Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zij denken dat het straks storm zal lopen en dat heel Nederland bij hun een pannenkoek wil gaan eten.

Er zitten ook veel mensen met "randjes" (behoorlijke randen!) bij valt me op. Echt een beetje viezig!
quote:emma77emma schreef op 10 januari 2014 @ 08:40:

Ik denk dat zij denken dat het straks storm zal lopen en dat heel Nederland bij hun een pannenkoek wil gaan eten.

Er zitten ook veel mensen met "randjes" (behoorlijke randen!) bij valt me op. Echt een beetje viezig!Randjes?
quote:Tepelsteeltje schreef op 09 januari 2014 @ 18:56:

[...]

Dan kunnen ze net zo goed een camera hangen in de gekraakte woningen van uitgeproduceerde asielzoekers.En al zat er een donker persoon in, dan zou het toch weer gezien worden als 'politiek correct'.

Tis toch nooit goed

Ik volg Eutopia ook en kom ook ongeveer 2x p week bij de uitgeproduceerde asielzoekers en heb ook wel eens gedacht dat John de Mol net zo goed z'n camera's in de "vluchtgarage" had kunnen hangen.

Maar dan had je dus wel allemaal getinte/ donkere mensen.
Verder viel me op dat iemand Paul hier een narcist noemde, en laat dat nou toevallig zijn dat gisteravond in de uitzending (ik geloof Paul zelf) Rienk een narcist noemde..
k vind zelf Rienk van wat ik tot nu toe van hem gezien heb wel een leuke vent.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2014 @ 21:58:

[...]

Je houdt ze van de straat, geeft ze eten en onderdak

Dat is nog eens een idee.

De jongeren in Rotterdam hebben op oudjaarsdag 72000 euro schade toegebracht.En inplaats van de door Rotterdam gegeven skatebaan van 15000 euro omdat ze onder de 75000 euro schade waren gebleven kun je ze beter in week 52 en week 1 in een leegstaand gevangenisgebouw onderbrengen en dan moeten ze zichzelf zien te redden met goed gevulde koelkasten.Kijken hoe dat gaat voor 2 weken realitytv.
Wat een kneuzenkermis
Als ze slim zijn dan maken ze een apart kamertje en verhuren ze dat per nacht, soort Bed & Breakfast. Als mensen al 10 euro betalen om een lege loods te bekijken dan zullen ze ook wel 50 euro betalen voor een overnachting met ontbijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
wat een triestigheid. Hoezo overleven? ze willen een single maken (waar hebben we dat eerder gezien) en apies kijken tegen betaling. Wat een rare lui ook
Een lang weekend re-enacten is verdorie al uitermate primitief vergeleken bij hoe dit zootje leeft.

Dat was toch trouwens Almere, dat van die skatebaan omdat ze "maar" voor 72.000 euro hadden vernacheld?
Kunnen we vanavond afstrepen

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
quote:salandermillenium schreef op 09 januari 2014 @ 08:41:

[...]

Even over Utopia, wat is in hemelsnaam een levenskunstenaar, en kun je daar geld mee verdienen?

Een levenskunstenaar is iemand die compleet nutteloos is voor de maatschappij. Draagt niets bij en bereikt niets in zijn of haar leven, omdat hij of zij daar gewoon simpelweg geen moeite voor doet. Maar ja, 'levenskunstenaar' klinkt toch mooier als "beroep" dan 'niksnut'.

Ik ben nog aan het bijlezen, maar hier moest ik gewoon even op reageren!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:saffietje schreef op 10 januari 2014 @ 10:49:

Verder viel me op dat iemand Paul hier een narcist noemde, en laat dat nou toevallig zijn dat gisteravond in de uitzending (ik geloof Paul zelf) Rienk een narcist noemde..

Ja, dat viel mij ook op, dat Paul dat zei. Tegen Hakim ofzo, toch? "Weet je wat een narcist is?" Toen kwam ie dus met Rienk.

De schoenen vielen me ervan uit. Werkelijk. Hij weet zelf dus absoluut NIET wat een narcist is (maar blijkbaar hebben ze geen spiegels in Utopia?)

Nee, even serieus - Paul lijkt me geen narcist. Gewoon een vervelend dominant alpha-mannetje.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Zo, bijgelezen! (MilaDila, in je OP staat Renica - maar zij is vervangen door Isabella )

Ik vind het tot nu toe heerlijk om te kijken (of eigenlijk meer luisteren - in de achtergrond, terwijl ik andere dingen doe). Heerlijk om je even ongegeneerd aan dat stelletje lamballen te kunnen ergeren! Ik vind het ook erg jammer dat er elke maand iemand uit moet. Als dat niet zo zou zijn, zouden de verhoudingen anders worden. Dan moet je het namelijk gewoon met elkaar doen, ook al ben je het niet met elkaar eens.

