Wakker
dinsdag 7 januari 2014 om 00:05
dinsdag 7 januari 2014 om 00:12
dinsdag 7 januari 2014 om 00:14
dinsdag 7 januari 2014 om 00:17
Het zal uiteindelijk wel goedkoper zijn.
Ik had tot oud en nieuw geen frituurpan en ik mistte het ook echt niet.
Patat deed ik wel eens in de oven aviko crunch oven friet,die is nog lekkerder als uit de frituur.
Dat blijf ik ook wel gewoon doen af en toe.
Ook ras patat is erg lekker al vind ik die ook het lekkerst uit de oven,dan is het niet zo vet,veel lekkerder.
Ik had tot oud en nieuw geen frituurpan en ik mistte het ook echt niet.
Patat deed ik wel eens in de oven aviko crunch oven friet,die is nog lekkerder als uit de frituur.
Dat blijf ik ook wel gewoon doen af en toe.
Ook ras patat is erg lekker al vind ik die ook het lekkerst uit de oven,dan is het niet zo vet,veel lekkerder.
dinsdag 7 januari 2014 om 00:19
dinsdag 7 januari 2014 om 00:27
De olie bevalt mij tot nu toe ook goed.
sunshine, frituurpan was defect maar missen deed ik het wel, m.u.v. aardappelkroketjes, die vind ik uit de oven weer lekkerder. Qua frituren in pannetje op gas, lang getwijfeld want vond het 'eng' maar gaat prima.
Moos, hoop dat ik tegen die tijd weer wat mobieler ben toch en ook al zit stad er niet in, S weer een keer zou ik al fijn vinden.
sunshine, frituurpan was defect maar missen deed ik het wel, m.u.v. aardappelkroketjes, die vind ik uit de oven weer lekkerder. Qua frituren in pannetje op gas, lang getwijfeld want vond het 'eng' maar gaat prima.
Moos, hoop dat ik tegen die tijd weer wat mobieler ben toch en ook al zit stad er niet in, S weer een keer zou ik al fijn vinden.
dinsdag 7 januari 2014 om 00:33
Ik heb nog nooit zo`n spijt gehad van mijn late-snack. Verwarm net de oven voor op 250 graden. Zoek ondertussen in de vriezer naar die kroketten, ruik ik opeens iets verbrands. Lagen mijn 12 witte bolletjes in plasticzak daar nog in. Lekker verbrand. Deze week dus geen bolletjes meer.
Toen de kroketten erin. Zijn ze niet geschikt voor de oven. Ik uit de voorraadkast de frituur gezocht. Die verwarmt en uiteindelijk heb ik dus nu draadjesvleeskroketten. De ui had ik verkeerd gesneden dus die maar gemaakt in een klein pannetje.
Driekwartier bezig voor een kroketje en een huis die meurt.
Toen de kroketten erin. Zijn ze niet geschikt voor de oven. Ik uit de voorraadkast de frituur gezocht. Die verwarmt en uiteindelijk heb ik dus nu draadjesvleeskroketten. De ui had ik verkeerd gesneden dus die maar gemaakt in een klein pannetje.
Driekwartier bezig voor een kroketje en een huis die meurt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 7 januari 2014 om 00:42
quote:thee schreef op 07 januari 2014 @ 00:39:
btw. wat jeeft de ui met de kroket te maken, of wilde je kroket speciaal
Ja, maar de halve ringen waren te klein, ik zag al dat die door het mandje zouden vallen dus die maar even snel in een klein koekenpannetje gemaakt.
Maar veuls te veel werk, dit is niet voor herhaling vatbaar.
btw. wat jeeft de ui met de kroket te maken, of wilde je kroket speciaal
Ja, maar de halve ringen waren te klein, ik zag al dat die door het mandje zouden vallen dus die maar even snel in een klein koekenpannetje gemaakt.
Maar veuls te veel werk, dit is niet voor herhaling vatbaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 7 januari 2014 om 00:43
Moos,ik ben niet van stoppen met roken en alleen dampen maar ben gestaag aan het overstappen en dat lijkt wel goed te gaan maar kan je nog geen indicatie geven qua kosten.
Ik heb de vapestick, standaard met 1.8 nicotine en die gebruik ik nu nog maar de extra cartridges zijn 2,4 maar geen idee hoe dat zit tov normale gehaltes.
Ik heb de vapestick, standaard met 1.8 nicotine en die gebruik ik nu nog maar de extra cartridges zijn 2,4 maar geen idee hoe dat zit tov normale gehaltes.
dinsdag 7 januari 2014 om 00:44
quote:MocyMoos schreef op 07 januari 2014 @ 00:40:
[...]
Tis meer kroketje oorlog geworden.
Ja de keuken schoonmaken doe ik morgen wel.
De roosters om de verbrande lucht af te voeren was nog vastgetaped ivm rioolvliegen die ik van de zomer had. Dus een trapje van boven moeten halen om dat tape eraf te trekken. Ging bijna het rooster mee, maar dat heb ik net weten te voorkomen.
En nu ben ik moe en ligt het broodje kroket naast me. Even bijkomen.
[...]
Tis meer kroketje oorlog geworden.
Ja de keuken schoonmaken doe ik morgen wel.
De roosters om de verbrande lucht af te voeren was nog vastgetaped ivm rioolvliegen die ik van de zomer had. Dus een trapje van boven moeten halen om dat tape eraf te trekken. Ging bijna het rooster mee, maar dat heb ik net weten te voorkomen.
En nu ben ik moe en ligt het broodje kroket naast me. Even bijkomen.