Fototopic
vrijdag 3 januari 2014 om 12:20
quote:jennie77 schreef op 03 januari 2014 @ 12:17:
Cateautje man zei je krijgt wel grote neusgaten zo,ben niet weggelegd voor een duckface.
Maar ik ga oefenen nu,het you tube filmpje maar vaak bekijken
Het is gewoon een hele mooie foto.
Ja leuk is ze hè. Ook hoe ze met haar hand in haar zij heel nuchter opmerkt dat ze een natural beauty is. Ik ging onderuit.
Cateautje man zei je krijgt wel grote neusgaten zo,ben niet weggelegd voor een duckface.
Maar ik ga oefenen nu,het you tube filmpje maar vaak bekijken
Het is gewoon een hele mooie foto.
Ja leuk is ze hè. Ook hoe ze met haar hand in haar zij heel nuchter opmerkt dat ze een natural beauty is. Ik ging onderuit.
vrijdag 3 januari 2014 om 12:30
vrijdag 3 januari 2014 om 12:34
quote:sole-mare schreef op 03 januari 2014 @ 12:23:
Kijk hier de Lip Bite Tutorial voor mannen én vrouwen die iedereen willen verleiden..
Lip Bite Tutorial
OMG, dit is niet echt toch?
Dit is Arjan Ederveen die een persiflage doet, kan niet anders!
"en de vrouwen van de volksdansvereniging vroegen hoe ze het moeten doen", whahaha, ik pis in mijn broek!
Kijk hier de Lip Bite Tutorial voor mannen én vrouwen die iedereen willen verleiden..
Lip Bite Tutorial
"en de vrouwen van de volksdansvereniging vroegen hoe ze het moeten doen", whahaha, ik pis in mijn broek!
vrijdag 3 januari 2014 om 12:47
quote:Caribou schreef op 03 januari 2014 @ 12:34:
[...]
"en de vrouwen van de volksdansvereniging vroegen hoe ze het moeten doen", whahaha, ik pis in mijn broek! Nee joh dat kan nooit echt zijn maar ik vind de filmpjes geweldig..
[...]
"en de vrouwen van de volksdansvereniging vroegen hoe ze het moeten doen", whahaha, ik pis in mijn broek! Nee joh dat kan nooit echt zijn maar ik vind de filmpjes geweldig..
vrijdag 3 januari 2014 om 12:53
quote:Caribou schreef op 03 januari 2014 @ 12:34:
[...]
"en de vrouwen van de volksdansvereniging vroegen hoe ze het moeten doen", whahaha, ik pis in mijn broek! Ze heeft ook een hilarische tutorial gemaakt over 'twerken met je achterbips'
[...]
"en de vrouwen van de volksdansvereniging vroegen hoe ze het moeten doen", whahaha, ik pis in mijn broek! Ze heeft ook een hilarische tutorial gemaakt over 'twerken met je achterbips'
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu