beauty tattoo
woensdag 8 januari 2014 om 21:25
woensdag 8 januari 2014 om 21:49
quote:himalaya schreef op 08 januari 2014 @ 21:48:
Oh.. Jeugdsentiment MV, bij welke kauwgom zat dat vroeger ook al wer?
Die smurfenkauwgom toch? Ik kan mij iig smurfenplaatjes herinneren . Van die vierkante blokjes waren het.
Of was het Donald Duck, bij google zie ik ze beide, ik kijk even.
Deze
of
deze
Oh.. Jeugdsentiment MV, bij welke kauwgom zat dat vroeger ook al wer?
Die smurfenkauwgom toch? Ik kan mij iig smurfenplaatjes herinneren . Van die vierkante blokjes waren het.
Of was het Donald Duck, bij google zie ik ze beide, ik kijk even.
Deze
of
deze
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 8 januari 2014 om 22:23
Toen ik 19 was wilde ik ook een tattoo, een disneyfiguur. Dat was toen helemaal in. Later wilde ik nog een tribal. Zo blij dat ik het nooit gedaan heb. Over zo'n tijdelijke tattoo weet ik niet zoveel. Ik wil je wel zeggen dat ik een tijdelijke eyeliner tattoo heb. Die zou langszaam, met een jaar of 3 verdwijnen. Maar nu, ik denk 5/6 jaar later zit hij er nog.
Daar heb ik dus ook mijn twijfels bij bij zo'n tattoo die jij wilt. Gaat ie wel echt helemaal weg?
Daar heb ik dus ook mijn twijfels bij bij zo'n tattoo die jij wilt. Gaat ie wel echt helemaal weg?
woensdag 8 januari 2014 om 23:10
Permanente make-up vervaagd na 1 á 2 jaar. Dit kan je bij laten werken. Als je dit niet doet zie je er na 5 jaar nauwelijks meer iets van. De inkt zit veel minder diep in de huid als bij een gewone tattoo, vandaar dat het kan vervagen. Lijkt me sterk dat je dit een tattoo noemt.. Ik denk dat je iets anders bedoelt, maar daar heb ik geen ervaring mee!
woensdag 8 januari 2014 om 23:11
quote:nadieh5 schreef op 08 januari 2014 @ 23:10:
Permanente make-up vervaagd na 2 jaar. Dit kan je bij laten werken. Als je dit niet doet zie je er na 5 jaar nauwelijks meer iets van. De inkt zit veel minder diep in de uit als bij een gewone tattoo, vandaar dat het kan vervagen. Lijkt me sterk dat je dit een tattoo noemt.. Ik denk dat je iets anders bedoelt, maar daar heb ik geen ervaring mee!
Dus niet he
Mijn eyeliner zit er al ruim 6 jaar en zit nog prima. Hoogstens ietsjes lichter maar dat is echt minimaal.
Permanente make-up vervaagd na 2 jaar. Dit kan je bij laten werken. Als je dit niet doet zie je er na 5 jaar nauwelijks meer iets van. De inkt zit veel minder diep in de uit als bij een gewone tattoo, vandaar dat het kan vervagen. Lijkt me sterk dat je dit een tattoo noemt.. Ik denk dat je iets anders bedoelt, maar daar heb ik geen ervaring mee!
Dus niet he
Mijn eyeliner zit er al ruim 6 jaar en zit nog prima. Hoogstens ietsjes lichter maar dat is echt minimaal.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
woensdag 8 januari 2014 om 23:21
Alles gaat er gedateerd uitzien; al na korte tijd. Dan ben je verplicht om het mooi te vinden, want je kan toch niets met spijt.
Zag een paar dagen geleden een meisje, zo zonde, die had haar wenkbrauwen twee cm te hoog en te ver naar buiten laten plaatsen. Ik denk in een opwelling, toen ze dacht dat daar je wenkbrauwen zouden behoren te zitten.
Zag een paar dagen geleden een meisje, zo zonde, die had haar wenkbrauwen twee cm te hoog en te ver naar buiten laten plaatsen. Ik denk in een opwelling, toen ze dacht dat daar je wenkbrauwen zouden behoren te zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 9 januari 2014 om 16:03
http://www.faketattoo.nl/
Lijkt me meer iets voor TO.
Lijkt me meer iets voor TO.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 9 januari 2014 om 16:04
http://www.bodystamps.nl/1_welcome
Of dit.
Of dit.
donderdag 9 januari 2014 om 16:07
http://www.beautytouchstudio.be/tatoeage.htm