Werk & Studie alle pijlers

twijfel 21+ toets

04-01-2014 21:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ga een 21+ toets doen bij de han ,de toetsen zijn 14 en 15 januari

mijn geschiedenisboek moet aankomen en ik ben slecht in betoog en samenvatting

ik ben bang dat ik het niet haal

wat zouden jullie doen ?

hebben jullie ervaring met de HAN?
quote:madam_niknak schreef op 04 januari 2014 @ 22:42:

[...]

Dat hoeft niet, er zijn vele mensen (waaronder ik) die hun HBO zijn gestart (en hebben afgerond) met behulp van een 21+ toets. Het ligt er ook aan wat je als werkervaring hebt en ook wel levenservaring.Dat heb ik zelf ook gedaan (en ook de uni), maar het ging mij hier om de combi jaren niet gestudeerd en wajong. Dat kan nogal een obstakel zijn (en er is een groep wajongers die beter wat afgeremd kunnen worden). Ik was even benieuwd of iemand het geadviseerd had, maar naar blijkt is de 21+toets al een keer eerder gehaald
quote:bootje_op_de_golven schreef op 04 januari 2014 @ 22:45:

[...]

Dat heb ik zelf ook gedaan (en ook de uni), maar het ging mij hier om de combi jaren niet gestudeerd en wajong. Dat kan nogal een obstakel zijn (en er is een groep wajongers die beter wat afgeremd kunnen worden). Ik was even benieuwd of iemand het geadviseerd had, maar naar blijkt is de 21+toets al een keer eerder gehaald Sorry, daar heb je misschien wel gelijk in. *gaat in een hoekje staan om zich te schamen voor stomme opmerking*
Even offtopic:

Mocht je aanpassingen nodig hebben ivm wajong, zorg dan dat je alles zwart op wit hebt en iedereen achter zijn reet aan blijft zitten. Mijn ervaringenbij de HAN zijn heel slecht op dat gebied.
quote:madam_niknak schreef op 04 januari 2014 @ 22:47:

[...]

Sorry, daar heb je misschien wel gelijk in. *gaat in een hoekje staan om zich te schamen voor stomme opmerking*Zo stom is hij niet hoor Het is een tijdje mijn werkgebied geweest, vandaar.
@Bootje

Toch had ik moeten lezen dat het om iemand met een WAJONG gaat. Maarreh, ik kom uit het hoekje hoor.
Poef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven