Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
donderdag 9 januari 2014 om 20:27
Het klinkt ook zo neerbuigend naar de anderen, zo van "Omdat wij ondernemers zijn, regelen we wel even dit en drukken we dat er wel even door" Alsof anderen niet kunnen meedenken met leuke ideeën. Het idee van Rienk om een goede kas neer te zetten, vind ik een top idee. Zelf je groenten verbouwen spaart zoveel uit en wat je over hebt, kun je verkopen door een (biologische) markt te organiseren en is dus weer inkomsten.
Only dead fish go with the flow
donderdag 9 januari 2014 om 20:31
donderdag 9 januari 2014 om 20:32
Mensen zoals Paul zullen altijd koste wat het kost hun eigen zin doordrukken, hij zal er best een tijdje in zitten want nu is hij nog handig maar op den duur worden ze hem zat en kan de groep zonder hem.
Die Helmondse snap ik ook niet wat die er in doet,alleen maar zeuren over de afwas en het eten..
Die Helmondse snap ik ook niet wat die er in doet,alleen maar zeuren over de afwas en het eten..
donderdag 9 januari 2014 om 20:33
Ik weet niet of dit al is gezegd omdat ik niet alle pagina's heb doorgelezen, maar irriteert niemand zich hier aan het feit dat er zoveel B-figuranten uit B-programma's in voorkomen?
Dit zijn helemaal geen 'echte' mensen en al helemaal geen dwarsdoorsnede van de samenleving. Dit zijn (net zoals bij al die andere 'reality' programma's waar ik overigens heus wel van kan genieten) een stelletje camerageile lozerts.
Die Billy speelde bijvoorbeeld een Poolse hoer in Achter Gesloten Deuren. En slecht ook. Need I say more?
Dit zijn helemaal geen 'echte' mensen en al helemaal geen dwarsdoorsnede van de samenleving. Dit zijn (net zoals bij al die andere 'reality' programma's waar ik overigens heus wel van kan genieten) een stelletje camerageile lozerts.
Die Billy speelde bijvoorbeeld een Poolse hoer in Achter Gesloten Deuren. En slecht ook. Need I say more?
donderdag 9 januari 2014 om 20:54
quote:swa schreef op 09 januari 2014 @ 20:33:
Ik weet niet of dit al is gezegd omdat ik niet alle pagina's heb doorgelezen, maar irriteert niemand zich hier aan het feit dat er zoveel B-figuranten uit B-programma's in voorkomen?
Ja en nee.
Nee, omdat de zogenaamde acteurs vroeg of laat toch door de mand vallen.
Acteren kun je in zo'n setting niet lang volhouden denk ik. Je ziet het nu al..Dus al met al blijven het 'echte' mensen. Hoe mediageil ze ook zijn.
Ja en nee.
Nee, omdat de zogenaamde acteurs vroeg of laat toch door de mand vallen.
Acteren kun je in zo'n setting niet lang volhouden denk ik. Je ziet het nu al..Dus al met al blijven het 'echte' mensen. Hoe mediageil ze ook zijn.
donderdag 9 januari 2014 om 21:14
donderdag 9 januari 2014 om 21:18
Wat is die Paul een kwallebal zeg. Zou het niet geweldig zijn als ze hem lekker zijn bouwprojectjes laten doen zodat de basis klaar is en hem er dan uitstemmen tijdens de eerste of tweede stemronde. Dan hebben ze hem toch niet meer nodig.
En Rienk kan zijn baard veilen: voor xxx bedrag gaat zijn baard eraf. Ik ben stiekempjes best benieuwd hoe hij eruit ziet zonder die baard.
En Rienk kan zijn baard veilen: voor xxx bedrag gaat zijn baard eraf. Ik ben stiekempjes best benieuwd hoe hij eruit ziet zonder die baard.

donderdag 9 januari 2014 om 21:20

donderdag 9 januari 2014 om 21:24
quote:Tepelsteeltje schreef op 09 januari 2014 @ 18:54:
[...]
Dat vind ik niet zo gek dat ze kilo's lichter eruit komen..
Met zulks addergebroed van huisloodsgenoten zou ik ook vel over been raken binnen enkele weken.[!]Dat ging over Naked & Afraid, niet Utopia. Niet dat die twee in dat programma altijd zo goed met elkaar overweg kunnen
[...]
Dat vind ik niet zo gek dat ze kilo's lichter eruit komen..
Met zulks addergebroed van huisloodsgenoten zou ik ook vel over been raken binnen enkele weken.[!]Dat ging over Naked & Afraid, niet Utopia. Niet dat die twee in dat programma altijd zo goed met elkaar overweg kunnen

