Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
Wauw cateautje je bent echt een knapperd.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Oh ja, die piraat. Helemaal vergeten. Haha.
quote:Cateautje schreef op 02 januari 2014 @ 17:48:

[...]

Is waar, maar blijf me wel bewust dat jij geen 50er jaren vrouw bent.

scheelt weinig Cato

Ben pas jarig geweest, en na een wilde nacht met oud en nieuw zeggen mijn spieren dat ik een oud wijf ben

edit

Ik had overigens totaal geen type Catootje van Jan Jans voor mijn ogen als ik jou zou moeten visualiseren hoor Cateautje.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 02 januari 2014 @ 17:52:

[...]

scheelt weinig Cato

Ben pas jarig geweest, en na een wilde nacht met oud en nieuw zeggen mijn spieren dat ik een oud wijf ben Door je nick heb ik het idee dat je altijd dertig bent en blijft. Tenzij het voor je geboortejaar staat natuurlijk..
Ik blijf ook 30 Penelopeia, dat had ik al besloten voor ik 30 werd hahahaha
quote:mali30 schreef op 02 januari 2014 @ 17:52:

[...]

scheelt weinig Cato

Ben pas jarig geweest, en na een wilde nacht met oud en nieuw zeggen mijn spieren dat ik een oud wijf ben Wat tellen de jaren nu dan? Ik ben twee weken terug 52 geworden. Tja, hier worden gemberbolletjes gegeten en lijnzaadolie geslikt tegen het kraken.
Ik lijk eigenlijk opmezelf,wel een keer een oude oma die dacht dat ik georgina verbaan was maar die had geloof ik haar bril niet op hahaha
Ik vind dat ik op Pieter Derks lijk. Behalve dan dat ik een vrouw ben, en ook geen donker haar heb. Maar gewoon het gezicht.
quote:jennie77 schreef op 02 januari 2014 @ 18:00:

Ik lijk eigenlijk opmezelf,wel een keer een oude oma die dacht dat ik georgina verbaan was maar die had geloof ik haar bril niet op hahahaHet typische is dat we alleen maar tijdens onze twintigers op elkaar leken. Op een gegeven moment hebben we ons toch anders ontwikkeld en ik lijk in de verste verte niet meer op haar. Heel andere vrouw.
Maar ik ben nu wel nieuwsgierig hoe je er nu uitziet dan ,vast ook nog mooi.
quote:Cateautje schreef op 02 januari 2014 @ 17:55:

[...]

Wat tellen de jaren nu dan? Ik ben twee weken terug 52 geworden. Tja, hier worden gemberbolletjes gegeten en lijnzaadolie geslikt tegen het kraken. Nu 33, en ik meen het oprecht ik merk dat alles minder word. Vroeger haalde ik 4 dagen door met gemak, ging ik de stad in op hoge hakken en trippelde ik de hele dag rond. Een doordeweekse dag pas na 12en op bed, geen punt. Nou dat is nu wel anders
.
quote:mali30 schreef op 02 januari 2014 @ 18:09:

[...]

Nu 33, en ik meen het oprecht ik merk dat alles minder word. Vroeger haalde ik 4 dagen door met gemak, ging ik de stad in op hoge hakken en trippelde ik de hele dag rond. Een doordeweekse dag pas na 12en op bed, geen punt. Nou dat is nu wel anders

That!!! is only the beginning. Whoehahaha.

Je dertigers zijn je sterkste jaren joh. Over tien jaar brom je wel anders.
.
quote:mali30 schreef op 02 januari 2014 @ 18:09:

[...]

Nu 33, en ik meen het oprecht ik merk dat alles minder word. Vroeger haalde ik 4 dagen door met gemak, ging ik de stad in op hoge hakken en trippelde ik de hele dag rond. Een doordeweekse dag pas na 12en op bed, geen punt. Nou dat is nu wel anders Hier straks 37 en inderdaad het wordt allemaal minder en zo herkenbaar ik was na oud en nieuw gesloopt,eerder had ik er nooit last van.
*
Mooi Cateautje! Je ziet er echt heel anders uit dan ik me had voorgesteld, maar mooi hoor.
Nog steeds heel erg mooi,mens wat zie je er goed uit.Ik had je echt geen 52 geschat.
Dank jullie. Is wel mijn zomerhoofd hè.
Nu ben ik benieuwd, maar ik mis natuurlijk altijd alles.
Cateautje voor jou maar daarna haal ik hem snel weg.
Wat heb ik nu gemist cateautje?
Ik heb vrouwelijk schoon cateautje & jennie gezien
Wat geweldig Jennie. Wat een prachtige karakteristiek hoofd zeg, en wat een ogen.
Jenny, je ziet er wel jong uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven