Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Thee
Als ik Yas zie, krijg ik altijd onmiddellijk dorst.

Hoi Lemoos en Watervrouw.
Dan maar gewoon: hallo allemaal
Hé lemoos en waterwoman! Wat een drukte ineens
Ah Jonari weet waar een mens behoefte aan heeft. Een ijskoud biertje.

Maar ik heb (nog) niks te drinken
Die tinto moet ik morgen maar eens halen bij de G&G. Hoor van meerdere mensen dat die lekker is. Ben benieuwd...
Wat een drukte hier ineens. Gezellig. Hoi allemaal. Net als ik, geen zin om te slapen dus.
Hee, geen idee waarom niet. Ben niet echt moe denk ik.. En wat doen jullie nog zo laat?
Ik heb bij de berberana maar wat toast met eiersalade gemaakt. Lekker heur.
Ik vind de Van Loveren van G&G lekker. Rode Afrikaanse Shiraz dacht ik
quote:lemoos2 schreef op 11 januari 2014 @ 00:24:

Die tinto moet ik morgen maar eens halen bij de G&G. Hoor van meerdere mensen dat die lekker is. Ben benieuwd...Hij is nu in de bonus bij AH. Je moet het echt eens proberen. Erg lekker!
quote:lemoos2 schreef op 11 januari 2014 @ 00:24:

Die tinto moet ik morgen maar eens halen bij de G&G. Hoor van meerdere mensen dat die lekker is. Ben benieuwd...Dan gaat het vast tegenvallen, dan verwacht je er teveel van. Ik ben abssoluut geen wijnkenner, maar deze drinkt gewoon lekker weg.
lemoos, heb jij geen AH in de buurt??
De Blokkeractie zag ik ook voorbij komen, op=op verkrijgbaar tot uiterlijk ergens deze maand. Geldig sinds begin deze maand, maar weet niet meer tot wanneer precies (geen zin om te googelen). Ergens in maart dacht ik, voor mij is ie niet goedkoop genoeg: circa 16 euro.
Jawel, maar de G&G (in hetzelfde pand) verkoopt de alcohol. AH heeft enkel de huismerkwijnen. Zomaar, van de een op de andere dag...

@funky: ben een kapsel aan het zoeken, maar twijfel over lengte/stijl/.., kortom: alles. En heb nu voor het eerst sinds jaren weer lang haar. Twijfel, twijfel
*noteert van Loveren op het boodschappenlijstje*
quote:zegmaarAns schreef op 11 januari 2014 @ 00:20:

Hoi Thee, hoe gaat het met je?

Hoi Yasmijn!Nog maar erg matig Ans.
Maar ik zie dat je wel lekker hebt gegeten vanavond, of niet.
Ik zit te dubben of ik een glaasje wijn zal nemen of me naar bed zal begeven.
Ja Yas, vanavond wel gegeten en ook lekker, maar eten was helaas ook al weer wat dagen geleden. Was erg blij met de aangekomen kg's maar zijn er alweer 2 af dus blijf weer schommelen rond de 46/46,5 terwijl ik rond nu rond de 50 had willen zitten want ik was lekker op weg.
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 00:42:

Ik zit te dubben of ik een glaasje wijn zal nemen of me naar bed zal begeven. Wat denk je zelf
Pffffff! Jij bent dun, wil ik ook. :(

Lemoos! Heb je foto's van wat je graag wil? Ik heb vandaag ook mijn haar laten knippen, ben er uiteindelijk toch wel blij mee denk ik. Denk.
quote:thee schreef op 11 januari 2014 @ 00:47:

[...]

Wat denk je zelf

Nou, de man is al naar boven vertrokken en eigenlijk wilde ik mee.

Maar goed, een wijntje it is
Neem ik ook een wijntje, man is ook naar boven vertrokken.

@funky: nee, kan gewoon niets vinden dat kan met dik weerbarstig haar en mijn bakkes
Nou oké offer ik me op en neem er ook nog één.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven