Ben ik pervers?
donderdag 9 januari 2014 om 14:12
Beste Vivaforumleden,
Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.
Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.
Maar het is een dubbel gevoel.
Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.
Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?
Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,
Sunny
Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.
Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.
Maar het is een dubbel gevoel.
Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.
Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?
Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,
Sunny
donderdag 9 januari 2014 om 17:12
Misschien is dit iets voor je? fruitvibrators..
http://www.vibratorwinkel.nl/produkten/ ... sp?id=2458
De bananen-vibrator vind ik de geinigste..
http://www.vibratorwinkel.nl/produkten/ ... sp?id=2458
De bananen-vibrator vind ik de geinigste..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 14 januari 2014 om 12:59
Ik heb een paar jaar administratief werk gedaan voor de seh-afdelingen van een aantal ziekenhuizen in de omgeving. En ik vond het dus echt zwaar tegenvallen wat ze allemaal vonden!!
Er zijn verhalen te over, maar ik ben in twee jaar tijd, maar een man tegenkomen, die blijkbaar een appelfetish had. Hij heeft ze er trouwens zelf 'uitgepoept'.
Misschien dat ze niet geregistreerd worden, en grote kans dat ze tegenwoordig van de SEH geweerd worden, want niet echt spoedeisend, en dus naar de HAP gestuurd worden.
Ik voel elke keer, wanneer ik lees dat er om de haverklap mensen met vreemde voorwerpen op de SEH staan, weer die teleurstelling!
Er zijn verhalen te over, maar ik ben in twee jaar tijd, maar een man tegenkomen, die blijkbaar een appelfetish had. Hij heeft ze er trouwens zelf 'uitgepoept'.
Misschien dat ze niet geregistreerd worden, en grote kans dat ze tegenwoordig van de SEH geweerd worden, want niet echt spoedeisend, en dus naar de HAP gestuurd worden.
Ik voel elke keer, wanneer ik lees dat er om de haverklap mensen met vreemde voorwerpen op de SEH staan, weer die teleurstelling!