Ben ik pervers?

09-01-2014 14:12 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivaforumleden,

Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.

Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.

Maar het is een dubbel gevoel.

Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.

Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?

Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,

Sunny
quote:sunnylingus schreef op donderdag 09 januari 2014 14:24 @isa Nee, ik eet het zelf niet op, maar de poes vindt het heerlijk.Trollollollollo.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@jesteble Ik denk dat dat onderdeel is van de kick. Bovendien let ik wel een beetje op dat ze niet te rijp zijn, want met moes in de poes naar de huisarts, zoals je zei, dat lijkt me nogal genant inderdaad. Het voordeel van courgettes is ook nog dat je eigenlijk tegen een vrij lage prijs veel verschillende maten en vormen kan proberen, vandaar. En na gebruik gooi je het gewoon weer weg. (ik heb alleen geen idee wat gewasbescherming voor invloed kan hebben eigenlijk, dus wel goed schoonmaken van tevoren).
Als het alleen wat geëxperimenteer is zou ik me er niet zo druk om maken. Ik weet niet hou oud je bent, maar misschien ben je gewoon jezelf wat aan het ontdekken.

Als je alleen maar opgewonden kunt raken door dit te doen, zou ik er wel meer aandacht aan besteden, want dan zit je misschien met een fetish en dan kan je het op den duur moeilijk krijgen met het aangaan van een echt contact. Zolang je echter nog opgewonden kunt raken zonder aan courgetten en bananen te denken, zit het wel snor denk ik ...
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:23:

@Jibba Ik heb behoefte aan contact met mensen die me begrijpen en ik hoopte die mensen hier te vinden. Maar nu word ik helemaal belachelijk gemaakt en dat was nou ook niet de bedoeling. Moet ik dan tegen mijn courgette gaan praten?

Nee hoor, meid, praat maar tegen ons.

Wat erg voor je, veel sterkte en het komt wel weer goed.

Voel je je al wat beter?
Volgens mij was er lang geleden op tv een vrouw die courgettes (of aubergines..?) als seksspeeltje gebruikte. Kan alleen niet meer herinneren wat voor programma precies. Zal wel BNN geweest zijn.

OT: ik vind het persoonlijk wel raar, maar als jij ervan geniet... Waarom koop je niet een seksspeeltje? Ben je niet bang voor schade/afbreken?
Some flies are too awesome for the wall
@Jibba Ik weet niet. Ik kwam met een dubbel gevoel in de hoop er een enkel, te weten positief, gevoel aan over te houden. Maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.
quote:Jibba schreef op 09 januari 2014 @ 14:20:

Goeie nick ook, sunnylingus!

.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:36:

@Jibba Ik weet niet. Ik kwam met een dubbel gevoel in de hoop er een enkel, te weten positief, gevoel aan over te houden. Maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.

Nou wat jammer. Wij vrouwen zijn hier om jou, mede-vrouw door deze moeilijke periode heen te helpen.

Wat kunnen wij voor je betekenen zodat jij je hier beter over voelt?

quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:35:

En na gebruik gooi je het gewoon weer weg. .Wat een verspilling! Of gebruik je ze net zo lang tot ze helemaal dor en verschrimpeld zijn ofzo?
quote:Jibba schreef op 09 januari 2014 @ 14:39:

[...]

Nou wat jammer. Wij vrouwen zijn hier om jou, mede-vrouw door deze moeilijke periode heen te helpen.

Wat kunnen wij voor je betekenen zodat jij je hier beter over voelt?

Faptopic.
@Jibba koop me een dildo in de vorm van een courgette, nou goed
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:40:

@Jibba koop me een dildo in de vorm van een courgette, nou goed

Heb je zelf geen centjes dan, lieverd?

Wat rot voor je.

Kom maar door met je bankrekening hoor!
Ik kwam deze tegen:

Is het wat voor je?
De kat vindt het inderdaad heerlijk, zie ik:

@Jibba Tof. Wat is voor en wat is achter of maakt dat niet uit, denk je?
quote:sunnylingus schreef op donderdag 09 januari 2014 14:40 @Jibba koop me een dildo in de vorm van een courgette, nou goed

Misschien is dat er wel. Sextoy shape fruit googelen, ofzoiets. Een neppe variant dat echt bedoeld is voor masturberen lijkt me een stuk veiliger dan echte groente gebruiken.

En hoef je niet elke keer onnodig groente weg te gooien
Oeps, vegetables bedoel ik
@femselien Bedankt voor de tip.
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:44:

@Jibba Tof. Wat is voor en wat is achter of maakt dat niet uit, denk je?

Ja, dat maakt wel degelijk uit hoor.

Het snaveltje is voor je genotsknopje dus dat is voor.
vind het behoorlijk gek ja, en pervers,. mijn mening overigens. hoe kun je nou een wortel, appel of banaaan in je doos stoppen. baaaaaaaaaaaaah
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@Jibba Ja heel leuk hoor. En als ie klem zit, moet ik dan naar de huisarts, de groenteboer of naar de dierenarts?
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:47:

@Jibba Ja heel leuk hoor. En als ie klem zit, moet ik dan naar de huisarts, de groenteboer of naar de dierenarts?

Dan moet je een topic openen op dit forum.

Er zullen hier vele vrouwen zijn die jou dan willen steunen.
Kijk, deze is ook mooi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven