Gezondheid alle pijlers

rood onder en naast de neus

09-01-2014 14:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal ik had een vraagje,

ik keek laatst eens in de spiegel en het leek net of mijn neusplooi als je het zo noemt ( ik bedoel dat streepje van je mond naar je neus aan de zijkant haha) heel wit was vergeleken de rest maar toen ik beter keek was mijn huid eromheen rood waardoor dat zo leek. het zit dus een beetje aan de onderkant van mijn neus en beetje naast mijn neus. kun je dit verhelpen met iets? ik heb het ook niet altijd volgensmij als het heel koud is ofzo alleen
Camouflage voor roodheid kopen, is groen.
Andere zakdoekjes kopen?
verba volant, scripta manent.
Ik zou eerst proberen om erachter te komen waardoor de roodheid word veroorzaakt voordat je er camouflage rotzooi op gaat smeren.

Heb je ook andere klachten? Bijv. Jeuk of droog?
En als het alleen is bij kou, zou het goed kunnen zijn dat je huid droog is en daardoor rood en schraal word. Dan zou je er eventueel een vette creme op kunnen smeren zoals vaseline.
Ik herken het, heb het zelf ook. Ik douche te heet (ook mijn gezicht) en in combinatie met koud weer krijg je een soort schrale plekken. Ik heb het op exact dezelfde plek die jij beschrijft. Ik gebruik sinds een tijdje de P-C-L-E Fluide van Biodermal. Twee keer daags dun opbrengen en nergens geen last meer van.

(Ik heb ook de P-C-L-E creme in pot geprobeerd maar die werkte bij mij averechts omdat hij te vet is. Maar dat kan persoonlijk zijn)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven