en de behandeling

Meldt altijd dat u zwanger bent als de tandarts röntgenfoto's wil gaan maken. Zeker in de eerste drie maanden van de zwangerschap is de vrucht extra kwetsbaar voor invloeden van buitenaf zoals röntgenstralen of bepaalde medicijnen.

Daarom zal de tandarts, tenzij het niet anders kan, geen röntgenfoto's maken tijdens de zwangerschap. Röntgenfoto's moeten o.a. worden gemaakt bij het onderzoek en de behandeling van zenuw- en wortelpuntontstekingen. U kunt die voorkomen door een goede mondhygiëne.

Raadpleeg uw arts of tandarts voor het gebruik van de juiste pijnstillers of geneesmiddelen. Sommige geneesmiddelen brengen n.l. risico's mee voor de vrucht. Vermijdt bijvoorbeeld het antibioticum Tetracycline omdat dat later vervelende verkleuringen kan geven van de tanden en kiezen van uw kind.

De tandarts kan zonder risico's voor de vrucht een verdoving geven mits de juiste verdoving wordt gebruikt.

bron: tandartsplein.nl
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus wat is je commentaar beelicious?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
quote:Frizz schreef op 02 januari 2014 @ 16:10:

[...]

Ben je huisman ipv badmeester? Nee wij hebben de taken verdeeld. Zij kooki ik huishouden doen. Opgevoed door drie vrouwen weet ik echt wel hoe ik n huishouden moet runnen.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 januari 2014 @ 16:26:

Wat Nouschi zegt.

Jij hebt neem ik aan ook wel iemand of iets aan wie je dingen op medisch gebied na kan vragen. Echt, zoek het alsjeblieft uit want zeggen dat iets niet kan terwijl het wel kan, vind ik niet handig. Je maakt er misschien mensen bang mee terwijl dat niet nodig is.

Hier laat ik het graag bij, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als er onwaarheden worden verkondigd op een gebied waar ik door mijn werk ook verstand van heb.

Zie mijn reactie eerder (16:18), waar jullie overheen lijken te lezen.

Stukje studie boek: http://books.google.nl/bo ... AXOroGoBw&ved=0CDsQ6AEwBQ

Over de AB, zie kopje zwangerschap: http://www.fk.cvz.nl/preparaatteksten/m ... 0(H13).asp

edit:
dit is het laatste wat ik er in dit topic over kwijt wil, eigen topic of pb vind ik prima.
quote:badmeester schreef op 02 januari 2014 @ 16:26:

[...]

Nee wij hebben de taken verdeeld. Zij kooki ik huishouden doen. Opgevoed door drie vrouwen weet ik echt wel hoe ik n huishouden moet runnen.Goeie verdeling!
Oke vijf minuten

*poef*
Stoer Mel. Mooie vrouw ook.
quote:beelicious schreef op 02 januari 2014 @ 16:31:

[...]

Zie mijn reactie eerder (16:18), waar jullie overheen lijken te lezen.

Stukje studie boek: http://books.google.nl/bo ... AXOroGoBw&ved=0CDsQ6AEwBQ

Over de AB, zie kopje zwangerschap: http://www.fk.cvz.nl/preparaatteksten/m ... 0(H13).asp

edit:
dit is het laatste wat ik er in dit topic over kwijt wil, eigen topic of pb vind ik prima.Je tweede link doet het niet en je eerste is heel summier.
Ik heb de jouwe gemist helaas.

Hint, hint..
quote:melbrw schreef op 02 januari 2014 @ 17:04:

Ik heb de jouwe gemist helaas.

Hint, hint..ik heb geen smoel geplaatst. Een stukje huiskamer.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 januari 2014 @ 16:26:

Hier laat ik het graag bij, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als er onwaarheden worden verkondigd op een gebied waar ik door mijn werk ook verstand van heb.

Huh? Je zegt net zelf dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden, dus hoezo is Beelicious per definitie verkeerd?

Ik heb trouwens liever een tandarts die voorzichtig is met verdoving e.d. als ik zwanger ben.
quote:Nouschi schreef op 02 januari 2014 @ 17:04:

[...]

Je tweede link doet het niet en je eerste is heel summier.http://www.fk.cvz.nl/prep ... ijzing%29%20%28H13%29.asp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven