Vriendinnen Amsterdam
vrijdag 3 januari 2014 om 10:44
Hi!
Ik ben Elisa, 26, en ik woon nu ruim een half jaar in Amsterdam.
Ik ben verhuisd om hier na mijn studie te gaan werken, en het lijkt me leuk om nieuwe vriendinnen te leren kennen waarmee ik gezellig kan eten, borrelen, winkelen, kletsen, stappen, sporten en nog veel meer leuke dingen kan doen.
Lijkt dit jou ook leuk? Stuur me dan een reactie en misschien kunnen we dan binnenkort wat leuks afspreken .
Liefs!
Ik ben Elisa, 26, en ik woon nu ruim een half jaar in Amsterdam.
Ik ben verhuisd om hier na mijn studie te gaan werken, en het lijkt me leuk om nieuwe vriendinnen te leren kennen waarmee ik gezellig kan eten, borrelen, winkelen, kletsen, stappen, sporten en nog veel meer leuke dingen kan doen.
Lijkt dit jou ook leuk? Stuur me dan een reactie en misschien kunnen we dan binnenkort wat leuks afspreken .
Liefs!
vrijdag 3 januari 2014 om 16:47
vrijdag 3 januari 2014 om 18:14
Hi B en B, haha. Wat leuk dat jullie reageren! Het lijkt me gezellig om wat af te spreken! Wat zouden jullie leuk vinden? En natuurlijk is het superleuk als er nog meer meiden mee willen. Mijn mailadres is elisavandep@hotmail.com. Liefs!
zaterdag 4 januari 2014 om 10:53
quote:elisa87 schreef op 03 januari 2014 @ 18:51:
Leuk! We moeten inderdaad even kijken wat handig is. Je mag me natuurlijk mailen
, maar kan andere B dan ook mee-lezen? Dat is wel zo leuk. Als jullie mij mailen, zal ik jullie weer terugmailen en iedereen cc-en!Is dat een idee?
Liefs!Ik heb je gemaild Elisa, jazeker een goed idee, want heb inderdaad hun email adressen niet.
Leuk! We moeten inderdaad even kijken wat handig is. Je mag me natuurlijk mailen
maandag 3 februari 2014 om 15:08
maandag 3 februari 2014 om 18:33
Hoi! Allereerst hoop ik dat jullie een leuke vriendin of vriendinnengroep hier tegenkomen! Mocht iemand het ook gezellig vinden met een man te mailen, dan lijkt me dat leuk! Ik ben 27, woon sinds niet al te lang in Amsterdam, single en op zoek naar gezelligheid.
Groetjes
Jeroen
jeroenlvd877@hotmail.com
Groetjes
Jeroen
jeroenlvd877@hotmail.com