Opgeknapte woning kopen in Rotterdam

06-01-2014 08:22 17 berichten
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een koopwoning in Rotterdam. Nu kijk ik veel naar huizen programma's waarbij ze huizen kopen op veilingen, deze opknappen en dan verkopen. Het lijkt mij wel wat om zo'n opgeknapt huis te kopen maar waar vind ik deze? Ik kijk nu voornamelijk op funda en makelaars sites maar zijn er andere sites waar ik dit soort huizen kan vinden? Ik hoor het graag! :-)
Google maar eens op turnkey rotterdam en je krijgt heel veel aanbod te zien.

(Dat systeem van kopen, opknappen en weer verkopen heet nl turnkey )

succes
Ahh ok, daar kan ik wel wat mee! Dank je wel! :-)
http://www.gideonwonen.nl/

http://www.woongold.nl/
Vendu notarishuis in Rotterdam aan de Kipstraat moet je hebben, iedere woensdag om 13.30 een veiling.

Wel zorgen dat je de ins en outs van het bieden kent. En je koop ongezien, moet direct betalen en je kunt de koop niet ongedaan maken. Maar het is een leuke uitdaging. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 06 januari 2014 @ 08:30:

Google maar eens op turnkey rotterdam en je krijgt heel veel aanbod te zien.

(Dat systeem van kopen, opknappen en weer verkopen heet nl turnkey )

huh??

ken die term toch echt heel anders: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sleutel-op-de-deur
quote:Katherina schreef op 06 januari 2014 @ 09:14:

Vendu notarishuis in Rotterdam aan de Kipstraat moet je hebben, iedere woensdag om 13.30 een veiling.

Wel zorgen dat je de ins en outs van het bieden kent. En je koop ongezien, moet direct betalen en je kunt de koop niet ongedaan maken. Maar het is een leuke uitdaging. Succes!Dit. De veiling is erg leuk maar gaat razendsnel. Eerst is er opbod en daarna mijnen. Ook alle openstaande kosten komen voor jouw rekening zoals deurwaarderskosten, onbetaalde VVE achterstanden en je moet zelf event. (Illegale) bewoners eruit krijgen. Ga eerst een paar keer kijken en leer het 'spel'. Veel onervaren gelukszoekers gaan hartstikke nat op een veiling. Veel plezier!
Zo'n veiling lijkt me wel leuk om een keer mee te maken maar ik zoek een huis dat al opgeknapt is :-) Een renovatie project is niet echt iets voor mij! Hahahahhaha
quote:tulpje1977 schreef op 06 januari 2014 @ 10:22:

Zo'n veiling lijkt me wel leuk om een keer mee te maken maar ik zoek een huis dat al opgeknapt is :-) Een renovatie project is niet echt iets voor mij! Hahahahhahaje zoekt dus gewoon een koophuis? www.funda.nl ...
Op funda kijk ik al zoals ik had geschreven. Ik zoek een huis dat op bijvoorbeeld een veiling is gekocht, is opgeknapt en daarna ter koop wordt aangeboden. Dus een huis waar ik in principe zo in kan.

Bedankt voor de tips tot nu toe! :-)
quote:tulpje1977 schreef op 06 januari 2014 @ 10:44:

Op funda kijk ik al zoals ik had geschreven. Ik zoek een huis dat op bijvoorbeeld een veiling is gekocht, is opgeknapt en daarna ter koop wordt aangeboden. Dus een huis waar ik in principe zo in kan.

Bedankt voor de tips tot nu toe! :-)

Dat doet Woongold (zie link hierboven) maar houd er dan wel rekening dat je de hoofdprijs betaalt.

Ik heb een redelijk onderhouden huis gekocht en zelf naar eigen smaak nieuwe keuken ingezet, deuren dicht laten maken, plafonds gestuukt, alles geverfd en houten vloer laten schuren en lakken (allemaal door een mannetje laten doen). Kom je veel goedkoper uit. Maar je moet wel eigen geld hebben want je krijgt het niet bij je hypotheek gefinancierd. Ik was 20.000 kwijt, maar de waarde van mijn huis is ook met dat bedrag gestegen (zegt de makelaar die vriendje van mij is).
quote:lilalinda schreef op 06 januari 2014 @ 09:29:

[...]

huh??

ken die term toch echt heel anders: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sleutel-op-de-deur

Tja, het heet toch echt in projectmakelaarstermen officieel Turnkey, (engels is ook zo moeilijk.. .) kort gezegd, compleet gerenoveerde appartementen/woningen waar je zó in kunt zonder er een moer aan te hoeven doen, behalve je eigen kleurtje op de muur of zulks. En dat is wat TO bedoelde.

Een goede vriend is (project)makelaar dus ook in zulks en verder is google bepaald niet enkel voor intelligentia

Verder zijn zulke woningen altijd hetzelfde gerenoveerd, standaard (nep)houten vloer, witte strakke keuken met zwart blad en dito badkamer maar er zitten echt absolute pareltjes bij.
quote:Katherina schreef op 06 januari 2014 @ 09:14:

Wel zorgen dat je de ins en outs van het bieden kent. En je koop ongezien, moet direct betalen en je kunt de koop niet ongedaan maken. Maar het is een leuke uitdaging. Succes!Als je nou de OP eens goed gelezen had.....
Nou, dat heb ik wel gedaan en to heeft het daar over Nu kijk ik veel naar huizen programma's waarbij ze huizen kopen op veilingen, deze opknappen en dan verkopen. Het lijkt mij wel wat om zo'n huis te kopen maar waar vind ik deze?

Volgens mij kun je uit de tekst ophalen dat to zo'n gerenoveerd huis zoekt, maar ook dat hij zo'n huis zoekt om te renoveren.

Overigens to, in welke regio zoek je? Want ik ken in de regio Rotterdam en Den Haag een aantal mensen die dit doen, en dan niet de grote aanbieders die hierboven beschreven staan.
De OP was dubbelzinnig en open voor de interpretatie zoals jullie dat hebben gelezen.
Klopt inderdaad dat OP wat onduidelijk was! :-) Ik heb t aangepast.

@Katherina, ik zoek iets in Rotterdam maar Den Haag is ook zeker een optie. dus als je namen hebt, dan hoor ik die graag! :-)

En ik ben geen hij.... :-)
Ik heb zo'n huis. Kopen? (-: hartje centrum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven