Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Mods,

Ik heb mijn avatar nog een paar keer geprobeerd te uploaden.

Ik weet zeker dat hij 60 x 80 is, daar ligt het niet aan.

Bij het opslaan blijft hij hangen, bij mijn account staat wel het juiste plaatje.

ben ik de enige met dit probleem?
quote:BrandNewNick schreef op 04 januari 2014 @ 19:59:

Mods,

Ik heb mijn avatar nog een paar keer geprobeerd te uploaden.

Ik weet zeker dat hij 60 x 80 is, daar ligt het niet aan.

Bij het opslaan blijft hij hangen, bij mijn account staat wel het juiste plaatje.

ben ik de enige met dit probleem?

Als je een email stuurt met de gewenste afbeelding dan kan de moderator even kijken of het handmatig toegevoegd kan worden.

Mailen kan naar forum@viva.nl.

mvg,

Junior.
Topic Verzoek tot donatie voor mezelf. is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

mvg,

Junior.
Dankje junior.

Ik heb een mailtje gestuurd.
quote:Shiva_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:23:

[...]

Ja, dan wel, kwam ik daarna achter.

Kom ik op de volgende vraag: is het mogelijk om alleen mijn eigen reacties in een bepaald topic te zien te krijgen, of moet ik alle topics doorscrollen? Kan dit, of niet?
Je kunt jezelf loepen, en dan alleen je eigen reacties bekijken. Die staan dan alleen chronologisch gesorteerd, niet per topic.
Topic julie1995 in "Stage lopen in het buitenland (Amerika o..." is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.

mvg,

Junior.
Goedemorgen mods!

Mijn topic Zalandocode op aangeboden mag gesloten worden. Ik dacht dat dit op het prikbord door de to gesloten kon worden, maar ik weet niet hoe Willen jullie dit voor mij doen?

Dank jullie wel
Goedemiddag mods,

Is het mogelijk dat jullie de openingspost terugzetten in dit topic: Topic? Het bevatte alleen een artikel en geen persoonlijk schrijven. De TO heeft uit pesterigheid het bericht verwijderd. Alvast dank!
quote:ModeratorViva schreef op 04 januari 2014 @ 18:37:

[...]

Beste Feeks,

Het klopt idd dat topics over forummers niet zijn toegestaan op het viva forum. Bloggers daarentegen, staan in principe los van het forum. Wij zijn hierin dat ook niet verantwoordelijk voor de inhoud. Omdat we wel begrijpen dat deze situatie niet prettig is, gaan we kijken of we iets kunnen betekenen in deze situatie.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Nou?
Hoe kan deze blogger nou los staan van het forum als zij alles volgt ("verzuurde vivavrouwen"), een blog over een forummer post en vervolgens ook nog eens meepost?

Valt lastig te rijmen, he?

Stel je voor dat al die bloggers een blog over willekeurige forummers gaan plaatsen. Gaat een hoop trammelant geven. Daar is de gemiddelde forummer niet van gediend!
Hallo mods!

mijn tijd als prikbitch zit erop, ik stop met TO zijn..

De bitches die doorgaan, hebben al een nieuw topic gemaakt.

Het topic dat op mijn naam staat, mag gesloten!

Dank!!
Mods, ik hoop niet dat jullie reactie op de vraag over het blog inhield dat de blogger in kwestie een poging is komen doen om het glad te strijken?
quote:LadyZiva schreef op 05 januari 2014 @ 10:45:

Goedemorgen mods!

Mijn topic Zalandocode op aangeboden mag gesloten worden. Ik dacht dat dit op het prikbord door de to gesloten kon worden, maar ik weet niet hoe Willen jullie dit voor mij doen?

Dank jullie wel

Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Geroldine schreef op 05 januari 2014 @ 13:20:

Goedemiddag mods,

Is het mogelijk dat jullie de openingspost terugzetten in dit topic: Topic? Het bevatte alleen een artikel en geen persoonlijk schrijven. De TO heeft uit pesterigheid het bericht verwijderd. Alvast dank!

In principe plaatsen wij geen OP's van andere forummers terug, dit is ivm privacy regels lastig. Wij kunnen niet met zekerheid zeggen dat TO de OP met opzet heeft verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:Pop77 schreef op 05 januari 2014 @ 15:48:

Hallo mods!

mijn tijd als prikbitch zit erop, ik stop met TO zijn..

De bitches die doorgaan, hebben al een nieuw topic gemaakt.

Het topic dat op mijn naam staat, mag gesloten!

Dank!!

Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:soley79 schreef op 05 januari 2014 @ 17:02:

Mods, ik hoop niet dat jullie reactie op de vraag over het blog inhield dat de blogger in kwestie een poging is komen doen om het glad te strijken?

Wij hebben de vraag doorgespeeld, maar wachten helaas zelf ook nog op een reactie. Ik verwacht dat we morgen meer over deze kwestie kunnen communiceren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topic Leuke actuele blog is verwijderd ivm reclame. Idem voor leuke blog.

mvg,

Junior.
Topic kookclub tilburg is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
quote:Trotter schreef op 05 januari 2014 @ 00:10:

Je kunt jezelf loepen, en dan alleen je eigen reacties bekijken. Die staan dan alleen chronologisch gesorteerd, niet per topic.Ja, gevonden! Dank!
Topic Acne model is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior.
Kunnen jullie mijn account anoniem maken ?

Dit vraag ik wegens mijn gebrek aan kennis over hoe deze app werkte.

Alvast vriendelijk bedankt!
ha mods, ik heb een topic geopend op entertainment: Utopia. Maar lees net dat er al een topic over bestaat (zelf niet gezien of gevonden). Dus misschien die 2 dan maar samenvoegen?
Nogmaals de vraag of het bug topic gelezen wordt... En zou er dan wellicht ook gereageerd kunnen worden?

Dankjewel!
quote:MilaDila schreef op 06 januari 2014 @ 13:29:

ha mods, ik heb een topic geopend op entertainment: Utopia. Maar lees net dat er al een topic over bestaat (zelf niet gezien of gevonden). Dus misschien die 2 dan maar samenvoegen?

Wij zullen de topic samenvoegen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven