Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier dun haar, lang laten groeien moet ik niet doen, wat wel weet ik nog niet.
Dik weerbarstig haar en jouw hoofd? Is het negatief?
Ik heb een rode Zuid Afrikaanse Paddock Shiraz.

Ik vind hem zwaar
quote:Watervrouw2 schreef op 11 januari 2014 @ 00:56:

Hier dun haar, lang laten groeien moet ik niet doen, wat wel weet ik nog niet.Zulk haar heb ik ook wat, is zo makkelijk gewoon opsteken.
Negatief... Het is heel lastig haar. Hoe korter des te meer werk. Kan niet korter dan kaaklengte. Verder heb ik een klein hoofd (in verhouding dan) en zo'n ingevallen' gezicht (smal). De kapsels die geadviseerd worden zijn of voor jonge meiden, of niet uitvoerbaar.
Ik drink de La Tulile de la garde, bordeauxwijntje, merlot. Vrij zacht.
Nou kinky, wees maar blij dat je mijn gewicht niet hebt, moet 10 tot 15 kg aankomen, liefst weer 18.

Mijn haar past overigens wel bij mijn rest nu, 1 brok ellende incl. veel haarverlies...
Net een hele zooi miskoop-haarspul de deur uit gedaan. Max. schouderlengte is niet opsteekbaar toch? (da's vast ook geen mooi NLs) Meestal vallen elastiekjes en speldjes eruit terwijl je alleen maar kijkt..
Haha weer veel rooddrinkers zo te lezen.
quote:Watervrouw2 schreef op 11 januari 2014 @ 01:08:

Net een hele zooi miskoop-haarspul de deur uit gedaan. Max. schouderlengte is niet opsteekbaar toch? (da's vast ook geen mooi NLs) Meestal vallen elastiekjes en speldjes eruit terwijl je alleen maar kijkt..Wat, mijn haar is pure ellende, maar langer is echt makkelijker. Kort peenhaar is maar heel even in model, terwijl je met iets langer een klem kan gebruiken, wat plukken eruit en het lijkt tenminste nog iets.
quote:thee schreef op 11 januari 2014 @ 01:08:

Haha weer veel rooddrinkers zo te lezen.Dat is normaal niet mijn gewoonte maar voor bier of wit moet ik de garage in, naar de drankkoelkast en daar had ik geen zin in want alles al op slot en rood staat gewoon binnen in de kast
En mijn haar (tenminste die paar plukjes die ik heb) komt net tot op de schouders. En kan prima opsteken. Zit alleen weinig tot niets onder die klem, haha.
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 00:54:

Nou oké offer ik me op en neem er ook nog één.He ik ben er ook weer. Gezellig, pik er eentje met jullie mee
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kinky. Waarom ben je zo dun en valt je haar uit dan? Als ik vragen mag.
klem zat/zit nog niet in mijn verzameling..
Mocymoos: daar ben ik echt jaloers op, vrouwen die het met een klem kunnen opsteken en een paar plukken los kunnen maken.

Als er bij mij een pluk loshangt, lijkt het een kapsel an sich. Het is nu op 'oksellengte' en te dik en stug om te draaien en op te steken. Het klapt niet over de klem zeg maar. Staat gewoon rechtop.
Oja, vandaag een heule grote zak bitterballen gehad maar ik heb van laatst geleerd en ga er niet nu een paar maken. Moeten wel van het weekend op want vergeten in de vriezer te doen. Maar ik laat mij niet meer overhalen om ze nu nog te maken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lemoos2 schreef op 11 januari 2014 @ 01:18:

Mocymoos: daar ben ik echt jaloers op, vrouwen die het met een klem kunnen opsteken en een paar plukken los kunnen maken.

Als er bij mij een pluk loshangt, lijkt het een kapsel an sich. Het is nu op 'oksellengte' en te dik en stug om te draaien en op te steken. Het klapt niet over de klem zeg maar. Staat gewoon rechtop.Kan je het niet in laagjes laten knippen?
quote:funky2901 schreef op 11 januari 2014 @ 01:15:

Kinky. Waarom ben je zo dun en valt je haar uit dan? Als ik vragen mag.

Sorry voor de foute naam , was niet met opzet...

Lang verhaal, 1,5 jaar geleden begonnen met maagklachten en nu verzwakt tot dat gewicht en met rollator. Ok, vorig jaar febr. kon ik eigenlijk niet meer lopen, dus in dat opzicht een stuk vooruit gegaan. Maar nog wel een weg te gaan.
Ik denk niet dat je ontdooide bitterballen nog lekker kunt frituren
Ga later dit weekend wel weer langswaaien..

Sweet dreams!
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 01:18:

Oja, vandaag een heule grote zak bitterballen gehad maar ik heb van laatst geleerd en ga er niet nu een paar maken. Moeten wel van het weekend op want vergeten in de vriezer te doen. Maar ik laat mij niet meer overhalen om ze nu nog te maken MV, gewoon in de vriezer doen alsnog, ik vergeet dat ook wel eens na de boodschappen. Kan geen kwaad en beter dan ze zo snel op moeten eten lijkt me.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 01:18:

Oja, vandaag een heule grote zak bitterballen gehad maar ik heb van laatst geleerd en ga er niet nu een paar maken. Moeten wel van het weekend op want vergeten in de vriezer te doen. Maar ik laat mij niet meer overhalen om ze nu nog te maken Kun je ze niet alsnog in de vriezer doen?
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 01:11:

[...]

Dat is normaal niet mijn gewoonte maar voor bier of wit moet ik de garage in, naar de drankkoelkast en daar had ik geen zin in want alles al op slot en rood staat gewoon binnen in de kast Tsjaaa, keuzes he
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 01:23:

Ik denk niet dat je ontdooide bitterballen nog lekker kunt frituren

Ook daarom dus gewoon alsnog invriezen.

Slaap lekker WV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven