Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
@Wished, heb t gevonden! Ze was samen met dr zus een koppel in Oh Oh Europa! :-)
Live your life to the max!
ooooh! oke. Hahaha

Zat ik er goed naast.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Je zou maar de vrouw zijn van Paul of z'n kinderen.... Mag je eerst aan het idee gaan wennen dat je je man een jaar moet missen, zie je hem vervolgens na een week al met een ander zoenen. En iedereen die het weet!!

Verschrikkelijk!!!

Ik had het al gelezen voordat de uitzending kwam, nou dan is dat zielige gedoe om z'n vrouw en kinderen echt gewouwel
Ik lees dit - en ik vind het echt onbegrijpelijk - net in de Telegraaf.nl:

Voor deelneemster Andrea is 'Utopia' nu even ver te zoeken. Ze krijgt al op de zesde dag van haar verblijf een zwaar verlies voor haar kiezen.

De zeer gelovige massagetherapeute Andrea (52) kreeg vandaag tot haar grote schrik te horen dat haar stiefdochter, de dochter van haar partner Anton, is overleden aan borstkanker. Niet alleen het verlies grijpt haar zeer aan. Ook het feit dat ze haar partner het komende, moeilijke jaar níet bij kan staan, valt haar zwaar. "Hij is zelf al vier keer klinisch dood geweest. Hij is heel bang voor de dood. Ik vind het heel moeilijk dat ik hem, nu zijn dochter is gestorven, niet kan troosten.

Andrea legt uit dat zij en haar partner ver voor haar beslissing om mee te doen aan Utopia al wisten dat het niet goed ging met hun dochter. Vandaag koos ze voor euthanasie wegens ondragelijk lijden. Andrea weet dus zeker dat Anton het haar niet kwalijk zal nemen dat ze er niet echt voor hem kan zijn. "Het is diepe, diepe liefde tussen ons. Hij begreep dat ik naar Utopia moest gaan."

De andere bewoners proberen de gebroken Andrea zo goed mogelijk bij te staan en bidden voor haar stiefdochter, een gebaar dat de gelovige Andrea zeer op prijs stelt. Even later heeft ze troost gezocht bij medebewoonster Billy, samen bespreken ze het soms zo zware leven.

John de Mol zei eerder dat de bewoners Utopia even mogen verlaten voor belangrijke gebeurtenissen, zoals een begrafenis.
Belachelijk dat ze haar man niet bijstaat.

Wat is er nou belangrijker dan je man en gezin, en vooral met zo'n verlies.

Dan hoor je er voor elkaar te zijn en wat je dan ook op de tv aan het doen bent, dan laat je die droom maar schieten, vooral als je weet dat je man het daar zo moeilijk mee heeft.
Nou NummerZoveel, daar snap ik ook helemaal niks van.
Dat je überhaupt aan zoiets mee gaat doen als je stiefdochter borstkanker heeft en je man al 4x klinisch dood is geweest....onbegrijpelijk....
Ik snap niet dat je hier aan mee doet terwijl je nog jonge kinderen heb. Er zijn er meerdere die dat hebben.

Ik snap sowieso niet waarom die mensen zich opgeven
quote:MilaDila schreef op 06 januari 2014 @ 13:27:

@Yoshe, kon geen topic vinden. Zal het de mods even vragen. Misschien niet zo handig om alles hier al te melden (hoe het er nu aan toegaat daar) voor degenen die zich willen laten verrassen vanavond!

Ja, willen jullie hier alleen praten over wat jullie op tv zien, of is er ook ruimte voor roddel en achterklap (serieus open vraag).

Persoonlijk vind ik het zelf namelijk leuker om verder te kijken dan het geen wat je geknipt en geplakt op tv voorgeschoteld krijgt.
quote:Ladida, 37 minuten geleden

Je zou maar de vrouw zijn van Paul of z'n kinderen.... Mag je eerst aan het idee gaan wennen dat je je man een jaar moet missen, zie je hem vervolgens na een week al met een ander zoenen. En iedereen die het weet!! Ja inderdaad. Lekker voor lul wordt je dan gezet zeg. Jij accepteert dat je partner dit doet (ik zei al tegen zus: 'mijn partner zou-ut-nie-zijn-hor') en dan ligt ie na een paar dagen al te kleffen. Bah.
Tsja, ik zeg het toch maar even, het kan natuurlijk ook volledig gescript zijn. De ene avond roepen dat je je vrouw en kinderen zo mist en de volgende dag uitgebreid staan zoenen onder de douche. Alles voor de kijkcijfers he mensen.
Waarom zou je in godennaam jegezin alleen laten voor zon stom experiment oftewel zakkenvuller van John de mol?? I don't get it
Gescript? Zouden mensen zo ver gaan voor een beetje faam? Kweeniehor...

Ik riep wel tegen zus net 'zou me niks verbazen als die zwerver een acteur blijkt te zijn'. Leuke twist.
En dan die aansteller van een aannemer idd..dat gejank is nu helemaal bullshit
Laten we hopen dat het nep is!
Ik ga nu kijken naar het eerste weekoverzicht? Dit moet deels gescript zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou die kist helemaal vol gooien met zaad en een zak aardappels. Heb je groente en aardappels voor heeeeeel lang!
quote:atjuuh schreef op 06 januari 2014 @ 23:05:

Dat je überhaupt aan zoiets mee gaat doen als je stiefdochter borstkanker heeft en je man al 4x klinisch dood is geweest....onbegrijpelijk....

Niet te geloven inderdaad. Sommige mensen vinden zichzelf belangrijker dan bijvoorbeeld hier hun man en dochter. Het is wel voor een jaar hé.

Aandachtsgeil hoor.
Ik vind die aannemer na de eerste aflevering al een oetlul.
Ik ga nu even de andere helft kijken ik vind het leuk!
quote:Jida schreef op 07 januari 2014 @ 00:12:

Ik vind die aannemer na de eerste aflevering al een oetlul.

Ik ook. Dat overdreven janken bij die koeien

Maar hij werd gelukkig wel gezegend met een rotgang. Wat een sneue types bij elkaar...
Ik snap idd niet dat mensen zoiets als hun droom zien, terwijl ze thuis zoveel achterlaten. Dan moet er thuis toch iets mis zijn...die jongen die alles kwijt is, begrijp ik dan beter...

En dan die. Zwerver, komt ie bij zijn vader in een kast van een huis..sorry hoor, maar lach me rot
Ik lees op Fok dat Billy en Andrea acteurs zijn en in achter gesloten deuren hebben gespeeld
quote:mika65 schreef op 07 januari 2014 @ 00:46:

Ik lees op Fok dat Billy en Andrea acteurs zijn en in achter gesloten deuren hebben gespeeldBij de vragen voor aanmelding staat ook de vraag of je eerder in een programma hebt meegedaan.
Het programma staat nu op maar wat bezielen die mensen met vrouw en kinderen?

En net die speech dat dit nog nooit eerder is voor gekomen en dat de wereld er iets van kan leren.

Nou ik hoef maar niet te zappen of ik zie een eiland met bewoners die moeten overleven. Op TLC ofzo is het zelfs zo dat die 2 bewoners helemaal bloot zijn. En dan echt geen geld en spullen.

Dus wat nou dat ze de eerste in de wereld zijn ......
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven