Gezondheid alle pijlers

zwanger-pil huh

23-06-2008 00:29 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ben ik weer.

ja het gaat lekker met alle bende hierzo haha

ik heb hier dus me vriend zitten. aangezien ik nu een week over tijd ben en de pil nog niet slikte en zonder condoom hebben gedaan en ik vanmorgen kotsmisselijk wakker werd en ook overgegeven heb ben ik dus bang zwanger te zijn.

maar ik wil dus nu beginnen met de pil. kan het kwaad??? lijkt me wel denk ik dan maar je weet het nooit.. of heeft het invloed op de test die ik ga doen??

dank je wel allemaal alvast
Joh, doe morgen eerst even een test. Lijkt me wel zo handig he? Het maakt nou ook niet meer uit of je vandaag of morgen begint.
-
Morgen eerst maar eens een zwangerschapstest doen, lijkt me.

Mocht je zwanger blijken te zijn, dan kun je contact opnemen met de huisarts. Ben je niet zwanger, lees dan de bijsluiter van de pil die je gebruikt en lees wat daarin wordt aangegeven en wat voor jou geldt in jouw situatie.
Ik weet niet of het invloed heeft op de test, maar het kan wel invloed hebben op een eventuele zwangerschap. Ik zou dus ook even op de uitslag van de test wachten.
Vraag me af... dat als je niet aan de pil bent... je zonder condoom sex hebt... je dan niet een morningafterpil slikt?? Je weeeeet dat je onveilig hebt gevreeen, waarom dan een week wachten en erachter komen dat je overtijd bent ?

goed.. even testje doen dus lijkt me.

En inderdaad maar aan de pil gaan, als je het gebruik van condooms niet zo nauw neemt.
Welke test ga je doen ? Ik hoop zowel een Soa-test als een zwangerschapstest .

En tjemigdepemig ; je bent toch goddomme gewoon voorgelicht of niet ?

Sluit even alles netjes uit ( soa , zwangerschap ) en wees voortaan iets zorgvuldiger met je anticonceptie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De pil is om te voorkomen dat je zwanger wordt, niet om ervan af te komen. Als je de pil gaat slikken terwijl je zwanger bent is dat heel slecht voor de foetus. En mocht je nu zwanger zijn en je wilt het niet houden: je kunt niet tegelijk nog een keer zwanger worden. Ik zou het gewoon met condoom doen tot je de uitslag van de test hebt en daarna aan de pil beginnen(mocht je niet zwanger zijn).

(oh ja en dat het ongelooflijk stom is van jezelf snap je natuurlijk zelf ook wel )
Op de dag van je eerste menstruatie begin je altijd met het innemen van de eerste pil. Gezien je nog niet ongesteld bent kan dat dus niet.

Eerst een zwangerschapstest dus!!!
Ben je zo dom of doe je zo dom ?

1 van onbeschermde sex kun je zwanger worden

2 van onbeschermde sex kun je SOA's oplopen.

3 als je een week overtijd bent lijkt het me vroeg genoeg voor een zwangerschaps test

4 bij een mogelijke zwangerschap is het absoluut niet aan te raden om nog aan een nieuwe pilstrip te beginnen.

5 in je andere topic schreef je een keer twee pillen geslikt te hebben omdat je vermoedde er een vergeten te zijn

ik denk dat iedere stumper wel weet dat dat geen soelaas bied.

als je niet weet hoe een anticonceptiemiddel werkt

LEES JE BIJSLUITER EENS !
en vraag je ouders nog eens hoe dat ook alweer zat met de bloemetjes en de bijtjes

Gezien je andere topic heb ik wat vraagjes....

In Nederland had je Microgynon, je bent kennelijk vergeten je pil mee te nemen op vakantie en ging daar ook microgynon halen (dat was een dag geleden).

En nu ben je een week over tijd? Klopt iets niet he?

En in Italie verkopen ze ook condooms, in dezelfde toko als waar je die pil haalde, niet aan gedacht?

Hoe oud ben je, 14?

hier heb ik geen woorden voor...helemaal niet voor t feit dat je een week wacht met panieken terwijl je weet dat je onveilige sex hebt gehad. we leven toch niet meer in de jaren 80 he? t tijdperk dat men dacht dat alleen homo's soa's opliepen???
Als ik je posting zo lees, was je nog helemaal niet aan de pil. Helaas is de pil een voorbehoedsmiddel en geen nabehoedsmiddel, alsnog de pil gaan slikken in de hoop dat de zwangerschapsverschijnselen verdwijnen, is dus mosterd na de maaltijd. Ga eerst maar eens naar de drogist voor een test en daarna na de dokter voor een recept voor de pil en een SOA-test.
zo kwam het op mij ook over dropje, dat ze nog helemaal niet aan de pil is, maar uit een ander topic van to blijkt van wel. vreumd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zal het een hoax zijn? tis weer een to die na het openen niks meer van zich laat horen en in totaal pas 3 berichten heeft geschreven...
Ik zou me er niet te druk om maken lalein
hah nee ik amuseer me zelfs kostelijk kippetje
Dat zijn er dan al 2
ik vind het alleen erg sneu dat zulke domme mensen zich onbedoeld kunnen voortplanten ....

OMG ! Dit kan toch niet echt zijn?

Zal ik klapstoelen klaarzetten dames?
kan nooit kwaad goldielocks.

al denk ik, voel het aan mn water, dat we to niet zullen terugzien
@Miss Chicken: Je hebt gelijk, klopt geen hol van haar verhaal...
quote:Goldielocks schreef op 23 juni 2008 @ 09:06:

OMG ! Dit kan toch niet echt zijn?

Zal ik klapstoelen klaarzetten dames? Vergeefse moeite, die zit al lang weer op school

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven