Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 02:12:

[...]

....................

Truste alle Wakkeren die gaan slapen.

Dit klopt niet.

Eigenlijk moeten we hier af van het melden naar bed te gaan, gezien de titel van het topic.
He ik weet niet wat voor serie ik zit te kijken (achtergrond) op 3 maar ik zie Lé volgens mij op tv.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 02:14:

[...]

Dit klopt niet.

Eigenlijk moeten we hier af van het melden naar bed te gaan, gezien de titel van het topic.Ja meld jullie morgenochtend hier maar aan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 02:11:

Waar ga je heen Yas? Of als je het niet precies wilt zeggen, zo ongeveer....Thailand en Cambodja.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 02:17:

He ik weet niet wat voor serie ik zit te kijken (achtergrond) op 3 maar ik zie Lé volgens mij op tv.Dat kan!
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:18:

[...]

Thailand en Cambodja.Wat heerlijk!
Ik ga zakken meisjes. Trustuh, was weer gezellig.

[...]

Dat kan!Ja ik zit niet te kijken maar hoorde opeens een bekende stem en ik keek en zag Lé. Leuk.
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 02:20:

Ik ga zakken meisjes. Trustuh, was weer gezellig.Slaap ze!

[...]

Thailand en Cambodja.Leuk. Nou Thailand lijkt mij mooi en leuk, Cambodja iets minder maar dat is alleen door de negatieve verhalen die ik heb gehoord. Wellicht is het een heel mooi land, ben er zelf niet geweest.
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 02:20:

Ik ga zakken meisjes. Trustuh, was weer gezellig.Truste Moos.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 02:23:

[...]

Leuk. Nou Thailand lijkt mij mooi en leuk, Cambodja iets minder maar dat is alleen door de negatieve verhalen die ik heb gehoord. Wellicht is het een heel mooi land, ben er zelf niet geweest.

Het schijnt mooi te zijn nu het rustig is. Ben er zelf ook nog niet geweest. Naar wat ik hoor schijnt het op het Thailand van 30 jaar geleden te lijken en daar hou ik van.

Ach, we zien het wel.

Ik heb alleen 2 nachten Bangkok vastgelegd en verder niks.

Heb wel globaal wat in mijn hoofd, maar ik weet uit ervaring dat de plannen aldaar ineens heel anders kunnen lopen.
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:27:

[...]

Het schijnt mooi te zijn nu het rustig is. Ben er zelf ook nog niet geweest. Naar wat ik hoor schijnt het op het Thailand van 30 jaar geleden te lijken en daar hou ik van.

Ach, we zien het wel.

Ik heb alleen 2 nachten Bangkok vastgelegd en verder niks.

Heb wel globaal wat in mijn hoofd, maar ik weet uit ervaring dat de plannen aldaar ineens heel anders kunnen lopen.Goed plan, kan het ook nooit tegenvallen. Gewoon de leuke dingen opzoeken en anders weer verder trekken. Gaan jullie een paar weekjes?
We gaan op 1 dag na 4 weken.

Eigenlijk willen we niet al te veel reizen maar ook echt luieren.

Je moet natuurlijk wel binnenlandse vluchten maken om ergens te komen. Ik zal even de link opzoeken wat ik absoluut wil.
Deze:

http://www.dreamlandresort.net/index.htm
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:42:

Deze:

http://www.dreamlandresort.net/index.htm

Wat heerlijk joh, 4 weken weg!

(Prachtig resort trouwens)
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:42:

Deze:

Jammer dat ik niet in een koffer pas , lijkt mij verrukkelijk hoor! (het resort)
Ja die is leuk he?

Het plan is om daar een dag of 5 (7 ) te zijn.
Pas je ook niet in een hele grote koffer, maatje hut?
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 02:55:

Ja die is leuk he?

Het plan is om daar een dag of 5 (7 ) te zijn.Dus je gaat erheen om niet alleen maar te zien, maar ook lekker relaxen?
quote:dubbeltje4 schreef op 11 januari 2014 @ 02:56:

Pas je ook niet in een hele grote koffer, maatje hut?

Ik zou kunnen kijken, ik heb er nog eentje hier in de box staan die naar het grof vuil moet

Maar eerlijk gezegd zou ik mijn katten niet alleen kunnen laten. Ben al 13 jaar niet op vakantie geweest.

En die jaren daarvoor ging ik altijd wel 2x per jaar ver weg maar zelfs vanuit China belde ik om de dag naar mijn vriendin hoe het met de katten was hahahahahah.
quote:dubbeltje4 schreef op 11 januari 2014 @ 02:57:

[...]

Dus je gaat erheen om niet alleen maar te zien, maar ook lekker relaxen?

Ja, zeker weten. Het is niet de eerste keer dus ik heb al best veel van het land gezien. Het wordt nu de 6e keer, geloof ik.

En ik laat de zwerfdieren links liggen
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2014 @ 03:00:

[...]

Ja, zeker weten. Het is niet de eerste keer dus ik heb al best veel van het land gezien. Het wordt nu de 6e keer, geloof ik.

En ik laat de zwerfdieren links liggen Ben je wel eens in Thailand geweest bij het opvanghuis voor olifanten?
MV, je weet dat ik 6 katten heb. Die zijn in uitstekende handen want mijn zoon komt in ons huis wonen als wij weg zijn. Ook een kattenmens uiteraard want ik heb hem opgevoed en we hadden altijd katten.

En ze kennen hem en ze zijn dol op hem. Dus dat komt goed.

2 van mijn katten zijn zelfs geboren op zijn slaapkamer. Dus met die 2 heeft ie al een heel speciale band.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 03:01:

[...]

Ben je wel eens in Thailand geweest bij het opvanghuis voor olifanten?

Ja en nooit weer. Ook niet meer naar de tijgertempel. Die zijn gedrogeerd.

Dat soort dingen moet je daar niet doen. Olifantenritjes en tijgers aaien.

Echt vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven