Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
donderdag 9 januari 2014 om 19:38

donderdag 9 januari 2014 om 20:14
ik krijg de kriebels van Paul. Brrr ik vrees dat hij er nog wel een tijdje in zal blijven want is schijnbaar nuttig voor de groep (technisch). Als ik " zijn meissie" zou zijn dan had ik al zijn spullen met alle liefde bij Utopia afgegeven.
Verder vind ik deze groep mensen erg saai. Teveel zweverige persoonlijkheden en gezeur over een afwas, dat mens heb ik alleen maar horen zeuren en vraag me af wat ze bij de voorselectie in haar zagen en wie er ooit op de gedachte is gekomen dat zij voor kijkcijfers zou kunnen zorgen.
Verder vind ik deze groep mensen erg saai. Teveel zweverige persoonlijkheden en gezeur over een afwas, dat mens heb ik alleen maar horen zeuren en vraag me af wat ze bij de voorselectie in haar zagen en wie er ooit op de gedachte is gekomen dat zij voor kijkcijfers zou kunnen zorgen.
donderdag 9 januari 2014 om 20:23
Oh stom mens die Billy. Met flink stemverheffing zo bazig doen tegen Rienk, en dan dat lieverd en schatje erbij zeggen. Wat een wijf.
Hakim, dacht dat die wel aardig oké was, maar de hele tijd zegt hij: ja, ik ben ook ondernemer dus.... Ja, wij zijn ook ondernemers.... Wij ondernemers zien dat.... Baasje.
Hakim, dacht dat die wel aardig oké was, maar de hele tijd zegt hij: ja, ik ben ook ondernemer dus.... Ja, wij zijn ook ondernemers.... Wij ondernemers zien dat.... Baasje.