Ben ik pervers?

09-01-2014 14:12 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivaforumleden,

Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.

Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.

Maar het is een dubbel gevoel.

Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.

Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?

Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,

Sunny
Ehm, wat is er mis met een vibrator...? Of wil je het graag biologisch houden.?
Volgens mij ben jij gewoon een vies geil mannetje
.
quote:femselien schreef op 09 januari 2014 @ 14:36:

Volgens mij was er lang geleden op tv een vrouw die courgettes (of aubergines..?) als seksspeeltje gebruikte. Kan alleen niet meer herinneren wat voor programma precies. Zal wel BNN geweest zijn.

OT: ik vind het persoonlijk wel raar, maar als jij ervan geniet... Waarom koop je niet een seksspeeltje? Ben je niet bang voor schade/afbreken?Sex voor de Buch: man en vrouw die het leuk vonden om verkleed als indiaan, al op z'n indiaans oe-oe-oe-oe roepend, te seksen met een uitgeholde aubergine (die dan om de lul van de man werd gedaan geloof ik). Valt vast nog wel terug te vinden op youtube of dergelijke.
quote:healthissue schreef op 09 januari 2014 @ 14:55:

[...]

Sex voor de Buch: man en vrouw die het leuk vonden om verkleed als indiaan, al op z'n indiaans oe-oe-oe-oe roepend, te seksen met een uitgeholde aubergine (die dan om de lul van de man werd gedaan geloof ik). Valt vast nog wel terug te vinden op youtube of dergelijke.Die vrouw was volledig de weg kwijt met haar geloei.
Vraag even of de Mods je topic verplaatsen naar de seks pijler?
Ik heb die vrouw jaren geleden op Lowlands gezien in het "echie"....bij Oboema's sexshow (of iets wat daar op lijkt). Lichtelijk in shock, maar toch blijven zitten hè....! Ik tik dit nu ook in met het schaamrood op mijn kaken.

Wij dachten "Leuk Oboema", lazen even over de sexshow heen. Wel veel bijgeleerd....je kan ook heel veel met kettinkjes...
Ach joh, een vriendin werkt op de spoedeisende hulp. Daar kijken ze echt niet meer op van een courgette of komkommer, dat is nog "normaal" in vergelijking met andere dingen die ze wel eens tegenkomen. Mensen steken echt de meest vreemde (en pijnlijke) voorwerpen in lichaamsopeningen waar ik het niet eens in de buurt zou willen hebben.
quote:Blusher schreef op 09 januari 2014 @ 15:02:

Ach joh, een vriendin werkt op de spoedeisende hulp. Daar kijken ze echt niet meer op van een courgette of komkommer, dat is nog "normaal" in vergelijking met andere dingen die ze wel eens tegenkomen. Mensen steken echt de meest vreemde (en pijnlijke) voorwerpen in lichaamsopeningen waar ik het niet eens in de buurt zou willen hebben.Er heeft ooit een bloemlezing over in de Panorama gestaan. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar als men de EOD in moet schakelen, dan word ik best even stil.
@isa Laatste keer dat het controleerde niet hoor. En jij?
quote:Cateautje schreef op 09 januari 2014 @ 15:05:

[...]

Er heeft ooit een bloemlezing over in de Panorama gestaan. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar als men de EOD in moet schakelen, dan word ik best even stil.

Alle gekheid op een stokje; ik vind het echt absurd, iemand brengt iets in waarvan ieder weldenkend mens op voorhand weet dat het gevaarlijk is. Vervolgens moet er een SEH team aan te pas komen en is er soms zelfs een operatie noodzakelijk. Laat ze dat lekker zelf betalen, die operatie.

TO ik bedoel daarmee dus niet een courgette. Dat lijkt me zelfs nog redelijk "veilig" maar breekbare materialen van bijvoorbeeld glas (ja het komt echt voor)
pervers.. ach.. het is maar waar je op kickt.. ik zou het zelf niet zo handig vinden als die rotzooi in mijn doos..
quote:isa__88 schreef op 09 januari 2014 @ 14:53:

Volgens mij ben jij gewoon een vies geil mannetje

Precies.

fapfapfap, dat vond je in een ander topic toch ook zo grappig?
@Splinter En dat bewijst wat?
Waaaarom koop je dan niet gewoon een speeltje? Pervers is het niet, beetje dom wel.
quote:DidiRidi schreef op 09 januari 2014 @ 14:32:

[...]

Even serieus: ik hoop echt dat je alles goed wast voor je het erin stopt. Ik vraag me echt af welk effect antipesticides hebben op het milieu in je vagina.w.s. gaan alle flora en fauna er van dood in de bananendoos.
Laatst vertelde een vriendin van me waar ze op op haar werk op de huisartsenpost allemaal mee te maken krijgt. Ze vertelde over de meest rare voorwerpen die uit vagina's en anussen moest worden verwijderd. Een man had een aardappel in zijn achterste waar hij zomaar op was gaan zitten en toen floep in zijn kont zat, zei hij..... TO, aan het einde van de week eet je ratatouille?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Had hij de aardappel wel geschild?
Ik heb je soulmate gevonden!

Komkommer met condoom
quote:Star schreef op 09 januari 2014 @ 15:46:

Ik heb je soulmate gevonden!

Komkommer met condoomAh ja, lookatme, die bedoelde ik dus.
Ach, als je toch met een afgebroken courgette in je muts bij de HAP terechtkomt kun je altijd nog zeggen dat je een akelige valpartij had bij de groentenboer.
verba volant, scripta manent.
http://www.hln.be/hln/nl/ ... evonden-in-een-anus.dhtml

OMG!!! heeft ie nou echt een vork in zijn zak gestopt?!
Nee in zijn lul!
Auw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven