Wakker
vrijdag 10 januari 2014 om 01:53
quote:Jonari schreef op 10 januari 2014 @ 01:49:
Weer een pup Ans? Leuk!
Ik begin er niet meer aan, hoe leuk ik het ook vind.
Jullie zijn gelukkig niet alleen maar toch is een hond een handenbindertje. Nou ja, je kan trainen dat ze een paar uurtjes alleen kunnen zijn maar het is toch anders dan katten.
Maar ook dan vind ik dat je je leven op moet afstemmen. Als je nooit thuis bent is het ook zielig.
Weer een pup Ans? Leuk!
Ik begin er niet meer aan, hoe leuk ik het ook vind.
Jullie zijn gelukkig niet alleen maar toch is een hond een handenbindertje. Nou ja, je kan trainen dat ze een paar uurtjes alleen kunnen zijn maar het is toch anders dan katten.
Maar ook dan vind ik dat je je leven op moet afstemmen. Als je nooit thuis bent is het ook zielig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 10 januari 2014 om 01:54
vrijdag 10 januari 2014 om 01:57
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2014 @ 01:53:
[...]
Heb je helemaal gelijk in.
Daarom wil ik ook geen hond meer (denk ik.... )
Katten zijn echt veel makkelijker.
[...]
Heb je helemaal gelijk in.
Daarom wil ik ook geen hond meer (denk ik.... )
Katten zijn echt veel makkelijker.
vrijdag 10 januari 2014 om 02:06
vrijdag 10 januari 2014 om 02:21