Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah Moos je zat achter de eiersalade !!

Gebakjes zijn met extra eiwitten voor mijn spierweefsel
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 01:52:

[...]

Wel gezond Jo, dus gewoon door eten.Ok Moos, ik knaag nog even door dan.
Wel heel gezonde vetten jonari

@thee: zo extreem als jij het hebt heb ik het niet gehad. Maar ik heb een jaar lang 38 kg gewogen (ben wel maar formaat lilliputter) Kwam geen gram bij. Geen maagklachten of wat dan ook. Die nutridrinks kwamen mij ook op een gegeven moment uit de neus.

Krijg nu wel trek in een knabbel, salade, pinda's...
Ha die Pra!

Lijkt wel of hier altijd alleen maar over eten en wijn gesproken wordt haha.
Oja, bouwsteentjes heten die gebakjes ja.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:prada schreef op 11 januari 2014 @ 01:53:

Wat een gezelligheid hier.Hé Prada, dat is een tijd geleden hier.
Hoi Prada
Ik zit met een schaaltje spekknabbels en een glas cola.

Moet eigenlijk naar bed, morgen een drukke dag, maar kan gelukkig wel uitslapen.
quote:Jonari schreef op 11 januari 2014 @ 01:55:

Ha die Pra!

Lijkt wel of hier altijd alleen maar over eten en wijn gesproken wordt haha.Is ook zo, want waar het hart van vol is stroomt de mond van over, over in dit geval omgekeerd.
Ik heb versche gevulde kippensoep gemaakt toen ik uit mijn werk kwam. De man had de boodschappen ervoor al gedaan.

Morgen een feestje bij vrienden en ik word altijd aangewezen om soep te maken. Das ook het enige wat ik beter kan dan de rest
jeetje lemoos, da's ook wel weinig kg's, ben je inmiddels weer wat zwaarder?

Haha Yas, jullie raken niet uitgefeest! Hoeveel weken nog tot de vakantie?
Ik was vanmiddag met jongste wat winkelen, komen we onze oude tuinman tegen. Inmiddels 88 jaar. We hadden hem al een jaar of tien niet gezien.

Jongste riep zijn naam en hij herkende ons niet. Tot jongste vertelde over de oranje fiets die hij als kind had en dat hij die altijd af wilde pakken (voor de grap natuurlijk).

Dus hij kijkt jongste aan en begint te lachen en zegt, zohee, jij bent ook de lengte ingegaan. Kijkt dan naar mij en zegt dan tegen jongste; en ik zie dat je een leuk meissie hebt opgedaan
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:00:

Ik heb versche gevulde kippensoep gemaakt toen ik uit mijn werk kwam. De man had de boodschappen ervoor al gedaan.

Morgen een feestje bij vrienden en ik word altijd aangewezen om soep te maken. Das ook het enige wat ik beter kan dan de rest

Ik had vroeger een vriendin en die kon de lekkerste kippensoep ever maken, helaas vergeten het recept te vragen. Zat alleen kippendraadjesvlees in en vermicelli maar lekker ........

Beetje hoe je het bij de Chinees krijgt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, Prada, dat is nog eens een compliment.
quote:prada schreef op 11 januari 2014 @ 02:03:

Ik was vanmiddag met jongste wat winkelen, komen we onze oude tuinman tegen. Inmiddels 88 jaar. We hadden hem al een jaar of tien niet gezien.

Jongste riep zijn naam en hij herkende ons niet. Tot jongste vertelde over de oranje fiets die hij als kind had en dat hij die altijd af wilde pakken (voor de grap natuurlijk).

Dus hij kijkt jongste aan en begint te lachen en zegt, zohee, jij bent ook de lengte ingegaan. Kijkt dan naar mij en zegt dan tegen jongste; en ik zie dat je een leuk meissie hebt opgedaan
Prada
quote:prada schreef op 11 januari 2014 @ 02:03:

Ik ga stijgen meisjes.

Veel plezier nog en tot gauw weer!
Forum weigert steeds en moet steeds pagina afsluiten en nieuwe openen, geen zin in, dus ga slapen. Wilde dat om 20u al maar toen lukte slapen niet. Hopelijk nu wel.

drink, eet en klets nog even verder en tot een volgende keer!!
Ja, weer een normaal gewicht, keurige bmi van 22. Alleen dat ingevallen gezicht is nooit echt bijgetrokken (wangen, die holle ogen gelukkig wel).

@prada: wat een leuk compliment!
Welterusten iedereen, iPad batterij is weer leeg
quote:thee schreef op 11 januari 2014 @ 02:03:

jeetje lemoos, da's ook wel weinig kg's, ben je inmiddels weer wat zwaarder?

Haha Yas, jullie raken niet uitgefeest! Hoeveel weken nog tot de vakantie?Vertrek is 25-02
Trustuh meisjes.

.
Waar ga je heen Yas? Of als je het niet precies wilt zeggen, zo ongeveer....
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:10:

[...]

Vertrek is 25-02

Oh wat lekker, weer naar Kenia?

Truste alle Wakkeren die gaan slapen.
Trustuh maisjes, kom snel weer eens langs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven