sexting, maar realiteit ?!?
maandag 6 januari 2014 om 01:25
Hallo lieve Viva dames en heren,
Ik zit met een vraag.. Ik raak er namelijk bijzonder van in de war en ik snap er helemaal niks van.
Toen ik opstap was in Utrecht kwam ik een jongen tegen die ik wel behoorlijk aantrekkelijk vond. Helaas hadden we maar 5 min contact omdat ik mijn trein richting Amsterdam moest pakken. Aantal dagen later kreeg ik opeens een Facebook berichtje met ' hee jou ken ik ' super leuk en lief natuurlijk dat hij mij op Fb ging opzoeken! Toen we hadden afgesproken om onze eerste date te doen.. Was het echt super gezellig heel veel geklets! Hij was een enorme gentlemen wat betreft de deuren voor me open houden en hij had echt nul intenties wat betreft gasten die je gelijk doodzoenen en aan je zitten. ( want even het addertje onder het gras, hij is lid bij het corps studentenvereniging ) of dat hij gelijk mij het bed in probeerde te krijgen. Naderhand gewoon 3 zoenen op de wang en hij zei: ' sms even als je veilig thuisgekomen bent '. Jammer dat er ook geen eind zoen was maar geen probleem. 2de date.. Heel leuk en gezellig maar weer 0 intenties. Geen aanraking geen kus op de mond. Eerder 1 kus op de wang. Zoals hij zegt dat doe ik ook bij me vrienden! Wat ik nogal een rare opmerking vond. 3de date hetzelfde geval. Nu heb ik hem al een tijdje niet gezien wegens de drukke december maand. Maar zijn we wel in de sexting beland. We zijn 's avonds ontzettend elkaar aan het opwinden. En dan komen de seks praatjes. Zo erg dat we het bijna een week lang elke dag deden.
Beschrijving van sexting,
Elkaar helemaal gek maken met woorden .. Zodat elk zichzelf gaat bevredigen met de gedachtes die je naar elkaar stuurt.
We fantaseren genoeg over elkaar. Alleen ik heb hem zelfs nog nooit gezoend. En nu ben ik dus in de war. Waarom ? Omdat..
Wil hij ooit echt een keer seks met me ?
Vind hij de Sexting goed genoeg en niet meer ?
Is hij in het echt gewoon verlegen ?
(Moeilijk te begrijpen als corpsbal)
Want we appen wel elke dag! Over alles.. Lijkt heel vriendschappelijk maar tegelijkertijd ook niet.. Maar 's avonds maken we elkaar hoofd op hol slaan!
Hij zegt dat hij geen relatie wil, geloof ik ook wel.. Maar ik vind zijn scharrel zijn ook wel heel leuk. Hoe los ik dit op ?
En ja het beste is gewoon aan hem vragen.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, gezien de omstandigheden. Misschien een 4de date.. En hem dan verleiden ?
Ik zit met een vraag.. Ik raak er namelijk bijzonder van in de war en ik snap er helemaal niks van.
Toen ik opstap was in Utrecht kwam ik een jongen tegen die ik wel behoorlijk aantrekkelijk vond. Helaas hadden we maar 5 min contact omdat ik mijn trein richting Amsterdam moest pakken. Aantal dagen later kreeg ik opeens een Facebook berichtje met ' hee jou ken ik ' super leuk en lief natuurlijk dat hij mij op Fb ging opzoeken! Toen we hadden afgesproken om onze eerste date te doen.. Was het echt super gezellig heel veel geklets! Hij was een enorme gentlemen wat betreft de deuren voor me open houden en hij had echt nul intenties wat betreft gasten die je gelijk doodzoenen en aan je zitten. ( want even het addertje onder het gras, hij is lid bij het corps studentenvereniging ) of dat hij gelijk mij het bed in probeerde te krijgen. Naderhand gewoon 3 zoenen op de wang en hij zei: ' sms even als je veilig thuisgekomen bent '. Jammer dat er ook geen eind zoen was maar geen probleem. 2de date.. Heel leuk en gezellig maar weer 0 intenties. Geen aanraking geen kus op de mond. Eerder 1 kus op de wang. Zoals hij zegt dat doe ik ook bij me vrienden! Wat ik nogal een rare opmerking vond. 3de date hetzelfde geval. Nu heb ik hem al een tijdje niet gezien wegens de drukke december maand. Maar zijn we wel in de sexting beland. We zijn 's avonds ontzettend elkaar aan het opwinden. En dan komen de seks praatjes. Zo erg dat we het bijna een week lang elke dag deden.
Beschrijving van sexting,
Elkaar helemaal gek maken met woorden .. Zodat elk zichzelf gaat bevredigen met de gedachtes die je naar elkaar stuurt.
We fantaseren genoeg over elkaar. Alleen ik heb hem zelfs nog nooit gezoend. En nu ben ik dus in de war. Waarom ? Omdat..
Wil hij ooit echt een keer seks met me ?
Vind hij de Sexting goed genoeg en niet meer ?
Is hij in het echt gewoon verlegen ?
(Moeilijk te begrijpen als corpsbal)
Want we appen wel elke dag! Over alles.. Lijkt heel vriendschappelijk maar tegelijkertijd ook niet.. Maar 's avonds maken we elkaar hoofd op hol slaan!
Hij zegt dat hij geen relatie wil, geloof ik ook wel.. Maar ik vind zijn scharrel zijn ook wel heel leuk. Hoe los ik dit op ?
En ja het beste is gewoon aan hem vragen.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, gezien de omstandigheden. Misschien een 4de date.. En hem dan verleiden ?
maandag 6 januari 2014 om 01:58
maandag 6 januari 2014 om 02:11
Volgens mij weet je niet wat je wil en laat je je leiden door wat hij niet wil. Ik denk dat je het liefst een relatie wilt en dat je ergens denkt dat je dat middels contact wel gaat bereiken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 6 januari 2014 om 02:18
Ik had ook ooit zo'n kerel. Alleen maar sexting. Hij bleef me steeds voorhouden dat we snel op (seks)date zouden gaan.
Dus bleef maar sexten maar de date kwam dus nooit.
Toen gezegd dat ik stopte met sexten tot de date geweest was.
En die kwam dus nooit.
Ik was dus gewoon simpel porno voor hem, om zich bij af te rukken.
Dus ik zou zeggen, stel direct een seksdate voor.
Maar ik denk dat je stiekem uit bent op een relatie met deze corpsbal gehakt, en dan zou ik geen seksdate doen maar het contact gewoon afkappen. Hij is duidelijk dat hij geen relatie met je wil, dus die relatie gaat er nooit komen.
Dus bleef maar sexten maar de date kwam dus nooit.
Toen gezegd dat ik stopte met sexten tot de date geweest was.
En die kwam dus nooit.
Ik was dus gewoon simpel porno voor hem, om zich bij af te rukken.
Dus ik zou zeggen, stel direct een seksdate voor.
Maar ik denk dat je stiekem uit bent op een relatie met deze corpsbal gehakt, en dan zou ik geen seksdate doen maar het contact gewoon afkappen. Hij is duidelijk dat hij geen relatie met je wil, dus die relatie gaat er nooit komen.
maandag 6 januari 2014 om 02:30
Klopt, ik weet ook niet helemaal wat ik wil.
Maar wat ik wel weet is dat ik hem wil.. Seks relatie of vriendschappelijk.
Hij zegt dat hij niet opzoek is naar een relatie. Maar dat hij dat ook niet met mij wil is gelijk afgeschreven ? We praten dat aangaat wel over alles met elkaar. Elke dag. Heel leuk.
Maar wat ik wel weet is dat ik hem wil.. Seks relatie of vriendschappelijk.
Hij zegt dat hij niet opzoek is naar een relatie. Maar dat hij dat ook niet met mij wil is gelijk afgeschreven ? We praten dat aangaat wel over alles met elkaar. Elke dag. Heel leuk.
maandag 6 januari 2014 om 02:34
maandag 6 januari 2014 om 02:37
Ja, als iemand zegt, ik wil geen relatie, zegt hij verkapt, ik wil geen relatie mét jou.
Al vaak zien gebeuren dat mensen die claimen geen relatie te willen, toch zich halsoverkop in een relatie storten omdat ze op iemand anders smoorverliefd geworden zijn.
Vooralsnog ben je een stukje porno voor hem. Dus ik zou zeggen, stel die date voor, maar ik denk dat je het niet moet doen. Volgens mij vind je hem leuker, dan hij jou....
Al vaak zien gebeuren dat mensen die claimen geen relatie te willen, toch zich halsoverkop in een relatie storten omdat ze op iemand anders smoorverliefd geworden zijn.
Vooralsnog ben je een stukje porno voor hem. Dus ik zou zeggen, stel die date voor, maar ik denk dat je het niet moet doen. Volgens mij vind je hem leuker, dan hij jou....
maandag 6 januari 2014 om 03:29
maandag 6 januari 2014 om 09:00