donderdag 9 januari 2014 om 23:10
quote:swa schreef op 09 januari 2014 @ 21:14:
@Celine: Andrea deed ook al eens mee aan Oh Oh Europa.
@Tepelsteeltje:
Nee klopt, acteren zullen ze niet doen, ik bedoel meer dat de screening dus is gebeurd onder dit soort figuranten via castingbureaus. Dat maakt het idee gewoon wat minder authentiek vind je niet?iedereen kon zich opgeven overigens, een screening is toch echt wel essentieel lijkt me
@Celine: Andrea deed ook al eens mee aan Oh Oh Europa.
@Tepelsteeltje:
Nee klopt, acteren zullen ze niet doen, ik bedoel meer dat de screening dus is gebeurd onder dit soort figuranten via castingbureaus. Dat maakt het idee gewoon wat minder authentiek vind je niet?iedereen kon zich opgeven overigens, een screening is toch echt wel essentieel lijkt me

donderdag 9 januari 2014 om 23:50
Wat heeft het voor zin dat mensen langs kunnen komen voor een rondleiding? Dan kunnen familie en vrienden ook langskomen en is het hele afgesloten idee er toch vanaf? Door de camera's is een rondleiding interessant voor volgers, maar 'normaal' is dat in een wereld toch niet aan de orde. Dus lijkt het het experiment te beïnvloeden. Al die contacten van buitenaf. Straks hangen ze nog een lijstje aan de muur met benodigdheden en komen mensen die gratis droppen. Of zijn hier grenzen aan gesteld? Dat je dingen kunt kopen snap ik wel. Ben benieuwd hoe ze dit gaan invullen.
vrijdag 10 januari 2014 om 00:30
Ik trek die Billy ook niet. Ik las ergens dat ze 31 was?
Ik geloof dat ik weer 16 geworden ben, als ik naar haar kijk. Ze heeft waarschijnlijk een erg ruig leven als levenskunstenaar.
Wat ik minder vind is dat ze met alle winden mee waait. En inderdaad alles afdoet met schatje, liefje blablablabla.
Die Vanessa vind ik overigens ook niet symphatiek, die loopt ook continue iedereen af te blaffen.
Ik vind die rondleidingen ook een beetje jammer. Straks kunnen ze van al die mensen die binnenkort willen langskomen ( het programma loopt 6 dagen achter) aan de champagne van alle het geld dat ze verdienen van die rondleidingen.
En ook waar slaat het op dat ze gewoon een loods, kisten vol spul, 10.0000 euri en koeien krijgen..
En waar betalen ze al die sigaretten van? ze maken elkaar nu al af wanneer iemand een extra aardappel krijgt?
Ik ben er compleet van in de war
Ik geloof dat ik weer 16 geworden ben, als ik naar haar kijk. Ze heeft waarschijnlijk een erg ruig leven als levenskunstenaar.
Wat ik minder vind is dat ze met alle winden mee waait. En inderdaad alles afdoet met schatje, liefje blablablabla.
Die Vanessa vind ik overigens ook niet symphatiek, die loopt ook continue iedereen af te blaffen.
Ik vind die rondleidingen ook een beetje jammer. Straks kunnen ze van al die mensen die binnenkort willen langskomen ( het programma loopt 6 dagen achter) aan de champagne van alle het geld dat ze verdienen van die rondleidingen.
En ook waar slaat het op dat ze gewoon een loods, kisten vol spul, 10.0000 euri en koeien krijgen..
En waar betalen ze al die sigaretten van? ze maken elkaar nu al af wanneer iemand een extra aardappel krijgt?
Ik ben er compleet van in de war
Je m"appelle belle

vrijdag 10 januari 2014 om 00:52
quote:emma77emma schreef op 09 januari 2014 @ 23:28:
[img]http://www.mupload.nl/img/xrwqjan5fqk.jpg[/img]Lijkt wel een oude foto van Diederik Samsom
[img]http://www.mupload.nl/img/xrwqjan5fqk.jpg[/img]Lijkt wel een oude foto van Diederik Samsom
vrijdag 10 januari 2014 om 00:56
Ik denk dat ik Billy de ergste vind. Zo ongelofelijk nep en puberaal. Ik hoop dat ze er snel achter komen hoe nutteloos ze is, want wat doet een levenskunstenaar in 's hemelsnaam? Die discussie met Rienk over die kas sloeg helemaal nergens op, zo veel non-argumenten gebruikte ze. Ik heb maar de helft gezien vandaag, na het reclameblok gekeken, maar vinden ze nu werkelijk een pannekoekenrestaurant een beter idee dan een kas?!
Some flies are too awesome for the wall
vrijdag 10 januari 2014 om 01:14