Ben ik pervers?
donderdag 9 januari 2014 om 14:12
Beste Vivaforumleden,
Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.
Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.
Maar het is een dubbel gevoel.
Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.
Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?
Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,
Sunny
Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.
Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.
Maar het is een dubbel gevoel.
Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.
Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?
Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,
Sunny
donderdag 9 januari 2014 om 14:55
quote:femselien schreef op 09 januari 2014 @ 14:36:
Volgens mij was er lang geleden op tv een vrouw die courgettes (of aubergines..?) als seksspeeltje gebruikte. Kan alleen niet meer herinneren wat voor programma precies. Zal wel BNN geweest zijn.
OT: ik vind het persoonlijk wel raar, maar als jij ervan geniet... Waarom koop je niet een seksspeeltje? Ben je niet bang voor schade/afbreken?Sex voor de Buch: man en vrouw die het leuk vonden om verkleed als indiaan, al op z'n indiaans oe-oe-oe-oe roepend, te seksen met een uitgeholde aubergine (die dan om de lul van de man werd gedaan geloof ik). Valt vast nog wel terug te vinden op youtube of dergelijke.
Volgens mij was er lang geleden op tv een vrouw die courgettes (of aubergines..?) als seksspeeltje gebruikte. Kan alleen niet meer herinneren wat voor programma precies. Zal wel BNN geweest zijn.
OT: ik vind het persoonlijk wel raar, maar als jij ervan geniet... Waarom koop je niet een seksspeeltje? Ben je niet bang voor schade/afbreken?Sex voor de Buch: man en vrouw die het leuk vonden om verkleed als indiaan, al op z'n indiaans oe-oe-oe-oe roepend, te seksen met een uitgeholde aubergine (die dan om de lul van de man werd gedaan geloof ik). Valt vast nog wel terug te vinden op youtube of dergelijke.
donderdag 9 januari 2014 om 14:56
quote:healthissue schreef op 09 januari 2014 @ 14:55:
[...]
Sex voor de Buch: man en vrouw die het leuk vonden om verkleed als indiaan, al op z'n indiaans oe-oe-oe-oe roepend, te seksen met een uitgeholde aubergine (die dan om de lul van de man werd gedaan geloof ik). Valt vast nog wel terug te vinden op youtube of dergelijke.Die vrouw was volledig de weg kwijt met haar geloei.
[...]
Sex voor de Buch: man en vrouw die het leuk vonden om verkleed als indiaan, al op z'n indiaans oe-oe-oe-oe roepend, te seksen met een uitgeholde aubergine (die dan om de lul van de man werd gedaan geloof ik). Valt vast nog wel terug te vinden op youtube of dergelijke.Die vrouw was volledig de weg kwijt met haar geloei.
donderdag 9 januari 2014 om 14:58
Ik heb die vrouw jaren geleden op Lowlands gezien in het "echie"....bij Oboema's sexshow (of iets wat daar op lijkt). Lichtelijk in shock, maar toch blijven zitten hè....! Ik tik dit nu ook in met het schaamrood op mijn kaken.
Wij dachten "Leuk Oboema", lazen even over de sexshow heen. Wel veel bijgeleerd....je kan ook heel veel met kettinkjes...
Wij dachten "Leuk Oboema", lazen even over de sexshow heen. Wel veel bijgeleerd....je kan ook heel veel met kettinkjes...
donderdag 9 januari 2014 om 15:02
Ach joh, een vriendin werkt op de spoedeisende hulp. Daar kijken ze echt niet meer op van een courgette of komkommer, dat is nog "normaal" in vergelijking met andere dingen die ze wel eens tegenkomen. Mensen steken echt de meest vreemde (en pijnlijke) voorwerpen in lichaamsopeningen waar ik het niet eens in de buurt zou willen hebben.
donderdag 9 januari 2014 om 15:05
quote:Blusher schreef op 09 januari 2014 @ 15:02:
Ach joh, een vriendin werkt op de spoedeisende hulp. Daar kijken ze echt niet meer op van een courgette of komkommer, dat is nog "normaal" in vergelijking met andere dingen die ze wel eens tegenkomen. Mensen steken echt de meest vreemde (en pijnlijke) voorwerpen in lichaamsopeningen waar ik het niet eens in de buurt zou willen hebben.Er heeft ooit een bloemlezing over in de Panorama gestaan. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar als men de EOD in moet schakelen, dan word ik best even stil.
Ach joh, een vriendin werkt op de spoedeisende hulp. Daar kijken ze echt niet meer op van een courgette of komkommer, dat is nog "normaal" in vergelijking met andere dingen die ze wel eens tegenkomen. Mensen steken echt de meest vreemde (en pijnlijke) voorwerpen in lichaamsopeningen waar ik het niet eens in de buurt zou willen hebben.Er heeft ooit een bloemlezing over in de Panorama gestaan. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar als men de EOD in moet schakelen, dan word ik best even stil.
donderdag 9 januari 2014 om 15:17
quote:Cateautje schreef op 09 januari 2014 @ 15:05:
[...]
Er heeft ooit een bloemlezing over in de Panorama gestaan. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar als men de EOD in moet schakelen, dan word ik best even stil.
Alle gekheid op een stokje; ik vind het echt absurd, iemand brengt iets in waarvan ieder weldenkend mens op voorhand weet dat het gevaarlijk is. Vervolgens moet er een SEH team aan te pas komen en is er soms zelfs een operatie noodzakelijk. Laat ze dat lekker zelf betalen, die operatie.
TO ik bedoel daarmee dus niet een courgette. Dat lijkt me zelfs nog redelijk "veilig" maar breekbare materialen van bijvoorbeeld glas (ja het komt echt voor)
[...]
Er heeft ooit een bloemlezing over in de Panorama gestaan. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar als men de EOD in moet schakelen, dan word ik best even stil.
Alle gekheid op een stokje; ik vind het echt absurd, iemand brengt iets in waarvan ieder weldenkend mens op voorhand weet dat het gevaarlijk is. Vervolgens moet er een SEH team aan te pas komen en is er soms zelfs een operatie noodzakelijk. Laat ze dat lekker zelf betalen, die operatie.
TO ik bedoel daarmee dus niet een courgette. Dat lijkt me zelfs nog redelijk "veilig" maar breekbare materialen van bijvoorbeeld glas (ja het komt echt voor)
donderdag 9 januari 2014 om 15:39
donderdag 9 januari 2014 om 15:43
Laatst vertelde een vriendin van me waar ze op op haar werk op de huisartsenpost allemaal mee te maken krijgt. Ze vertelde over de meest rare voorwerpen die uit vagina's en anussen moest worden verwijderd. Een man had een aardappel in zijn achterste waar hij zomaar op was gaan zitten en toen floep in zijn kont zat, zei hij..... TO, aan het einde van de week eet je ratatouille?