Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 00:43:

[...]

Ik herken je toch al, dus doe ik het maar even voor jou:

Dit is Chocoladerijstwafel!.

[...]

Dit is Chocoladerijstwafel!Dit is de eerste waarvan ik verwacht had dat ze er zo uit zou zien
Nou, even koken met mijn zusje en weer twee gemist.... Ik ga me nu toch echt even concentreren op het echte leven en wat quality time met mijn familie (nu ik er toch ben). O, en me mentaal voorbereiden op Wie is de Mol? Over 3 kwartier is het hier 20.30! Good Night!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Ik heb ook volle lippen, en dan regelmatig de opmerking krijgen dat het echt mooi is. Je kan ze op dat moment dus niet vestoppen haha
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 23:54:

ik verwijder even al me andere fotos en dit zijn mijn top 5 mooiste fotos en plaats er 2 die ik minder vind en eentje zonder wat make-up

(http://i.imgur.co.jpg)]Deze vind ik het mooist

(http://i.imgur.com/r0nrs2Q.jpg)]deze ook

plaats morgen verderBabs, je hebt hier nog steeds heel veel make-up op, je kan niet eens je hoofd omhoog houden zoveel. Je hebt het niet nodig, net als die eendenbek, dat hoeft ook niet
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 00:36:

Ik ook! Daarom is ie inmiddels al een aantal jaren omgesmolten. Het is een oude foto, toen droeg ik nog goud en was ik echt een tokkie!

Tokkie-zijn zit in je bloed. Raak je nooit meer kwijt.
Omhels je inner Tokkie, niks mis mee!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 03 januari 2014 @ 00:47:

[...]

Tokkie-zijn zit in je bloed. Raak je nooit meer kwijt.Gelukkig toch wel! Misschien was ik dan geen diehard Tokkie. Toen: Jammer. Nu: Thank god!
R joe tokkie toe mie?
quote:mali30 schreef op 03 januari 2014 @ 00:49:

Omhels je inner Tokkie, niks mis mee!Mijn inner Tokkie is weg. Poef, opgelost, verdwenen! Ik ben gewoon volwassen geworden (Tot opluchting van mijn anti-Tokkie ouders )
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 00:50:

[...]

Mijn inner Tokkie is weg. Poef, opgelost, verdwenen! Ik ben gewoon volwassen geworden (Tot opluchting van mijn anti-Tokkie ouders )Waar uitte zich dat nog meer in dan qua uiterlijk, het tokkie zijn?
quote:mallie123 schreef op 03 januari 2014 @ 00:47:

Ik heb ook volle lippen, en dan regelmatig de opmerking krijgen dat het echt mooi is. Je kan ze op dat moment dus niet vestoppen hahaIk hoor het ook steeds van iedereen "Ben blij! Als wij dat willen moeten we aan de botox en dan wordt het lelijk!" Maar het is toch net even anders wanneer je ze daadwerkelijk op je gezicht hebt zitten, haha.
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 00:52:

[...]

Ik hoor het ook steeds van iedereen "Ben blij! Als wij dat willen moeten we aan de botox en dan wordt het lelijk!" Maar het is toch net even anders wanneer je ze daadwerkelijk op je gezicht hebt zitten, haha.Nou idd!
quote:Kaarsvet schreef op 03 januari 2014 @ 00:47:

Nou, even koken met mijn zusje en weer twee gemist.... Ik ga me nu toch echt even concentreren op het echte leven en wat quality time met mijn familie (nu ik er toch ben). O, en me mentaal voorbereiden op Wie is de Mol? Over 3 kwartier is het hier 20.30! Good Night! Slaap lekker alvast!
quote:boerderijgeit028 schreef op 03 januari 2014 @ 00:43:

Jaaaa chocorijstwafel doe!! Ik ben benieuwd

Nee ik durf het echt niet

Komt omdat ik problemen hier had beschreven op gynaecologisch gebied, zo lullig als ik dan herkent wordt
quote:roermondse schreef op 03 januari 2014 @ 00:52:

[...]

Waar uitte zich dat nog meer in dan qua uiterlijk, het tokkie zijn?Anti autoritair gedrag. En dan daarin veel te ver gaan. Alles is dan stoer, zolang het maar fout is. Wanneer je een baan in het onderwijs wilt, zul je toch even normaal moeten gaan doen.

[...]

Dit is Chocoladerijstwafel!Shit, je hebt me door
quote:chocoladerijstwafel schreef op 03 januari 2014 @ 00:55:

[...]

Komt omdat ik problemen hier had beschreven op gynaecologisch gebied, zo lullig als ik dan herkent wordt

1 minuutje, poef, weg? Beetje als mijn inner Tokkie?

Begrijp het wel als je niet wilt, risico van herkenning is inderdaad altijd aanwezig.
quote:chocoladerijstwafel schreef op 03 januari 2014 @ 00:55:

[...]

Ja, dat is kut.

Maar goed, zolang je geen kiekje vanuit de gyn hebt, zal het wel meevallen. denk je niet?
Ik zou het leuk vinden, maar het is ook goed als je het niet doet
quote:Tepelsteeltje schreef op 03 januari 2014 @ 00:58:

[...]

Ja, dat is kut.

Maar goed, zolang je geen kiekje vanuit de gyn hebt, zal het wel meevallen. denk je niet? (Vriend kijkt nu mijn kant op, vraagt zich af wat in godsnaam aan het doen ben en wat er zo grappig is dat ik hardop lach. -film is niet doorgegaan-)
Heel "kut" ja
Lag het forum hier opeens eruit. Misschien toch teveel F5
Zijn de dames op?
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 01:05:

Lag het forum hier opeens eruit. Misschien toch teveel F5 Inderdaad... Kreeg je het ook zo benauwd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven