Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gezond bezig. Bijna geen vlees meer. Vanavond een quinoa schotel gemaakt. Courgettes, uien, knoflook, pijnboompitten en quinoa. Was lekker.
quote:zegmaarAns schreef op 10 januari 2014 @ 02:35:

Wij zijn gezond bezig. Bijna geen vlees meer. Vanavond een quinoa schotel gemaakt. Courgettes, uien, knoflook, pijnboompitten en quinoa. Was lekker.quinoa trekt mij niet zo. Boerenkoolsoep al helemaal niet. Jo ik heb wel een lekker recept met boerenkool en tagliatelle.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Klinkt goed Ans.

Ik eet ook bijna geen vlees meer. Komt vooral door Dochter die sinds ze een jaar of negen is, al overtuigd vegetarier is.
Nou na al die schandalen met vlees hoeft het voor mij niet meer. Je weet nooit wat je op je bord hebt. Al dat dierenleed, de onhygiënische toestanden...bah
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2014 @ 02:37:

[...]

quinoa trekt mij niet zo. Boerenkoolsoep al helemaal niet. Jo ik heb wel een lekker recept met boerenkool en tagliatelle.Ik vind boerenkool het allerlekkerst gewoon gestampt met aardappels, spekjes en rookworst.
Pasta met boerenkool en gedroogde tomaat;

http://www.ah.nl/allerhan ... edroogde-tomaat?id=465570
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 10 januari 2014 @ 02:41:

[...]

Ik vind boerenkool het allerlekkerst gewoon gestampt met aardappels, spekjes en rookworst.Is ook zo. Of nog wat gedroogde tomaatjes erdoor vind ik lekker. Of zilveruitjes.
Precies Jo. Gewoon op zn Hollands.

Ik ga naar bed meisjes. Slaap lekker!
Lieve meiden, ik ga mijn bed opzoeken.

Tot gauw weer!
Slaap lekker meiden. Truste
Door een foutje in plnning/communicatie geen TZ dus vandaag.

Kan ik iig zo even gaan rusten/slapen.

Zag bij teruglezen dat Ans er weer (even?) was: hoi!

Een evt. A'dam-meet laat ik even aan me voorbij gaan. Als er weer een bbq-meet komt bij MV hoop ik tegen die tijd mobiel genoeg te zijn om te kunnen komen.
Een meet? Leuk!

Hier net Wie is de mol terug gekeken. Ik staar me helemaal blind op eventuele aanwijzingen en zie niks.. Is zo niet mijn ding, om te achterhalen wie het is
quote:maroon5 schreef op 10 januari 2014 @ 14:45:

Een meet? Leuk!

Hier net Wie is de mol terug gekeken. Ik staar me helemaal blind op eventuele aanwijzingen en zie niks.. Is zo niet mijn ding, om te achterhalen wie het is

Ja leuk weer een bbq-meet! Dan kom je ook he?

Ik heb Wie is de Mol nog nooit gezien, weet niet of het mij trekt. Zomaar erin vallen wil ik ook niet.
Hier ook WIDM nog nooit gezien.

Ben in afwachting van de bezorgchinees, heb 2 nieuwe dingen besteld. Even vast bord/bestek etc. pakken en dan kan hij komen wat mij betreft
Ik zal mijn best doen Mleen, wel zin in!

Zijn nog maar net 2 afleveringen geweest, je kunt het op uitzending gemist terug kijken. Vorig jaar heb ik het pas voor het eerst gevolgd, maar vond het echt heeel leuk!
Viva vriendinnen
quote:muppetophetvivaforum schreef op 10 januari 2014 @ 22:55:

Viva vriendinnenBen jij een Viva vriend?
quote:Jonari schreef op 10 januari 2014 @ 23:01:

[...]

Ben jij een Viva vriend?Zeker snoepje van me
quote:zegmaarAns schreef op 10 januari 2014 @ 02:35:

Wij zijn gezond bezig. Bijna geen vlees meer. Vanavond een quinoa schotel gemaakt. Courgettes, uien, knoflook, pijnboompitten en quinoa. Was lekker.Klinkt hmm smerig. Geef mij maar een pizza.
Hi Jo
quote:thee schreef op 10 januari 2014 @ 23:13:

Hi JoOh hoi Thee
Ha die Thee
Was je eten nog lekker?
Yes heerlijk gegeten, al gaat de kip in zwarte bonensaus niet in de herhaling, maar het is altijd zoveel, kan er minstens nog 3 x van eten!
Bridgen jij en moos eigenlijk nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven