Ik heb een halve fles op van 14 jaar geleden en toen ik m'n laatste slokje ging nemen zag ik dat er heel veel witte beestjes inzaten die nog bewogen. Ik heb heel veel op dus ik neem aan dat ik ook veel van die beestjes op heb!
Ik merk nu ook de laatste dat ik me niet goed voel en de heletijd bulten krijg op mijn armen en dat het dan heel erg gaat jeuken en opeens is het dan weg..
Wat raden jullie mij aan?
Anoniem_63e9328468450
zondag 12 januari 2014 om 16:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 16:30:
Er leeft geen één beest in alcohol. Gewoon onmogelijk.[zet david attenborough stem op] even here, in this hostile environment, a creature has made itself a home. The spotted bioblip has an enzyme to ......
Maar TO je hebt een halve fles op. (En iemand anders de andere helft?) En het smaakte dus nog goed. En de eerste 2-3 glazen heb je niets gemerkt, geproefd of gezien? Ik vraag me dan toch af of je niet een beetje dwarrelende neerslag hebt gezien.
quote:roos1988@ schreef op 12 januari 2014 @ 16:41:
Ooo gedsie, dat is niet heel fijn nee. Zou even ritje huisartsenpost doen, daarvoor zijn ze... Sterkte!Als TO naar de HAP wil, zal ze eerst even moeten bellen. Het is geen zoete inval.
Anoniem_193556
zondag 12 januari 2014 om 16:44
Waren het mss schapen? Of poolvossen? Of ijsberen?
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 16:26:
Ik heb het eergister gedronken en het was South africaEn je hebt nu nergens last van?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.