Yves Rocher
vrijdag 10 januari 2014 om 17:09
vrijdag 10 januari 2014 om 17:10
quote:Chartreuse schreef op 10 januari 2014 @ 17:01:
Ik.
(En voor de rest wacht ik netjes op Rosanna, heb ik beloofd net)
ik snapte al niet wat ik moest komen doen
maarre, OT , ik heb ervaring met YR vanuit het verleden en was toen wel tevreden erover
Ik.
(En voor de rest wacht ik netjes op Rosanna, heb ik beloofd net)
maarre, OT , ik heb ervaring met YR vanuit het verleden en was toen wel tevreden erover
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 10 januari 2014 om 17:12
Ik bestel er wel eens wat.
Argan masker voor huid en haar is fijn, verder vaak douche gel oid.
Ik vind dat de make-up qua kleur vaak niet echt overeen komt, dat dat bestel ik niet meer, dan heb ik het dus over nagellak en oogschaduw bijv.
Mascara is prima.
Er zitten wel eens monstertjes van parfum bij, die zijn echt verschrikkelijk, of je moet naar oude oma's willen ruiken
Argan masker voor huid en haar is fijn, verder vaak douche gel oid.
Ik vind dat de make-up qua kleur vaak niet echt overeen komt, dat dat bestel ik niet meer, dan heb ik het dus over nagellak en oogschaduw bijv.
Mascara is prima.
Er zitten wel eens monstertjes van parfum bij, die zijn echt verschrikkelijk, of je moet naar oude oma's willen ruiken
vrijdag 10 januari 2014 om 17:15
Ik mag altijd bij mijn oma de bestellijst aanvullen voor mezelf:)
Mijne pro's: lippenbalm! Douchegels (die met bloemen)
Con's: foundation ed kun je echt niet bestellen plus de kleuren van de nagellak/oogschaduw zijn niet goed te lezen.
Ik vind ze juist heel goedkoop (bestellen is altijd goedkoper dan de winkel, je krijgt altijd wel 50 procent korting met stickers enz. Ook al veel gratis producten gekregen ed
Mijne pro's: lippenbalm! Douchegels (die met bloemen)
Con's: foundation ed kun je echt niet bestellen plus de kleuren van de nagellak/oogschaduw zijn niet goed te lezen.
Ik vind ze juist heel goedkoop (bestellen is altijd goedkoper dan de winkel, je krijgt altijd wel 50 procent korting met stickers enz. Ook al veel gratis producten gekregen ed
vrijdag 10 januari 2014 om 17:31
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2014 @ 17:10:
[...]
Belofte maakt schuld quote:maarre, OT , ik heb ervaring met YR vanuit het verleden en was toen wel tevreden erover Hier hetzelfde. Er zelf iets bestellen heb ik al een eeuwigheid niet meer gedaan maar zo af en toe krijg ik iets van YR via vriendinnen en dat bevalt eigenlijk wel goed allemaal.
[...]
Belofte maakt schuld quote:maarre, OT , ik heb ervaring met YR vanuit het verleden en was toen wel tevreden erover Hier hetzelfde. Er zelf iets bestellen heb ik al een eeuwigheid niet meer gedaan maar zo af en toe krijg ik iets van YR via vriendinnen en dat bevalt eigenlijk wel goed allemaal.
vrijdag 10 januari 2014 om 19:13
zaterdag 11 januari 2014 om 14:08
zaterdag 11 januari 2014 om 17:22
zaterdag 11 januari 2014 om 17:35
Ik kocht er nooit beautyproducten,maar alleen het parfum So Elixer,waar Yfke Sturm reclame mee maakte,die vond ik echt heerlijk. Maar heb hem al heel lang niet gekocht want het was het lievelings geurtje van mn ex-vriend. Ben overgestapt naar een ander parfum die ik bij de douglas koop
http://www.yves-rocher.nl ... ixir-eau-de-parfum-30-ml/
http://www.yves-rocher.nl ... ixir-eau-de-parfum-30-ml/