Vriendinnen Amsterdam

03-01-2014 10:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben Elisa, 26, en ik woon nu ruim een half jaar in Amsterdam.

Ik ben verhuisd om hier na mijn studie te gaan werken, en het lijkt me leuk om nieuwe vriendinnen te leren kennen waarmee ik gezellig kan eten, borrelen, winkelen, kletsen, stappen, sporten en nog veel meer leuke dingen kan doen.

Lijkt dit jou ook leuk? Stuur me dan een reactie en misschien kunnen we dan binnenkort wat leuks afspreken .

Liefs!
He Elisa, Wat leuk! Ik sta zelf eigenlijk altijd open om nieuwe mensen te leren kennen, Ben ook 26 en ook uit Amsterdam. Misschien dat meerdere meiden reageren, zou leuk zijn, en we evt kunnen meeten? Heb je wellicht ook een email.

Liefs B.
Hoi Elisa en B.! Klinkt leuk. Ik ben zelf 27, woon sinds september in Amsterdam en ken eigenlijk nog vrij weinig mensen hier. Dus kom maar op
Hi B en B, haha. Wat leuk dat jullie reageren! Het lijkt me gezellig om wat af te spreken! Wat zouden jullie leuk vinden? En natuurlijk is het superleuk als er nog meer meiden mee willen. Mijn mailadres is elisavandep@hotmail.com. Liefs!
Haaai E en B Ja mij ook, gezellig !! Ik weet niet wat handig is, maar zal ik je anders emailen Elisa? Of misschien eventjes weekje afwachten of er misschien meer meiden leuk lijkt om aftespreken?

Liefs boellie.
Leuk! We moeten inderdaad even kijken wat handig is. Je mag me natuurlijk mailen😄, maar kan andere B dan ook mee-lezen? Dat is wel zo leuk. Als jullie mij mailen, zal ik jullie weer terugmailen en iedereen cc-en!Is dat een idee?😃Liefs!
Ik mail ook!
quote:elisa87 schreef op 03 januari 2014 @ 18:51:

Leuk! We moeten inderdaad even kijken wat handig is. Je mag me natuurlijk mailen😄, maar kan andere B dan ook mee-lezen? Dat is wel zo leuk. Als jullie mij mailen, zal ik jullie weer terugmailen en iedereen cc-en!Is dat een idee?😃Liefs!Ik heb je gemaild Elisa, jazeker een goed idee, want heb inderdaad hun email adressen niet.
Hoi!

Ik heb je ook gemaild maar helaas geen reactie gehad. Is mn mailtje wel ontvangen?

Groetjes

Janie
hoi Elisa en janie88 ik heb je zelf een mailtje gestuurd Elisa ik hoop dat je hem hebt ontvangen? en janie als het je ook leuk lijkt om in contact te komen stuur maar je e mail adres dan stuur ik je ook een mailtje ik hoor het wel groetjes imen
Hoi! Allereerst hoop ik dat jullie een leuke vriendin of vriendinnengroep hier tegenkomen! Mocht iemand het ook gezellig vinden met een man te mailen, dan lijkt me dat leuk! Ik ben 27, woon sinds niet al te lang in Amsterdam, single en op zoek naar gezelligheid.

Groetjes

Jeroen

jeroenlvd877@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven