Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tinderen is gewoon Tinder.nl?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij wel.

Hoe gaat het nu MV? Las iets over een wortelkanaalbehandeling?
quote:lemoos2 schreef op 05 januari 2014 @ 02:51:

Volgens mij wel.

Hoe gaat het nu MV? Las iets over een wortelkanaalbehandeling?

Ja ik loop al een jaar te kloten. 4 jan. 2013 brak mijn voortand af. Gemaakt maar bleef ontstoken. 3 maanden later weer afgebroken. Gemaakt maar idem ontstoken. En in die maanden is de ontsteking verplaatst naar alle boventanden. Paar weken geleden geleden naar de tandarts geweest en een gel gehad maar hielp niet voldoende. Dus ik moest terugkomen en opeens kreeg ik dus een wortelkanaalbehandeling. Nu kan het nog een half jaar duren zei de tandarts dus ik ben er wel een beetje klaar mee. Maar goed, hopelijk gaat het de goede kant op. Tot nu toe merk ik daar nog niets van alleen.

We blijven moed houden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen!
Nou, hoop dat jullie net zo'n lekkere nachtrust hadden als ik! Vanaf dat ik hier wegging tot 8.30u geslapen (normaal er wel zeker 3 x per nacht uit), even snel sanitaire stop en lekker verder geslapen tot 10.30u.

Wel even weer heftige maagpijnaanval maar die neemt nu iets af en m'n lekkere donkere brood zal wel bijna ontdooid zijn.

Zonnetje, balkondeur open en even bedenken wat ik op m'n brood ga doen.

Jo, had je m'n snacktip nog gelezen?

MV, weet je al of je nog iets voor bij de thee vanavond gaat maken?
Goeiemiddag!

Het lijkt wel lente, heb gewoon m'n suede jack aangetrokken, winterjas is echt veeel te warm nu.

MV, ik wil eigenlijk al een hele poos graag iets tegen je zeggen..

Ik vind het zo fijn om te lezen wat een sprongen jij gemaakt hebt! Wat een verschil met vorig jaar! Nu heb je vriendinnen over de vloer, gaat winkelen, logeren etc. En dat alles zonder paniekaanvallen enzo. Zelfs een afspraak bij de tandarts zeg je niet af, iets wat je vorig jaar zeker wel gedaan zou hebben. Destijds hebben we allemaal wel eens gemopperd omdat het niet goed met je ging, nu mag ik ook wel eens even zeggen dat ik mega trots op je ben!! Zo, dat was het
+1 @ MV

Hier weinig veranderd sinds 2013
Mooie posting Maroon !
Voor wie nog hier gaat komen: slaap lekker voor straks!
Dank je Mar, Thee en WV.

Truste alvast Thee, niemand heeft die kroketten van HdB geproefd .

Ik heb een kat die al een uur loopt te janken om een avondsnack. Zelf heb ik ook wel trek dus zit nog even te twijfelen of ik wat ga halen.
Gewoon wat nemen MV,zowel voor jou als kat. Toch!?
quote:thee schreef op 05 januari 2014 @ 23:14:

Gewoon wat nemen MV,zowel voor jou als kat. Toch!?

Ja ga ik doen. Ik denk een wit bolletje met kaas. Of ik heb nog een bakje cherrie tomaatjes, zijn ook wel lekker. Heb wel trek in andere dingen maar niet om het nu nog te gaan maken.

Er staan nog harde brokken hoor voor Bo maar hij heeft lekkere trek en al een uur lang aan 1 stuk door aan het jammeren. Trek nog wel een blikje open.
Is het nog gelukt Thee met het Silverlight? Anders moet je even die forumster mailen die bij jou is geweest, die kan je sowieso wel helpen. Je kan ook hulp op afstand vragen, dan kan zij inloggen in jouw pc.

Ik heb dat wel eens gedaan met forummer Xander, die heeft wel eens op die manier geholpen met pc problemen.
Dat kan ik idd aan haar vragen MV. Nog niet naar Silverlight gekeken. Nu wakker vanaf 17.30 dus weer tijd om te gaan slapen
Haha, had er niemand 'nachtdienst' hier ?
quote:thee schreef op 06 januari 2014 @ 10:43:

Haha, had er niemand 'nachtdienst' hier ?Nope, we hadden allemaal een vrije dag .
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 januari 2014 @ 10:44:

[...]

Nope, we hadden allemaal een vrije dag .Nou mooie boel is dat! Heb geen verlofbriefje voorbij zien komen !
quote:maroon5 schreef op 05 januari 2014 @ 14:13:

Goeiemiddag!

Het lijkt wel lente, heb gewoon m'n suede jack aangetrokken, winterjas is echt veeel te warm nu.

MV, ik wil eigenlijk al een hele poos graag iets tegen je zeggen..

Ik vind het zo fijn om te lezen wat een sprongen jij gemaakt hebt! Wat een verschil met vorig jaar! Nu heb je vriendinnen over de vloer, gaat winkelen, logeren etc. En dat alles zonder paniekaanvallen enzo. Zelfs een afspraak bij de tandarts zeg je niet af, iets wat je vorig jaar zeker wel gedaan zou hebben. Destijds hebben we allemaal wel eens gemopperd omdat het niet goed met je ging, nu mag ik ook wel eens even zeggen dat ik mega trots op je ben!! Zo, dat was het helemaal mee eens!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ah..., hoopte hier wat wakkeren te treffen die me even helpen wakker te blijven
meisjes,

Hier druk.

Kroketten ben ik gek op, vooral goulashkroketten.
He meiden,

Ik lust alle kroketten, behalve de meelballen. Die met draadjesvlees laatst was wel heul lekker.

En wat ik al postte in Thee haar topic, ik als kaasverslaafde, wil heel graag eens een kaaskroket proeven.

Thee, waarom moet je wakker blijven?
BTW, ik heb er nog eentje om te verwarmen op een wit bolletje. Vanavond gezond gegeten dus het mag wel.

Ben zo terug.
Kaaskroket, ook lekker. Satékroketten daarentegen..... neuh.
Ik ben nieuw hier!

Ik was al lid,heel lang niets mee gedaan,en nu wil ik toch wel actief gaan worden..

Ik ben 22 jaar,ik werk fulltime in een supermarkt.

En ik heb een superlieve vriend waar ik nu net drie maanden mee samenwoon.

Ik heb niet echt hobby's,gewoon lekker thuis chillen.

Wel ben ik erg gek op winkelen,maar dat kan dus niet zo vaak.

Het liefst ga ik dan winkelen bij primark..
Kaaskroket maak je mij niet blij mee.Ik vind daarentegen de goulashkroketten van Lidl erg lekker/goed smaken.

MV wilde heel vroeg slapen maar dan ben ik dadelijk weer wakker, door nog even op te blijven hoop ik iig tot 6 of 7 uur te kunnen slapen.

Moos, vandaag weer 1e werkdag gehad en zo ja, viel het een beetje mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven