Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
maandag 6 januari 2014 om 08:59
Hi
Ja idd gek. Vooral om gek van te worden
Volgende week woensdag heb ik echo. (15e)
Maar goed, het is niet heel erg hoor, maar zo af en aan beetje lichtbruine smurrie.
Bij zoonlief had ik het ook.
heb ik zelfs nog een tampon in gehad. Prettig is het niet in ieder geval.
Wel lief van je ouders inderdaad! Jij de vlos al gebeld voor een afspraak????
Wordt een bijzonder jaar voor je.
voor ons allemaal
xxx
Ja idd gek. Vooral om gek van te worden
Volgende week woensdag heb ik echo. (15e)
Maar goed, het is niet heel erg hoor, maar zo af en aan beetje lichtbruine smurrie.
Bij zoonlief had ik het ook.
heb ik zelfs nog een tampon in gehad. Prettig is het niet in ieder geval.
Wel lief van je ouders inderdaad! Jij de vlos al gebeld voor een afspraak????
Wordt een bijzonder jaar voor je.
voor ons allemaal
xxx
maandag 6 januari 2014 om 20:44
Hoe veel weken ben je dan de 15e?
Ik heb vanmorgen gebeld. De 31e heb ik eerste afspraak voor een echo. De 12e febr heb ik de intake bij ca 10 weken.
De verloskundige herkende mijn naam en stem, terwijl ik haar alleen maar aan de tel heb gehad.
Ze was heel lief en vroeg hoe ik er onder was.
Vindt het nu wel spannend worden.
Manlief zegt dat het goed zit en dat het een jongetje wordt. Daar hou ik me aan vast.
Ik heb vanmorgen gebeld. De 31e heb ik eerste afspraak voor een echo. De 12e febr heb ik de intake bij ca 10 weken.
De verloskundige herkende mijn naam en stem, terwijl ik haar alleen maar aan de tel heb gehad.
Ze was heel lief en vroeg hoe ik er onder was.
Vindt het nu wel spannend worden.
Manlief zegt dat het goed zit en dat het een jongetje wordt. Daar hou ik me aan vast.
woensdag 8 januari 2014 om 15:47
Even een ego berichtje.
Vanmorgen kwam mijn beste vriendinnetje hier op de koffie. En ze kwam me vertellen dat ze zwanger is!!! Ze is nu 6 weken. Ben zo blij voor haar. Maar toen ze weg was dacht ik ik zal ook eens testen want ho leuk zou het zijn als we samen zwanger zouden zijn. En wat blijkt. Ik ben ook zwanger. Hoe cool is dat samen zwanger zijn met je beste vriendin en dat er ook maar 2 weken tussen zit. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, al stond de 2e streep er eigenlijk meteen. Maar ik zit nu pas op dag 26. Heb meteen een test van clearblue gekocht. Die vanavond maar eens samen met manlief doen. Maar voor nu ben ik blij. Dubbelblij!
Vanmorgen kwam mijn beste vriendinnetje hier op de koffie. En ze kwam me vertellen dat ze zwanger is!!! Ze is nu 6 weken. Ben zo blij voor haar. Maar toen ze weg was dacht ik ik zal ook eens testen want ho leuk zou het zijn als we samen zwanger zouden zijn. En wat blijkt. Ik ben ook zwanger. Hoe cool is dat samen zwanger zijn met je beste vriendin en dat er ook maar 2 weken tussen zit. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, al stond de 2e streep er eigenlijk meteen. Maar ik zit nu pas op dag 26. Heb meteen een test van clearblue gekocht. Die vanavond maar eens samen met manlief doen. Maar voor nu ben ik blij. Dubbelblij!
woensdag 8 januari 2014 om 17:57
Ik ben nu bijna 6 weken.
volgende week bijna 7 vind het zelf oook wel beetje vroeg hoor. maar op fora gekeken en er zijn veel vrouwen die dan al echo's hebben.
gelukkig heb ik geen bruine afscheiding meer.
Nog wel af en toe wat steekjes hier en daar. Ook niet zo veel meer.
Nog wel erg moe, en gevoelige borsten
Wat een onzekere periode is dit toch. Bah
Eerlijk gezegd, zwanger zijn is niet 1 van mijn hobbys!
hoe is het hier?
Rustig!
Behalve het geweldige nieuws van tinus!
JEEEEEEEEJ
volgende week bijna 7 vind het zelf oook wel beetje vroeg hoor. maar op fora gekeken en er zijn veel vrouwen die dan al echo's hebben.
gelukkig heb ik geen bruine afscheiding meer.
Nog wel af en toe wat steekjes hier en daar. Ook niet zo veel meer.
Nog wel erg moe, en gevoelige borsten
Wat een onzekere periode is dit toch. Bah
Eerlijk gezegd, zwanger zijn is niet 1 van mijn hobbys!
hoe is het hier?
Rustig!
Behalve het geweldige nieuws van tinus!
JEEEEEEEEJ
woensdag 8 januari 2014 om 18:21
Hè Tinus,
Gefeliciteerd. Whaaaaaaah!
Grappig. Heb je je vriendin al gebeld?
Dus vanavond extra test, wat zegt manlief?
Skylar, is wel vroeg hè. Ik heb zelf bij ca. 8 wk de afspraak, dat vindt ik ook vroeg.
Maar ik kan ook niet wachten. Haha.
Net ff leuk Nijntje shirtje gekocht bij de prenatal. Maatje 50, klein hè? Ik d8 nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Gefeliciteerd. Whaaaaaaah!
Grappig. Heb je je vriendin al gebeld?
Dus vanavond extra test, wat zegt manlief?
Skylar, is wel vroeg hè. Ik heb zelf bij ca. 8 wk de afspraak, dat vindt ik ook vroeg.
Maar ik kan ook niet wachten. Haha.
Net ff leuk Nijntje shirtje gekocht bij de prenatal. Maatje 50, klein hè? Ik d8 nieuwe ronde, nieuwe kansen.
woensdag 8 januari 2014 om 18:41
Gewaagd!
ik vorige week met zoonlief speuren in de prenatal. Maar heb me kunnen inhouden.
Enige wat ik heb is de omslag doek van moeders voor moeders, 3 positieve testen en een kaartje van mijn broer en schoonzus.
verder geen bewijs.
manlief spotte een lichte bolling, wat vast gelegd moest worden.
(opgeblazen darmen, maar goed)
ja vind het ook vroeg.
ze zeiden bij het ziekenhuis dat ze het kunnen doen vanaf 7 weken.
van zoon was het 8 jr terug met 7.4 wk.
tinus avond test is wel een gok.
als je net zwanger bent, heb je nog niet veel HCG en zal het n de ochtend sterker zijn dan savonds.
Misschien beter morgenochtend doen??????
ik vorige week met zoonlief speuren in de prenatal. Maar heb me kunnen inhouden.
Enige wat ik heb is de omslag doek van moeders voor moeders, 3 positieve testen en een kaartje van mijn broer en schoonzus.
verder geen bewijs.
manlief spotte een lichte bolling, wat vast gelegd moest worden.
(opgeblazen darmen, maar goed)
ja vind het ook vroeg.
ze zeiden bij het ziekenhuis dat ze het kunnen doen vanaf 7 weken.
van zoon was het 8 jr terug met 7.4 wk.
tinus avond test is wel een gok.
als je net zwanger bent, heb je nog niet veel HCG en zal het n de ochtend sterker zijn dan savonds.
Misschien beter morgenochtend doen??????
woensdag 8 januari 2014 om 18:51
Hoop dat tinus het nog leest
van het namelijk redelijk riskant!
(om teleurstellingen en twijfels te voorkomen)!
vriendinnetje liep bij nr 1 en 2 mt 8 weken al in een zwangerschapsbroek. Ook wel apart.
lol
Ach laat hem lekker in de waan.
Vind he wel leuk om iedere week foto's te maken van de zijkant.
ik ga eten koken!
BYE
van het namelijk redelijk riskant!
(om teleurstellingen en twijfels te voorkomen)!
vriendinnetje liep bij nr 1 en 2 mt 8 weken al in een zwangerschapsbroek. Ook wel apart.
lol
Ach laat hem lekker in de waan.
Vind he wel leuk om iedere week foto's te maken van de zijkant.
ik ga eten koken!
BYE
woensdag 8 januari 2014 om 20:16
Ik heb het nog gelezen haha. Ik ga morgenvroeg nog een keer testen. Manlief is weg. Hij is voor de school van de kinderen mee aan het bouwen aan de carnavalswagen. En hij komt pas laat thuis.
Wel weer spannend hoor.
Wbt de echo met 7 weken. Ik heb bij alle 3 ook zo vroeg een echo gehad en zal dat nu ook weer krijgen. Er is idd dan nog niet heel veel te zien. Maar wel of het hartje klopt.
Ik mocht later bij de 10-11 weken nog een keertje komen. En dan zie je echt al een klein baby'tje.
Wat leuk dat je al een bolling ziet. Was dat bij je eerst ook al zo vlug? En idd lekker foto's maken.
Ik liep ook al snel in zwangerschapskleding.
Wel weer spannend hoor.
Wbt de echo met 7 weken. Ik heb bij alle 3 ook zo vroeg een echo gehad en zal dat nu ook weer krijgen. Er is idd dan nog niet heel veel te zien. Maar wel of het hartje klopt.
Ik mocht later bij de 10-11 weken nog een keertje komen. En dan zie je echt al een klein baby'tje.
Wat leuk dat je al een bolling ziet. Was dat bij je eerst ook al zo vlug? En idd lekker foto's maken.
Ik liep ook al snel in zwangerschapskleding.
woensdag 8 januari 2014 om 20:25
Woehooo Tinus, gefeliciteerd! Wat geweldig nieuws weer! En een streep is een streep en de onzekerheid blijft toch wel, dus maak je niet te druk.
Wat heerlijk, al die dansende poppetjes erbij!
Ik ben vandaag 12 weken. Sinds het weekend is mijn misselijkheid beduidend minder geworden, heerlijk! Morgen weer een echo, het blijft spannend! Uk voelde ik vanaf 14 weken af en toe al wriemelen in mijn buik, ben benieuwd wanneer ik dit ukje ga voelen.
Ik heb inmiddels een afspraak voor de 20 weken echo en de kraamzorg is ook geregeld.
Ook los gegaan in de positiekleding. 4 nieuwe broeken en 4 nieuwe shirts, heerlijk! Mijn buik is al behoorlijk aanwezig, al ben ik 6 kilo afgevallen. Wel fijn, want bij Uk zag je pas met 30 weken echt duidelijk dat ik zwanger was... Ik pas mijn gewone broeken nog wel, maar ze zitten echt niet lekker meer.
Wat heerlijk, al die dansende poppetjes erbij!
Ik ben vandaag 12 weken. Sinds het weekend is mijn misselijkheid beduidend minder geworden, heerlijk! Morgen weer een echo, het blijft spannend! Uk voelde ik vanaf 14 weken af en toe al wriemelen in mijn buik, ben benieuwd wanneer ik dit ukje ga voelen.
Ik heb inmiddels een afspraak voor de 20 weken echo en de kraamzorg is ook geregeld.
Ook los gegaan in de positiekleding. 4 nieuwe broeken en 4 nieuwe shirts, heerlijk! Mijn buik is al behoorlijk aanwezig, al ben ik 6 kilo afgevallen. Wel fijn, want bij Uk zag je pas met 30 weken echt duidelijk dat ik zwanger was... Ik pas mijn gewone broeken nog wel, maar ze zitten echt niet lekker meer.
woensdag 8 januari 2014 om 20:28
Pfiew
heel goed
hahahah
morgen is beter!
bij nr 1 had ik met 15 weken een broek pas aan.
Maar goed, toen 8 jaar jonger
heb heel de week al last van mijn rug nek en schouders.
heb ik vaker hoor, spanningshoofdpijnen etc. en dt alles vast zit.
maar nu schiet ik in de stress, straks heb ik een BBZ!
pffffffffffffffffff
gaan maar eens voor e buis hangen.
we zijn nogal van de series (oude en niieuwe.... nu voor de 3e x Entourage kijken.... moet wat he)
trusten
heel goed
hahahah
morgen is beter!
bij nr 1 had ik met 15 weken een broek pas aan.
Maar goed, toen 8 jaar jonger
heb heel de week al last van mijn rug nek en schouders.
heb ik vaker hoor, spanningshoofdpijnen etc. en dt alles vast zit.
maar nu schiet ik in de stress, straks heb ik een BBZ!
pffffffffffffffffff
gaan maar eens voor e buis hangen.
we zijn nogal van de series (oude en niieuwe.... nu voor de 3e x Entourage kijken.... moet wat he)
trusten
donderdag 9 januari 2014 om 06:47
donderdag 9 januari 2014 om 09:34
Lekker snel weer! Jeej!
Spannend hoor.
maak me ook nu al onwijs druk voor woensdag. pfffffff
Ben echt dodelijk moe. Die trage schildklier helpt hier niet aan mee. mijn hemel.
ps. Hoe doen jullie dat met sex?
Behalve dat ik er nu geen puf voor heb, vind ik het ook wel spannend. Voornamelijk omdat ik weet dat ik bij het minste geringste bloedverlies heb. Wat nu net sinds het weekend weg is en ik graag zo wil houden.
Spannend hoor.
maak me ook nu al onwijs druk voor woensdag. pfffffff
Ben echt dodelijk moe. Die trage schildklier helpt hier niet aan mee. mijn hemel.
ps. Hoe doen jullie dat met sex?
Behalve dat ik er nu geen puf voor heb, vind ik het ook wel spannend. Voornamelijk omdat ik weet dat ik bij het minste geringste bloedverlies heb. Wat nu net sinds het weekend weg is en ik graag zo wil houden.
donderdag 9 januari 2014 om 10:55
Tinus, Gefeliciteerd!!!!
Afgelopen maand was hier zeker een vruchtbare maand! Veel mooie nieuwe starten van het nieuwe jaar! Leuk leuk!
Biessie, fijn dat je misselijkheid minder is! Bij mij is het vanaf de 16 weken minder geworden. Gelukkig!!
Meteen dus ook de vraag van Skylar over seks, ik ben pas een week minder misselijk. Daarvoor kon ik echt niet aan seks denken. Heel de dag door overgeven was te uitputtend om ook maar iets erbij te doen (ook niet gewerkt). Nu komt de zin dus weer langzaam terug.. Manlief heeft dus zware seksloze maanden achter de rug! Eerst vollebak seksen, en dan opeens een paar maanden niks Leuk, zwanger zijn! hahah!
Hartje, jouw nod is bijna! Spannend!
Afgelopen maand was hier zeker een vruchtbare maand! Veel mooie nieuwe starten van het nieuwe jaar! Leuk leuk!
Biessie, fijn dat je misselijkheid minder is! Bij mij is het vanaf de 16 weken minder geworden. Gelukkig!!
Meteen dus ook de vraag van Skylar over seks, ik ben pas een week minder misselijk. Daarvoor kon ik echt niet aan seks denken. Heel de dag door overgeven was te uitputtend om ook maar iets erbij te doen (ook niet gewerkt). Nu komt de zin dus weer langzaam terug.. Manlief heeft dus zware seksloze maanden achter de rug! Eerst vollebak seksen, en dan opeens een paar maanden niks Leuk, zwanger zijn! hahah!
Hartje, jouw nod is bijna! Spannend!
donderdag 9 januari 2014 om 11:20
Ha Pip
het licht dus niet aan mij
pfffffffff, heb een onheilspellend gevoel vandaag.
kwam ook net van de wc af, weer bruine troep. net alsof het zich nu opgehoopt heeft van de afgelopen paar dagen.
ik huilen
fijn hoor op de zaak, met alleen maar 4 mannen cq horken als collega's
Voel me buik ook meer dan de afgelopen paar dagen.
ben erg onzeker
zal ik de gyn bellen?
het licht dus niet aan mij
pfffffffff, heb een onheilspellend gevoel vandaag.
kwam ook net van de wc af, weer bruine troep. net alsof het zich nu opgehoopt heeft van de afgelopen paar dagen.
ik huilen
fijn hoor op de zaak, met alleen maar 4 mannen cq horken als collega's
Voel me buik ook meer dan de afgelopen paar dagen.
ben erg onzeker
zal ik de gyn bellen?
donderdag 9 januari 2014 om 11:32
Ik denk dat je diep van binnen kan voelen of het goed zit of niet met je kleintje. Als je begrijpt wat ik bedoel. Voelt het niet goed, zou ik zeker een belletje plegen! Onzekerheid is helemaal killing!
Ik heb nooit tijdens de zwangerschap bruine afscheiding gehad/bloed, maar hier op het forum lees je het vaker! Dus het wil nog niks zeggen. Luister naar je gevoel!
Ik heb nooit tijdens de zwangerschap bruine afscheiding gehad/bloed, maar hier op het forum lees je het vaker! Dus het wil nog niks zeggen. Luister naar je gevoel!
donderdag 9 januari 2014 om 12:51
gyn gebeld
ja, bruine afscheiding, zelfs met kleine stolsels is helemaal niet erg. waarschijnlijk de innesteling van je kindje.
ook de krampen horen er bij.
Pas als ik echt erg ga vloeien moet ik contact op nemen.
Met andere woorden
We kunnen geen hol voor je doen! lol
Uitzitten en hopen dat het niet erger wordt.
die onzekerheid.
BAH
ja, bruine afscheiding, zelfs met kleine stolsels is helemaal niet erg. waarschijnlijk de innesteling van je kindje.
ook de krampen horen er bij.
Pas als ik echt erg ga vloeien moet ik contact op nemen.
Met andere woorden
We kunnen geen hol voor je doen! lol
Uitzitten en hopen dat het niet erger wordt.
die onzekerheid.
BAH