Centraal bug topic
vrijdag 20 december 2013 om 12:18
quote:dobermann schreef op 20 december 2013 @ 08:36:
Leuk dat jullie al die bewegende reclames hebben nu, maar de site wordt er zo niet sneller op. De site blijft regelmatig hangen doordat al die reclames moeten worden ingeladen...
Ik heb af en toe echt het idee dat er mensen met (te) weinig verstand van websites achter het 'nieuwe' viva forum zitten. Pardon my french, maar ik vind het allemaal nogal amateuristisch, zeker in vergelijking met concurrenten zoals ellegirl en girlscene. Al die pending bugs hadden al lang gefixed moeten zijn.Adblock!
Leuk dat jullie al die bewegende reclames hebben nu, maar de site wordt er zo niet sneller op. De site blijft regelmatig hangen doordat al die reclames moeten worden ingeladen...
Ik heb af en toe echt het idee dat er mensen met (te) weinig verstand van websites achter het 'nieuwe' viva forum zitten. Pardon my french, maar ik vind het allemaal nogal amateuristisch, zeker in vergelijking met concurrenten zoals ellegirl en girlscene. Al die pending bugs hadden al lang gefixed moeten zijn.Adblock!
dinsdag 24 december 2013 om 14:57
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 december 2013 @ 13:59:
Op de Ipad:
Ik heb de hele tijd dat als ik een topic of een subforum aanklik, ik naar de site van de rabobank word gelinkt. Ik kan dan niks, alles wat ik aanklik linkt door naar de rabobank. Is het forum gehackt ofzo? Met vr. groet Enn.
Op de Ipad:
Ik heb de hele tijd dat als ik een topic of een subforum aanklik, ik naar de site van de rabobank word gelinkt. Ik kan dan niks, alles wat ik aanklik linkt door naar de rabobank. Is het forum gehackt ofzo? Met vr. groet Enn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 december 2013 om 15:03
En ik quote mezelf nóg maar eens een keer *zucht*
Als het nou inderdaad zo is dat die functie niet werkt, zeg het dan.
Zolang ik niets hoor kan het nog steeds zo zijn dat ik iets verkeerd doe of over het hoofd zie.
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 december 2013 @ 08:15:quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2013 @ 12:47:quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2013 @ 10:39:
Klopt het dat de functie 'Berichten verwijderen' in de Inbox niet werkt?Dank voor je antwoord over 'Mijn Laatste", maar kun je hier ook antwoord op geven?
Ik quote mezelf nog maar een keer.
Op alle vragen werd tot nu toe antwoord gegeven, behalve deze.
@Mods, is het mogelijk hier ook een reactie op te geven?
Als het nou inderdaad zo is dat die functie niet werkt, zeg het dan.
Zolang ik niets hoor kan het nog steeds zo zijn dat ik iets verkeerd doe of over het hoofd zie.
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 december 2013 @ 08:15:quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2013 @ 12:47:quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2013 @ 10:39:
Klopt het dat de functie 'Berichten verwijderen' in de Inbox niet werkt?Dank voor je antwoord over 'Mijn Laatste", maar kun je hier ook antwoord op geven?
Ik quote mezelf nog maar een keer.
Op alle vragen werd tot nu toe antwoord gegeven, behalve deze.
@Mods, is het mogelijk hier ook een reactie op te geven?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 24 december 2013 om 15:51
@Enn @Noa,
Wat vervelend dat jullie steeds worden doorgelinkt naar een verkeerde website. We gaan er nu direct mee aan de slag. Zouden jullie kunnen aangeven of dit in beiden gevallen gaat om het Viva forum via de ipad?
Daarnaast is het voor ons belangrijk om te weten om welke pijler/ topic het gaat en waarop jullie precies hebben geklikt.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva forum
Wat vervelend dat jullie steeds worden doorgelinkt naar een verkeerde website. We gaan er nu direct mee aan de slag. Zouden jullie kunnen aangeven of dit in beiden gevallen gaat om het Viva forum via de ipad?
Daarnaast is het voor ons belangrijk om te weten om welke pijler/ topic het gaat en waarop jullie precies hebben geklikt.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 december 2013 om 16:07
Ik ben op Viva via safari op de Ipad en dus niet op de speciale Ipad app. Daar ga ik ook niet aan beginnen want die vind ik er niet uit zien.
Eerst surfte ik prima over de site maar toen ik onder aan in een topic op 'laatste' trachtte te drukken ontstond bij mij het probleem. Vanaf dat moment was elke link die ik aanraakte een Rabo of zorgverzekering link. Het maakt het forummen dus onmogelijk want je komt niet meer vooruit of terug.
Eerst surfte ik prima over de site maar toen ik onder aan in een topic op 'laatste' trachtte te drukken ontstond bij mij het probleem. Vanaf dat moment was elke link die ik aanraakte een Rabo of zorgverzekering link. Het maakt het forummen dus onmogelijk want je komt niet meer vooruit of terug.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 december 2013 om 17:07
dinsdag 24 december 2013 om 17:38
dinsdag 24 december 2013 om 17:42
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met forum.viva.nl
Een gecacht exemplaar van forum.viva.nl/forum/find/poster/112730/topics openen
Deze pagina kan niet worden weergegeven
•Controleer of het webadres http://forum.viva.nl juist is.
•Zoek de pagina met een zoekmachine.
•Vernieuw de pagina na een paar minuten.
Probeer opnieuw te laden: forum.viva.nl/forum/list_activetopics
Een gecacht exemplaar van forum.viva.nl/forum/find/poster/112730/topics openen
Deze pagina kan niet worden weergegeven
•Controleer of het webadres http://forum.viva.nl juist is.
•Zoek de pagina met een zoekmachine.
•Vernieuw de pagina na een paar minuten.
Probeer opnieuw te laden: forum.viva.nl/forum/list_activetopics
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 24 december 2013 om 17:51
Nu wel Impala, de andere meldingen krijg ik als ik via http://forum.viva.nl/ wil gaan. Dan krijg ik:
Probeer opnieuw te laden: forum.viva.nl
Met IE het zelfde.
Probeer opnieuw te laden: forum.viva.nl
Met IE het zelfde.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 24 december 2013 om 17:53
Het zal toch niet! Ik wil forummen op de laptop! Mobiel blijft onhandig.
je kan ook op je laptop naar de mobiele site
Het is alleen wel een beetje kaal.
op de telefoon ziet hij er wel normaal oranje uit.
edit: ik druk op verzend en op m'n telefoon is het plots ook crisis. Amand wat ben je aan het doen man?
je kan ook op je laptop naar de mobiele site
Het is alleen wel een beetje kaal.
op de telefoon ziet hij er wel normaal oranje uit.
edit: ik druk op verzend en op m'n telefoon is het plots ook crisis. Amand wat ben je aan het doen man?
.
zaterdag 28 december 2013 om 13:12
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2013 @ 09:30:
Waarom wordt mijn vraag, die ik de afgelopen 2 weken al 4x heb gesteld, genegeerd?
Mijn excuses Miss.Innuendo voor het niet beantwoorden van je vraag. De berichten in je inbox kun je idd niet verwijderen. Daar wordt nog aan gewerkt.
met vriendelijke groet,
Junior
Waarom wordt mijn vraag, die ik de afgelopen 2 weken al 4x heb gesteld, genegeerd?
Mijn excuses Miss.Innuendo voor het niet beantwoorden van je vraag. De berichten in je inbox kun je idd niet verwijderen. Daar wordt nog aan gewerkt.
met vriendelijke groet,
Junior