Ik vraag me trouwens af hoe het zit qua Nederlandse wet- en regelgeving. Ze willen een pannenkoekenrestaurant opzetten. Hoe zit het met de regelgeving omtrent hygiëne e.d.? En heel praktisch: de belastingen e.d. op die omzet? Utopia of niet, dit is wel gewoon Nederlands en meneer de Mol is niet machtiger dan de wet, lijkt me. Ik zou er in elk geval niet over peinzen om daar ook maar een poffertje te gaan eten, nog afgezien van het rare volk dat er woont.

Hetzelfde geldt voor medische hulp. Ik las ergens dat De Mol op een persconferentie had gezegd dat de zorgverzekering niet geldig is in Utopia, dus als ze een arts nodig hebben, moeten ze dokken. Euh... Pardon? Zo werkt dat toch niet in ons land?

Verder vraag ik me ook af hoe het zit qua regelgeving in Utopia zelf. Inderdaad, ze mogen mensen betaald een rondleiding geven e.d. Dus familie en vrienden mogen ook komen? Rare bedoening... In dat geval zou ik, als ik Paul's vrouw was, langskomen en die trouwring ergens bij hem stoppen waar de zon niet schijnt.
quote:Blue_Yoshi schreef op 10 januari 2014 @ 13:56:

[...]

Ja, dat viel mij ook op, dat Paul dat zei. Tegen Hakim ofzo, toch? "Weet je wat een narcist is?" Toen kwam ie dus met Rienk.

De schoenen vielen me ervan uit. Werkelijk. Hij weet zelf dus absoluut NIET wat een narcist is (maar blijkbaar hebben ze geen spiegels in Utopia?)

Nee, even serieus - Paul lijkt me geen narcist. Gewoon een vervelend dominant alpha-mannetje.

Paul weet echt wel wat een narcist inhoudt. Projectie dus naar Rienk, zodat de focus niet op hem zelf ligt.

En hoe hij over die mensen praat, het is werkelijk walgelijk. Hijzelf is natuurlijk God, vindt hij..

We hebben hier te maken met een [ex?]drug- en alcoholverslaafde. Die niet kan wachten tot hij zijn biertje straks open kan maken.

Benieuwd welke bagger er dan nog uit komt. Het is 'nuchter' al een teringlijer, dus de alcohol zal het straks alleen maar versterken.

Tikkende tijdbom.
quote:himalaya schreef op 10 januari 2014 @ 12:55:

[afbeelding]

Ik mis nog het 1 en ander;

gebed.

ik begrijp het helemaal!

GGZ
Shit.Filmpjes op YT zijn geblokkeerd door SBS.

Dat waren filmpjes opgenomen van de streams.

Aan dat half uurtje terugkijken bij Uitzending gemist/tv blik heb ik niks.

Dan toch maar een paspoort aanvragen?

Gaat dat kosten?
anoniem_193436 wijzigde dit bericht op 10-01-2014 15:32
Reden: Schrijffoutje
% gewijzigd
quote:saffietje schreef op 10 januari 2014 @ 10:49:

Ja, ik riep ook spontaan tegen de t.v.: je bent zelf een narcist!!

Wat heeft die Paul veel aandacht nodig, zeg. Ik ben echt allergisch voor dat soort mannen. Vreselijk.

Jammer dat niemand naar Rienk luistert, die heeft echt goede ideeën voor het opbouwen van de 'nieuwe samenleving'.

Nee, ze gaan een pannenkoekenhuis bouwen. Wie gaat daar nu naar toe om een pannenkoek te eten? Ik niet in ieder geval.
quote:himalaya schreef op 10 januari 2014 @ 12:55:

[img]http://www.utopiatvshow.nl/wp-content/u ... -Bingo.jpg[/img]Turven bedoel je
Only dead fish go with the flow
quote:aggie67 schreef op 10 januari 2014 @ 15:29:

Shit.Filmpjes op YT zijn geblokkeerd door SBS.

Dat waren filmpjes opgenomen van de streams.

Aan dat half uurtje terugkijken bij Uitzending gemist/tv blik heb ik niks.

Dan toch maar een paspoort aanvragen?

Gaat dat kosten?volgens de site gratis, maar waarschijnlijk wel veel pop-ups en junkmail erbij?? Ik heb geen paspoort aangemaakt, dus weet het niet. Maar ik verwacht het wel.
quote:Dreamglasses schreef op 10 januari 2014 @ 15:33:

[...]

volgens de site gratis, maar waarschijnlijk wel veel pop-ups en junkmail erbij?? Ik heb geen paspoort aangemaakt, dus weet het niet. Maar ik verwacht het wel.Gratis tot 31 januari, daarna ¤ 2,50 per maand.
Ik heb gelezen dat je gewoon streams kunt kijken in de incognitomodus. Kost geen drol

Wel blijven vernieuwen na een half uur.

Heb het zelf [nog] niet gedaan, dus ik weet niet hoe betrouwbaar deze info is.
Volgens mij gaat een pannenkoekenrestaurant opzetten voor een kleine 8000 euro (wat er ws nog van de 10.000 over is) niet lukken. Je moet toch een beetje goeie kookgelegenheid hebben. Imo te ambitieus en te duur.
Zijn billy en paul nou echt intiem geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven