Entertainment alle pijlers

Broadchurch

03-01-2014 23:21 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
De eerste aflevering van Broadchurch aan het kijken en ben al helemaal in de ban. Fantastisch gefilmd. Ik ga het volgen.

Wie kijkt ook?
Nu weer een weekje wachten:(
quote:beautie1 schreef op zondag 05 januari 2014 22:04 Nu weer een weekje wachten:(
Zo! Wat een cliffhanger tot volgende week.
Huts!
Pff dit is te spannend hoor. En zoveel mogelijkheden en verdachten.

Een week wachten wordt wel lang idd!
quote:bibaatje schreef op 05 januari 2014 @ 22:13:

Een week wachten wordt wel lang idd!

Waarom denk je dat ik ze allemaal al gezien heb

Het wordt per episode erger!
quote:Istar_ schreef op zondag 05 januari 2014 22:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="bibaatje in "Broadchurch"" class="messagelink">bibaatje schreef op 05 januari 2014 @ 22:13</a>:</b>

Een week wachten wordt wel lang idd!</div></blockquote>

Waarom denk je dat ik ze allemaal al gezien heb

Het wordt per episode erger! Elke episode een andere verdachte......
Kijk op GTST na nooit naar RTL maar nu wel. Het doet me een beetje denken aan Twin Peaks (who killed Laura Palmer) daar werd ook iedereen verdacht. Er schijnt een tweede serie te komen.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op zondag 05 januari 2014 22:26 Kijk op GTST na nooit naar RTL maar nu wel. Het doet me een beetje denken aan Twin Peaks (who killed Laura Palmer) daar werd ook iedereen verdacht. Er schijnt een tweede serie te komen.Jaaaa, de sfeer is een beetje gelijk!
Ik heb ook gekeken, ga dit zeker blijven volgen! Erg goed geacteerd. Er komen hier toch geen spoilers voorbij hè? Ik durf bijna niet te lezen
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 05 januari 2014 @ 22:36:

Ik heb ook gekeken, ga dit zeker blijven volgen! Erg goed geacteerd. Er komen hier toch geen spoilers voorbij hè? Ik durf bijna niet te lezen Ik zal zeker niet spoileren!
quote:dubiootje schreef op zondag 05 januari 2014 22:36 Ik heb ook gekeken, ga dit zeker blijven volgen! Erg goed geacteerd. Er komen hier toch geen spoilers voorbij hè? Ik durf bijna niet te lezenHahahaaaa, zal ik een rel veroorzaken???
Dan vind ik je, Bergje, dat zweer ik je.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op zondag 05 januari 2014 22:46 Dan vind ik je, Bergje, dat zweer ik je.Lieve schat, don't you worry......
Ik heb net wel gezocht naar spoilers.

Nu wil ik echt alle afleveringen zien!!!
Neeee geen spoilers hoor dames. Hoewel ik retenieuwsgierig ben
Ik vertel hier uiteraard niks. Maar moest het gewoon weten!
quote:bibaatje schreef op zondag 05 januari 2014 23:03 Neeee geen spoilers hoor dames. Hoewel ik retenieuwsgierig benNeenee, ik vertel het echt niet
Wat een sterke serie!

Wie David Tennant eens in een totaal andere rol wil zien raad ik The Secret Smile aan, een boekverfilming van een thriller van Nicci French. Ik heb de dvd ooit eens voor een paar euro bij het Kruidvat gekocht.
Voor wie Tennant in de rol van zijn leven wil zien raad ik doctor Who aan!!!

( en heb secret smile genoteerd, ga ik zeker kijken, dank! )
Gisteren de serie afgekeken. Wauw!! Lange tijd niet zo'n goede serie gezien. Mijn vermoeden over de dader klopte trouwens wel, dus was niet helemaal onverwacht.

Ik denk dat de amerikaanse versie niet zo leuk is, juist dat engelse sfeertje is zo mooi.

Het deed mij trouwens heel erg denken aan het boek 'een goede raad' van jk Rowling. Al ging dat niet over een moord, dezelfde sfeer en verhaallijnen die samen komen.
Bergje, iedere episode een andere verdachte; dat idee had ik al een beetje gekregen.

Maar die dominee... hmmm.... die is volgens mij ook niet helemaal zuiver.

En van wie is die moeder zwanger? Zou het van Mark zijn of van een ander? ( omdat ze zei dat het allemaal erg ingewikkeld lag...)
Ik ben een beetje een kneus wat downloaden betreft, en dan met name de Nederlandse ondertiteling erbij

Ik heb aflevering 1 en 2 net gezien en ik wil niet weken wachten op de rest. Waar kan ik deze serie dus downloaden met Nederlandse ondertiteling?
Ik vond het helemaal niets, echt zo'n slappe dertien in dozijn serie. Te gemaakt, te overduidelijk gericht op vrouwen en slecht geacteerd.
Vind het ook een prachtige serie. Kon niet wachten en heb dus de afleveringen gedownload, maar moet me zo concentreren op dat Engels, Engels dat ik graag ondertiteling wil.

Las de tip over de download site Addic7ed, weet niet meer wie hem gaf?!. Heb de onderiteling gedownload maar hoe krijg ik hem nu onder de aflevering? (is dit een kneuzenvraag?)

Nu tot en met aflevering 2 gekeken dus kan nu nog zonder extra kennis met jullie meekletsen.
quote:absor schreef op 06 januari 2014 @ 00:00:

Voor wie Tennant in de rol van zijn leven wil zien raad ik doctor Who aan!!!

Dit dus. David Tennant als 10

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven