Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
sole nu wel

isa , heb bijna geen fotos zonder make-up
Leuke foto's barbiee
dankje lief van je
Alle reacties Link kopieren
Huh, er stond net toch een andere bij? Een nieuwe? Of is dat mijn slaapgebrek, dat ik dingen ga zien die er niet zijn?

Leuke foto's! Nu meeeeeer mensen, kom op!
Kijk Barbiee dit ben ik! Met face

http://i1367.photobucket. ... E573FE908_zpsj8mptwby.jpg
leuk . je ziet er inderdaad uit zoals ik verwacht had , LEUK!
Leuk Barbie,alleen zou ik een andere kleur lippenstift kiezen.

Rood of cyclaam zou jou denk ik heel goed staan..

quote:Ravati schreef op vrijdag 03 januari 2014 23:11 Huh, er stond net toch een andere bij? Een nieuwe? Of is dat mijn slaapgebrek, dat ik dingen ga zien die er niet zijn?

Leuke foto's! Nu meeeeeer mensen, kom op! Ze heeft de linkjes volgens mij veranderd 1 foto deed het niet namelijk maar nu is die wel zichtbaar
Allemaal al gezien Barb, heb je geen nieuwe?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbiee schreef op vrijdag 03 januari 2014 23:14 leuk . je ziet er inderdaad uit zoals ik verwacht had , LEUK!Wat dacht jij dan? Haha je maakt me een beetje nieuwschierig nu!
deze zijn nieuw

en nu stop ik

itsmyempire

je bent een mooie meid
quote:barbiee schreef op 03 januari 2014 @ 23:27:

deze zijn nieuwBeetje slecht plaatje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk ook dat die lichte kleuren op je lippen je geen recht doen. Het matcht niet zo met je huidskleur en je oogkleur.

Je oogmake-up zit trouwens wel mooi, op bijna elke foto.
quote:melbrw schreef op vrijdag 03 januari 2014 23:30 Ik denk ook dat die lichte kleuren op je lippen je geen recht doen. Het matcht niet zo met je huidskleur en je oogkleur.

Je oogmake-up zit trouwens wel mooi, op bijna elke foto. Ik denk dat als ze gewone doorzichtige lipgloss op doet haar ogen beter uitkomen, je kijkt nu gelijk naar haar lippen, ipv ogen. (ik ben een ogen mens. Alle ogen hebben een verhaal)
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2014 @ 23:29:

[...]

Allemaal al gezien Barb, heb je geen nieuwe? ..........

Beetje slecht plaatje.............En wanneer kom jij ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op 03 januari 2014 @ 23:34:

[...]

En wanneer kom jij ? Meestal 's nachts.
Ik hoop straks nog. Zal aan je denken, Barbiee.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2014 @ 23:36:

[...]

Meestal 's nachts.Doe 's gek: één keer 's avonds voor de verandering .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2014 @ 23:36:

[...]

Meestal 's nachts.Good to know, wordt weer een nachtje F5-en
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 23:41:

[...]

Good to know, wordt weer een nachtje F5-en Ik sta de hele dag al open en bloot met mijn ava
Ik ook, maar ik hoop niet dat ik op m'n ava lijk.
Kijk Barb, hier lijk jij wel een beetje op! Ik denk dat haar haar kleur jou ook super zou staan!!

http://i1367.photobucket. ... 8E65D07C6_zpsygjouaue.jpg
quote:itsmyempire schreef op 03 januari 2014 @ 23:55:

Kijk Barb, hier lijk jij wel een beetje op! Ik denk dat haar haar kleur jou ook super zou staan!!

Das idd een hele mooie haarkleur!
Ja, ze lijkt inderdaad op barbie
Barbie, heb jij het niet koud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven