Wakker
vrijdag 10 januari 2014 om 02:37
quote:zegmaarAns schreef op 10 januari 2014 @ 02:35:
Wij zijn gezond bezig. Bijna geen vlees meer. Vanavond een quinoa schotel gemaakt. Courgettes, uien, knoflook, pijnboompitten en quinoa. Was lekker.quinoa trekt mij niet zo. Boerenkoolsoep al helemaal niet. Jo ik heb wel een lekker recept met boerenkool en tagliatelle.
Wij zijn gezond bezig. Bijna geen vlees meer. Vanavond een quinoa schotel gemaakt. Courgettes, uien, knoflook, pijnboompitten en quinoa. Was lekker.quinoa trekt mij niet zo. Boerenkoolsoep al helemaal niet. Jo ik heb wel een lekker recept met boerenkool en tagliatelle.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 10 januari 2014 om 02:41
vrijdag 10 januari 2014 om 02:43
Pasta met boerenkool en gedroogde tomaat;
http://www.ah.nl/allerhan ... edroogde-tomaat?id=465570
http://www.ah.nl/allerhan ... edroogde-tomaat?id=465570
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 10 januari 2014 om 02:44
quote:Jonari schreef op 10 januari 2014 @ 02:41:
[...]
Ik vind boerenkool het allerlekkerst gewoon gestampt met aardappels, spekjes en rookworst.Is ook zo. Of nog wat gedroogde tomaatjes erdoor vind ik lekker. Of zilveruitjes.
[...]
Ik vind boerenkool het allerlekkerst gewoon gestampt met aardappels, spekjes en rookworst.Is ook zo. Of nog wat gedroogde tomaatjes erdoor vind ik lekker. Of zilveruitjes.
vrijdag 10 januari 2014 om 12:38
Door een foutje in plnning/communicatie geen TZ dus vandaag.
Kan ik iig zo even gaan rusten/slapen.
Zag bij teruglezen dat Ans er weer (even?) was: hoi!
Een evt. A'dam-meet laat ik even aan me voorbij gaan. Als er weer een bbq-meet komt bij MV hoop ik tegen die tijd mobiel genoeg te zijn om te kunnen komen.
Kan ik iig zo even gaan rusten/slapen.
Zag bij teruglezen dat Ans er weer (even?) was: hoi!
Een evt. A'dam-meet laat ik even aan me voorbij gaan. Als er weer een bbq-meet komt bij MV hoop ik tegen die tijd mobiel genoeg te zijn om te kunnen komen.
vrijdag 10 januari 2014 om 16:51
quote:maroon5 schreef op 10 januari 2014 @ 14:45:
Een meet? Leuk!
Hier net Wie is de mol terug gekeken. Ik staar me helemaal blind op eventuele aanwijzingen en zie niks.. Is zo niet mijn ding, om te achterhalen wie het is
Ja leuk weer een bbq-meet! Dan kom je ook he?
Ik heb Wie is de Mol nog nooit gezien, weet niet of het mij trekt. Zomaar erin vallen wil ik ook niet.
Een meet? Leuk!
Hier net Wie is de mol terug gekeken. Ik staar me helemaal blind op eventuele aanwijzingen en zie niks.. Is zo niet mijn ding, om te achterhalen wie het is
Ja leuk weer een bbq-meet! Dan kom je ook he?
Ik heb Wie is de Mol nog nooit gezien, weet niet of het mij trekt. Zomaar erin vallen wil ik ook niet.
vrijdag 10 januari 2014 om 23:08